Wie kampeerde ooit in Portugal?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Wie kampeerde ooit in Portugal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 11:28

Mijn ouders vertrekken zondagochtend richting Portugal.

Vraag:
Wie weet een leuke rustige camping in Frankrijk, Spanje of Portugal met deze eisen:

-het liefst geen dure camping, zo goedkoop mogelijk
-hurktoiletten geen probleem
-zwemgelegenheid hoeft niet, mag wel
-veel natuur- en/of cultuur-mogelijkheden om te bezichtigen enz.
-mijn ouders zijn ouder dan 65 en hoeven dus geen dingen als parasailing enz. *LOL*
-animatie hoeft ook niet
-oude kerken, kastelen enz. zeer welkom Tong uitsteken
-winkel op camping met levensmiddelen niet nodig

Kortom, een heel eenvoudige camping waar een simpele caravan lekker een week kan staan en mijn ouders heerlijk van natuur en van alles kunnen genieten.

Zoals begrijpelijk:
Met een dochter als Dorine moet je gewoon eens per jaar in Portugal even zes (6!) weken bijkomen. Logisch toch? *LOL*

Ook campings in Spanje en Frankrijk, waar ze doorheen reizen, zijn welkom.
Ikzelf zit vaak in Zuid-Oost Frankrijk dus adressen daar zijn ook heel welkom, goedkoop ook... Tong uitsteken Haha! Tong uitsteken
Wie geeft een goede hint?
Alvast bedankt! Lachen

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 12:14

Ik weet er 1 in Zuid spanje ben alleen de naam even kwijt daar spreekt de receptioniste ook nederlands.. en gratis warm water en een zwembad een winkel en een heel goed restaurant!en niet zo heel duur.

KingMarco

Berichten: 1133
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 14:06

Wj hebben van die campeer boeken van de ANWB geloof ik en die staan vol met adressen van heel europa. Daar staat ook bij wat de faciliteiten zijn bij de camping en omgeving. Heel handig zijn ze. Wij (lees me ouders) boeken ook nooit, ze gaan gewoon rijden en na eenpaar uur kijken ze in het boek waar er een leuke camping is en gaan daar heen. Bijna nooit een probleem.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 07:28

KingMarco schreef:
Wj hebben van die campeer boeken van de ANWB geloof ik en die staan vol met adressen van heel europa. Daar staat ook bij wat de faciliteiten zijn bij de camping en omgeving. Heel handig zijn ze. Wij (lees me ouders) boeken ook nooit, ze gaan gewoon rijden en na eenpaar uur kijken ze in het boek waar er een leuke camping is en gaan daar heen. Bijna nooit een probleem.


Jaaaa dat doen mijn ouders ook, en wij ook met die campinggidsen. Heel handig zijn die!
Alleen...

Wij zijn dus op zoek naar een camping die niet zo bekend is, en ook nog eens goedkoper dan de campings die bij de ANWB in de gidsen staan.
Mijn ouders stellen ook niet zulke grote eisen aan de camping.

Wat mij betreft: ik heb vroeger in Frankrijk vaak gekampeerd op een camping waar je kon zwemmen in rivier of meer, dus een zwembad hoeft voor mij niet echt, een rivier vind ik eigenlijk veel leuker. Knipoog

Wie weet er nog een leuke camping? Lachen

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 07:30

ik weet wel een hele leuke paardenverhuur in portugal Pling