Lekker dan...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Lekker dan...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 16:51

Boek ik mijn Amsterdam-Parijs trein kaartje (80 euro retour met de thalys) door de NS site... krijg ik keurig een mededeling dat mijn creditcard betaling geaccepteerd is en dat ik doorgestuurd wordt naar een overzicht... maar in plaats daarvan krijg ik allemaal java errors....

Dus.... is mijn betaling nu wel doorgegaan of niet? Is de boeking uberhaupt geldig? Krijg ik mijn tickets wel?

Grom. Ik weet niet eens welke tijd ik geboekt heb Tong uitsteken

Schiet lekker op dit...



manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 17:02

Tsja, laat het nou net die pagina zijn waar dat nummer op zou moeten staan.... *zucht*

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-03 17:07

Ben al aan het bellen... naar een 0900 nummer... ze zijn op zich erg vriendelijk, maar bellen morgen pas terug... dus dan zien we wel weer... Zou alleen een beetje balen zijn als ik door dit gezeur het lage tarief mis zou lopen...

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 09:56

You don't say...

Ondertussen weet ik dus nog steeds niet of het nu wel of niet is doorgegaan... lekker handig.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 10:34

Zeker geen haast bij de NS Tong uitsteken

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 10:51

Nou dat valt dus allerzins mee... toen ik dit topic net weer opende, werd ik gebeld, en netjes te woord gestaan, betaling was inderdaad doorgegaan, maar reis niet geboekt (oh wat een fout volgorde!), maar nu dus wel... Ik ga 7 mei dus lekker naar Parijs... woo!

Ga de kaartje maar zelf ophalen bij CS, want dat opsturen met de post zie ik nu ook al niet meer zo zitten...

Weee... vakantie!

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 11:08

Ja, lekker fout he? Volgens mij hoort het bij transacties altijd zo te zijn dat je eerst de database updates maakt, dan een bevestiging doorgeeft aan de klant en dan pas -daarna- de geld transacties doet...

Of zie ik dat nu weer helemaal verkeerd?

Ik heb nu trouwens wel hardleers geleerd waarom het soms wel eens handig is om een profiel op dit soort sites aan te maken Tong uitsteken

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-03 15:53

Ow... ik dacht dat ze nog maar sinds kort die online tickets aanboden... goh, je zou toch denken dat ze er na een jaar toch wel een achter zouden zijn dat het niet helemaal werkt zoals het moet...

Mwajah, inderdaad had een argeloze voorbijganger gewoon nog een keer geboekt, en hey... het is ook nog een "mini" tarief, maw, terugbrengen kan niet Knipoog

Wandel vanavond wel even bij het CS langs.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnneMarijeP, Dandy200, DinaxUllie, DotBot, Eefje_Sammy, HuyanaJoy, IASCrawler, Lestrange01, Leukertje, Nathachou, Paloma_Janet, Riviera87, rosalie_a, shaddy82, spookyskippy, Zira1994 en 187 bezoekers