geestelijk heel close met iemand anders

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48403
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

geestelijk heel close met iemand anders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 21:46

Ik wist even geen goede titel te verzinnen...

Dit is een fictief iets waar we het op stal over hebben gehad....

Stel je bent een relatie met iemand aan het opbouwen of je hebt pas een relatie met iemand, maar die iemand is geestelijk zeer close en goed bevriend met iemand van het andere geslacht... zo close dat het meer dan vriendschap lijkt.... hoe reageren jullie???

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:49

Ik zou het vragen en in de gaten houden. Soms scheelt het ook om te weten hoe het verleden tussen de twee is.

Kijk stel ik zit in een relatie en m'n partner ontmoet dan een vrouw waarhij ineens heel close mee word dan heeft hij een probleem, tenminste close in de zin van TE close zeg maar. Maar ja, het is lastig, soms lijkt het meer dan dat het daadwerkelijk is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 21:50

Tja, ik ben doorgaans aardig recht voor z'n raap, dus waarschijnlijk zou ik er gewoon een eerlijke vraag uitflappen... Haha! Gewoon vragen hoe dat zit dus!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:06

Wel wil ik nog even melden dat het absoluut kan dat close zijn. Als ik kijk naar Mo die heeft ook een hele goede vriendin, daar is hij echt maatjes mee en voor de buitenwereld lijkt het TE close, maar dat is absoluut niet het geval. Men denkt vaak meer dan dat er is...

Ikzelf heb ook zo'n maatje... mensen denken vaak dat we wat hebben, terwijl we close vrienden zijn, geen lovers...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:30

Tsja, als je daar je twijfels over hebt moet je je misschien eens gaan afvragen hoe het met het vertrouwen zit. Maar als ik me er rot over voel zou ik er waarschijnlijk wel gewoon naar vragen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:33

Moet gewoon kunnen vind ik, ipv jaloezie zou je (algemeen) juist blij moeten zijn, is toch geweldig, niet soms? Waarom zou je dat je partner willen misgunnen?

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:37

komt jalouzie meestal niet voort uit onzekerheid over jezelf en/of de relatie? door daar meer zekerheid over te krijgen zal de andere relatie minder belangrijk worden, misschien wordt ze juist wel een leuke vriendin!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:48

Ik weet niet, ik zou denk ik op mijn intuitie afgaan. ooit wel eens gehad dat iemand Marcel probeere af te troggelen onder de mom van vriendschap..Boos! Mijn gevoel had mooi gelijk, haha ik heb haar flink de waarheid gezegd. Ik was wel heeel boos Boos!