Leuk (relatie-) geschenk ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48066
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Leuk (relatie-) geschenk ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 17:22

Het is tegenwoordig "in" om , als je een (grote) aankoop ergens doet , dat je dan een extraatje krijgt.
Bv. een pennetje , notitieblokje , T-shirt , fles wijn..... dat soort dingen.
Uiteraard met bedrijfsnaam en -logo natuurlijk Tong uitsteken

Maarja , als je net voor een behoorlijk groot bedrag gekocht hebt en je krijgt alleen een miezerig pennetje , da's ook zowat Haha!

Hebben jullie wel eens iets gekregen dat je ECHT leuk vond , waar je echt iets aan had ?
Of wat zou je graag willen krijgen voor extraatje bij een zakelijke aankoop ?

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 17:26

Bij aankoop van ons koppieerapparaat kreeg ik een kalligrafeerpen. En toen ik voor mijn oma een cd-speler haalde kreeg ze een house cd erbij.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:29

Ik heb eens een heel mooi BBQ-receptenboek gekregen bij aankoop van een nieuwe BBQ.
Een erg mooi boek, ik ben er nog steeds blij mee !

Op zich is het altijd leuk om iets te krijgen, maar als je dan bedenkt dat je het toch uiteindelijk zelf moet betalen, dan wordt het ineens minder leuk (vooral met die nutteloze prullaria).
Dan liever een korting op het aankoopbedrag, dan koop ik daar wel iets voor dat ik echt leuk vind !

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 23:51

Ik vind een bon altijd wel leuk (zolang het geen KORTINGSbon is, moet hem zelf helemaaaaal kunnen besteden en gratis).
Tja, ligt er ook aan van wat voor soort bedrijf het afkomt. Ik zit gelijk aan vrouwendingen te denken zoals bijv een mooie vaas, maar als je alleen boormachines verkoopt maak je er maar weinig mensen blij mee.

aanstekers hebben een ook een grote aantrekkings (en verliezings-)kracht bij mij..

tja, voor de rest zou ik het eigenlijk zo snel niet weten.....
voor wat voor soort bedrijf is het? kan ik misschien productiever meedenken.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 00:37

Laatst heb ik nog VIP-kaarten gekregen voor IndoorBrabant Haha! was ook een erg leuk relatiegeschenk Mijn vader heeft ook altijd wel leuke relatiegeschenken, heeft hij bijvoorbeeld een mooie vulpen en als je de dop eraf haalt aan de achterkant verschijnt er een stempeltje met je visite kaartje erop zodat je dat ergens op kan stempelen, origineel en je hebt er nog eens wat aan

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 00:41

Mijn vader krijgt VIP kaarten van Ferrari voor de Formule 1,
die reist de wereld af Haha! Verder heb ik zelf alleen nog maar ervaring met kookboeken die bij de combi magnetron of oven komen als 'extraatje'...
of een leuke sleutelhanger *LOL*

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:35

Idd, een cadeaubon is altijd leuk. Verder heb ik weleens een mooie parkerpen gekregen. En zoals hierboven ook al werd gezegd: een kookboek bij aankoop van een manetron, of een stapeltje blanco videobanden bij mijn recorder.
Ik denk dat het een beetje afhangt van wat iemand koopt. Het leukste vind ik als je iets extra's krijgt dat je kunt gebruiken bij je nieuwe aankoop.
Wanneer het om echt grote bedragen gaat zijn kaartjes voor een toneelstuk of andere evenement altijd leuk.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:19

Nou ik vind het nadeel van iets krijgen als je er net iets gekocht hebt (prive dan he) is dat ik dan altijd het gevoel heb van 'dat heb ik dus eigenlijk zelf betaald' dus had ik ook minder kunnen betalen. Anders was er geen geld geweest om mij iets cadeau te doen. Een kleinigheid je is leuk, maar het gaat mij dan echt om het gebaar. Tenzij het iets is dat traditie is, bijv. een bos bloemen bij een nieuwe auto, een 10 gulden biljet bij een nieuwe pony dat soort dingen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 09:13

Ik heb een doosje (met logo Haha!) gekregen met een wijnset... bestaande uit een thermometer, kurkentrekker en 2 hele mooie flessenstoppen (chroom allemaal) Was bij afname van 50 stuks geloof ik 15 euro per doosje, mooie kwaliteit allemaal.