America the greatest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

America the greatest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-03 22:11

Ben dus vanmorgen teruggekomen.
Uit het geciviliceerde deel van de USA. Want ik ben het met Joost in een ander topic eens, je kan het de burgers niet kwalijk nemen gezien de indoctrinatie die de hele dag over ze wordt heengegoten. Geen fout woord alleen helden verhalen en bad guys aan de andere kant.
In Boston, dat is New England hier en daar vlaggen aan huizen en op sommige van die giga auto's (1.80 de gallon benzine gallon = 3.70 liter en die prijs willen we houden of verlagen) Naar het zuiden toe en in NY meer vlaggen op auto's nog verder naar het zuiden ruzie met de buren als je zonder vlag rijdt. De intelectuele Amerikanen schamen zich en houden hun hart vast, zij zijn slechts een minderheid de rest feest. Kans op een betere economie en laten ze er dan nog maar een paar van die schurkenstaten erbij nemen!!.
Ik werd er niet vrolijk van, maar van NY wel zoals altijd.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 09:36

1.80 de gallon? En Amerika is nog niet in opstand? Vreselijk, wat duur Haha! Kwa patriotisme is het verder niet alleen een noord-zuid verdeling. Ik zou het eerder tussen de geïnformeerden en de ongeïnformeerden houden.

Verder is Amerika ook het land van de etnische minderheden. 50 Miljoen spaanstaligen, die vaak ook iets anders tegen het plaatje aankijken. Maar goed, iedereen is het slachtoffer van wat hem/haar wel of niet wordt aangeleverd. Ook in Europa zijn de nieuwsprogramma's erg goed in het filteren van nieuws.