Stressgevoeligheid? Faalangst?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 12:02

Ik heb het van dichtbij gevolgd, en ik ben van mening, dat jullie best een aardige wedstrijd zouden kunnen rijden, maar ja, als jij zegt dat je er niet zeker genoeg over bent om verschillende redenen, dan is dat zo. Ga ik ook niet verder over zeuren. Ik weet wat faalangst is, ik heb het zelf op verschillende vlakken, maar ik kan inmiddels wel tegen mezelf zeggen dat ik moet doorzetten en normaal moet doen, op een aantal vlakken lukt dat, maar niet altijd. Het gaat echt om een knop die omgezet moet worden. Waar het dus omgaat, is dat je met jezelf moet gaan praten, je moet jezelf overtuigen dat het niet erg is om in het ergste geval af te gaan, je schaamt je maar voor even, daarna lig je er ook in een deuk om. Dat moet je toch in je hoofd omzetten.
Snowdon loopt goed voor de kar, hij is gevoelig (en misschien was hij vroeger gevoeliger, maar hij is het nog steeds), en luistert goed, het gaat altijd goed, ik zie zelf ook geen belemmering, waarom het niet zou gaan, misschien omdat zijn conditie niet goed genoeg is, volgens jou, maar dat is ook alles. Besef dat nou eens! Je kan best een goede wedstrijd rijden, je zal wel geen eerste worden, aangezien er mensen meedoen die al veel langer meedoen, en die paarden hebben ook meer ervaring, maar het gaat toch niet om het winnen. Zolang Snowdon en jij heel uit de strijd komen is het goed, daar gaat het om.
Praat maar eens met jezelf.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 129 bezoekers