Wat te doen als............

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Wat te doen als............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 22:26

ik ken mijn beste vriendin al 10 jaar, sinds dat wij allebei een vriend hebben is het contact iets minder maar wel goed.
maar nu het probleem als ik haar bel neemt ze haar telefoon niet op, als ik haar aanspreek op msn reageerd ze ook niet. er is niets verkeerds gebeurd volgens mij. zij wil dus niet zeggen wat haar dwars zit, dit is al een paar weken zo, wat moet ik doen ik weet het echt niet meer!!!
TJa en als ik vind eigenlijk als je al 10 jaar vrienden bent en veel heb meegemaakt vind ik dat je best kan zeggen wat je dwars zit.

iemand tips......

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:29

Zeg hoe je je voelt en dat je je bezorgt maakt om haar. Ik zou voor mijn goede vriendinnen desnoods in de auto springen, indien ze hierop niet zou reageren, want dan is het goed mis, lijkt me.... Scheve mond

Marc2
Berichten: 1163
Geregistreerd: 11-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:33

Het is iets wat je niet tegen kunt houden denk ik, wat jij zegt zie je heel vaak gebeuren.

Diegene wil veel aandacht aan zijn/haar partner geven, helaas zie je dan dat vrienden hierin achterblijven.

Daar komt hij of zij ook achter, maar vaak te laat...

Wat je misschien eens voor kunt stellen is om eens met z'n vieren iets te gaan doen?

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 22:35

dat wil ze niet, maar ik vind dat je 10 jaar vriendschap niet zo maar kan weggooien.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 23:03

Spreek je haar wel persoonlijk of alleen via telefoon en MSN?

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 07:49

Ga eens bij haar langs. Misschien dat je haar dan wel te spreken krijgt? Lukt dat ook niet, dan denk ik dat je je erbij zult moeten neerleggen dat jullie vriendschap niet langer van 2 kanten komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 09:43

Als ze in de buurt woont gewoon langsgaan, anders even een lief kaartje sturen. Er is vast iets aan de hand waardoor ze op het moment even genoeg heeft aan zichzelf ofzo.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 10:14

Het kan wel zijn dat je langzaam uit elkaar groeit, omdat je allebei een vriend hebt en andere interesses krijgt, maar dan hoeft ze toch niet gelijk niet meer te reageren en de telefoon op te nemen?
Ik zou dus nog niet opgeven, wie weet is er inderdaad wat met haar aan de hand, en eens onverwachts langsgaan.

Surma
Berichten: 212
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-03 11:54

dank jullie wel, ik denk dat ik maar eens langs ga

Azra

Berichten: 32
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 18:32

ik zou er ook langs gaan, misschien zit ze ergens mee wat ze niet over de telefoon/msn kan/wil vertellen

ChislaƮne

Berichten: 213
Geregistreerd: 08-01-03
Woonplaats: Katlijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 22:22

als ik jou was zou ik ook maar eens langsgaan poolshoogte nemen. als ze dan nog niet wil luisteren, moet je inzien dat jullie vriendschap niet langer van 2 kanten komt. maar meestal is het zo, dat in wat slechtere tijden ze je wel weer op komt zoeken. ze is nou gewoon ff helemaal in heaven! (natuurlijk is het nog niet okay van haar dat ze jou laat stikken!)

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 15:57

Inderdaad gewoon langs gaan en vragen wat er is. Hou het in zo'n situatie bij jezelf, dat jij het jammer vind dat jullie weinig contact hebben enz. Ga geen verwijten maken, want daarmee krijg je juist ruzie. Niet te snel opgeven!