wat vinden jullie hier nou van ?...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-01 12:39

Het valt mij veel op dat wanneer er dieren te koop of zo op bokt komen te staan, dat er door veel mensen op wordt gereageert.

Opzich best fijn zou je denken, maar....
Wanneer het dus op het moment aankomt dat de dieren opgehaald kunnen worden blijven er van de bv 10 mensen die gereageerd hebben 1 tje over die misschien blijvende intresse heeft.

Of ze zetten er op Prima wanneer mogen ze weg, je geeft dan netjes antwoord, en je krijgt geen antwoord meer terug.
Daar erger ik me mateloos op, want de mensen blijven dan wel met de dieren zitten, die ze anders wel weg hadden kunnen krijgen, en door de personen die reageren, maar er niets van menen, dus met de dieren blijven zitten.

Ik vind dus gewoon, dat wanneer ze het graag willen maar dat ze het toch niet doen, of mogen dat ze dan ook NIET er neer moeten zetten.!!!!!!!

Dit is dan niet alleen bij mij gebeurt, maar dat zie ik dan zo tussen de berichtjes door hier op bokt.

Lara

Ik bedoel natuurlijk niet de mensen die reageren, maar ik heb het over de mensen die een dier bespreken, en dan op het moment dat ze weg mogen afhaken.
_________________
vliegeniers die vliegen.
maar ik kan er ook wat van!! Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-08-07 12:40 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-08-07 12:41 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: wjerdo op 2001-08-07 12:43 ]</font>

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-01 12:41

Ben ik het mee eens, ik weet niet wat ik nog toe moet voegen...