mijn digi is vandaag op stal gejat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

mijn digi is vandaag op stal gejat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 21:07

wat een stelltje flikkers ( sorry hoor) maar ik ben echt zo kwaad gewoon. ik sta op een kleine stal waar iedereen elkaar heel goed kent. we rijden allemaal bij dezelfde vereniging en zijn al zeker dik 3 jaar goed bevriend met elkaar.
ik had hem dus op mijn voerton gelegd en ben toen luuk gaan rijden. toen heb ik melis eerst nog geholpen met springen en toen ging ik samen met een vriendin even naar een andere stal naar haar paard. toen ik daar kwam, kwam ik erachter dat ik hem vergeten was. toen heb ik dus gebeld naar stal en hun zouden hem voor mij binnen leggen alleen er lag niks meer. ik ben dus net pas thuis hebben alleen maar gezocht, iedereen gebeld maar ja niemand heeft hem tuurlijk.
wat een knake zooi zeg....
kost me €800,- omdat die dus van mijn broer en mijn pa was..... Huilen

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:13

Lekker banketstaaf is dat! Ik snap niet dat mensen zoiets gaan jatten (vooral omdat je mekaar zo goed kent!)
Misschien moet je proberen uit te zoeken wie die camera heeft gejat!
suc6

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 21:16

het ergste is nog dat we gewoon een grote vriendengroep zijn...
als ik weet wie het is geef ik degene echt een giga schop onder zijn hol en hoef hem nooit meer te zien

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:16

Wat een klerelijers! Op stal ken ik ook iedereen, maar echt niet dat ik ZO goed van vertrouwen ben Bovendien is het geen afgesloten terrein en komen er ook weleens vreemden langs.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:18

ingrid schreef:
het ergste is nog dat we gewoon een grote vriendengroep zijn...
als ik weet wie het is geef ik degene echt een giga schop onder zijn hol en hoef hem nooit meer te zien


En zijn er geen vreemde over het erf geweest ofzo?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 21:21

jawel 2 mensen kopers, maar die hebben het niet gedaan ik heb nl zelf de hele tijd bij de kopers gestaan en met ze gepraat en ze kunnen het niet gedaan hebben.

Shelley

Berichten: 265
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:24

inderdaad flink balen zeg! Ik leg dat ding ook overal neer...... Hmmm, maar niet meer doen dan.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:55

Jee wat een domme streek zeg!
Ik zou gewoon lekker vaak op stal daarover praten dat je het zo'n k!tstreek vind.
Kijke hoe ze allemaal reageren Haha!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 22:13

haha die is wel goed rebati.
eigenlijk wel erg he we kennen elkaar allemaal al 3 jaar, staan sinds een jaar bij elkaar op stal en zo kom je er toch achter dat je ze niet kan vertrouwen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:28

Het kan niet zo zijn dat iemand hem voor je heeft opgeborgen omdat hij link lag of in het zicht ofzo?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-03 22:29

nee ik heb iedereen en alles al opgebelt niemand weet waar die is
lekker banketstaaf he

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 23:57

Jeetje echt erg zeg! dan vertrouw je toch ook niemand meer...

Ik hoop voor je dat ie nog bovenwater komt...

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 00:15

Ook al ken je iemand nog zo goed...je kunt blijkbaar niemand vertrouwen. Balen! Wat je allemaal kunt doen van 800 Pleuro's... Lips are sealed

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 00:23

Tsja, je kunt een ander de schuld geven, maar jij bent ook niet zuinig met andermans spullen omgesprongen. Jij had een camera geleend, en gezien je verhaal heeft hij toch een flinke poos onbeheerd gelegen.
Jammer, maar helaas. Ik hoop dat hij nog boven water komt, maar ik vrees het ergste.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 01:33

Een beetje gelijk heeft Billy wel Scheve mond , maar weet je zeker dat het een van je stalgenoten is geweest die de camera heeft meegenomen ??
Misschien dat je gewoon maar eens langs je neus weg moet zeggen, dat je bij de politie bent geweest en als dat ding niet binnen een paar dagen boven water is, er een onderzoek wordt ingesteld Schijnheilig , misschien dat ´ie dan toch weer wordt terug gelegd ?!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 07:50

Pellie schreef:
Het kan niet zo zijn dat iemand hem voor je heeft opgeborgen omdat hij link lag of in het zicht ofzo?


Dat is ook het eerste waar ik aan dacht. Mooie rotstreek als hij echt weg is. Kan er niet iemand anders dan jouw vrienden zijn binnengewandeld? Of komen daar niet zomaar vreemden op het erf?

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 10:08

nee ik ben zowat de hele dag op stal geweest en heb dat ding maybe 5 minuten van de dag niet gezien. hij heeft er gewoon de hele dag gelegen. er niks niemand vreemds geweest, want die komen daar niet zomaar...

enne billy peper het er nog maar ff lekker in Knipoog
het gaat er gewoon om dat andere van mijn spullen af blijven....

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:32

Is je camera niet verzekerd? Dat zou ik eerst even navragen bij je tussenpersoon. Anders krijg je hem vergoed als je aangifte doet bij de politie.

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:49

Ik vind het ook niet echt slim om een camera van 800 euro gewoon op een voerton te leggen.
Misschien is hij er wel achter gevallen ofzo. Ben je zelf nog gaan kijken????

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:53

Vreselijk, helemaal omdat je iedereen zo goed kent! Lijkt me heel naar als je weet dat je ze niet meer kan vertrouwen Scheve mond

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-03 11:21

Mikkie schreef:
Ik vind het ook niet echt slim om een camera van 800 euro gewoon op een voerton te leggen.
Misschien is hij er wel achter gevallen ofzo. Ben je zelf nog gaan kijken????


ik ben de hele avond wezen zoeken.
maar wat zou jij doen als jij op een stal zou staan met maar 3 pensionklanten en je bent met iedereen vrienden en dat al meer als 3 jaar? dan vertrouw je elkaar toch blind we staan pas een jaar bij elkaar op stal maar kennen elkaar al veel langer.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:35

Iig aangifte doen en misschien kun je dan iets regelen met de verzekering. En voortaan dus toch zuiniger zijn met (andermans) spullen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:54

ingrid"]
[quote="Mikkie schreef:
Ik vind het ook niet echt slim om een camera van 800 euro gewoon op een voerton te leggen.
Misschien is hij er wel achter gevallen ofzo. Ben je zelf nog gaan kijken????


ik ben de hele avond wezen zoeken.
maar wat zou jij doen als jij op een stal zou staan met maar 3 pensionklanten en je bent met iedereen vrienden en dat al meer als 3 jaar? dan vertrouw je elkaar toch blind we staan pas een jaar bij elkaar op stal maar kennen elkaar al veel langer.
[/quote]

Dan nog zou ik voorzichtig zijn. Mijn paard staat thuis, zelfs dan zorg ik er nog voor dat belangrijke en/of dure zaken niet zomaar voor het oprapen liggen.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 12:28

Billy schreef:
Tsja, je kunt een ander de schuld geven, maar jij bent ook niet zuinig met andermans spullen omgesprongen. Jij had een camera geleend, en gezien je verhaal heeft hij toch een flinke poos onbeheerd gelegen.
Jammer, maar helaas. Ik hoop dat hij nog boven water komt, maar ik vrees het ergste.


Ik ben het hier helemaal mee eens.
Het zou niet gebeurd zijn als jij hem al goed weg gelegt had. Ik zou nooit een digi zo ergens laten liggen waar iedereen hem kan pakken.
Maar toch veel suc6 en misschien vind je hem nog wel.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 17:31

Maar de persoon heeft toch helemaal niks aan jou digi? Die gene heeft de software niet en de snoertjes. Of zie ik dit nou verkeerd?