slaan om vriendje?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

slaan om vriendje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 20:26

Sorry hoor, maar dit vind ik te ver gaan...
Komt net een meisje mij lastigvallen:
"Wat moet jij met Coen?" vraagt ze uitzonderlijk shagrijnig, ik vertel dat ik niks van hem hoef te weten, en dat ik, een halfjaar geleden nog wel met hem wou, maar dat ik nu niet wil... Zegt ze: "van Coen hoor ik dat je hem lastig valt" (<---uiterst kattig) ik: ?huh? dat kan niet, want ik hoef niks met hem, en de laatste keer dat ik iets tegen hem zei was ruim een maand geleden. Begint ze hoor: "ja, ik ga je slaan, je liegt tegen mij, en je loopt Coen lastig te vallen, je moet hem met rust laten! ik ga je zooo hard slaan!"
En ik dacht echt zo van: "oh, oké dan"
maar later begon ze echt lastig te worden. Ze deed dingen die me absoluut niet raakten, maar daarna deed ze toch wel dingen die bij mij heel hard aankwamen.
Maar waarom luisterd ze niet naar me? En waarom wil zij mij slaan al weet ze zeker dat als haar vriendje (die coen dus) echt van haar hield, haar echt niet in de steek zou laten voor mij... toch?
Bovendien, je gaat toch niet zomaar iemand slaan, omdat die toevallig achter je vriendje aan zit? Ze is notabene 16!!! Dan denk je toch wel gezond na? of heb ik het verkeerd ?Ik vind dit echt uiterst kinderachtig, wat ze doet...

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 20:38

Vind het ook te ver gaan, nog maar 3 jaartjes dan ben je van dit gedrag af. Het is pure jaloersheid die in de puberteit naar voren komt...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 20:45

AmyII schreef:
Ze is notabene 16!!! Dan denk je toch wel gezond na? of heb ik het verkeerd ?Ik vind dit echt uiterst kinderachtig, wat ze doet...


Uh? van welke planeet kom jij. Je bedoelt het waarschijnlijk net andersom. Juist omdat ze pas 16 is, doet ze dat!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 20:48

Ik heb genoeg op fuiven meisjes zien vechten, maar dan echt vechten om een jongen... Zo erg zelfs dat de security ze met moeite uit elkaar kon krijgen...
Tja, je hebt altijd van die gevallen die denken dat aggressief doen wat oplevert...beste om te doen is gewoon negeren.
En dan nog als jij achter haar vriendje aan zou zitten, heeft ze nog niet zo te doen... lijkt mij dat ze heel onzeker is over wat hij voor haar voelt...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 07:56

Misschien verwart ze jou met iemand anders? Vraag die Coen of hij zijn vriendinnetje bij zich wil houden zodat jij geen last van haar hebt... Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 09:21

Die jonge grietjes hebben ook geen waardigheid. Die meid moest zich schamen. En Coen zich rotlachen. Wat een arrogantie van hem. En die doos stinkt er in . Ik had tegen haar gezegd "Ik moet die rottige Coen van jou niet, je mag hem hebben en voorgoed houden, gefeliciteerd en sterkte maar val mij niet lastig!" Coen is een smerige stoker zo te lezen.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-03 12:58

Prima"]
[quote="AmyII schreef:
Ze is notabene 16!!! Dan denk je toch wel gezond na? of heb ik het verkeerd ?Ik vind dit echt uiterst kinderachtig, wat ze doet...


Uh? van welke planeet kom jij. Je bedoelt het waarschijnlijk net andersom. Juist omdat ze pas 16 is, doet ze dat!
[/quote]

sorry, maar ik ben 15, ben ik dan volwassen voor mijn leeftijd?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:49

Als jij je aan zoiets niet waagt wel ja. Dit is typisch gedrag van sommige personen met die leeftijd.

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 14:40

Nee dan ben je niet triest! Volgens mij is die griet gewoon onzeker dat ze haar vent kwijtraakt. Negeren die hap

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:31

Oke mijn moeder zou vroeger gezegt hebben pak een ent hout en gewoon terug meppen.
Ze had natuurlijk nooit verwacht dat ik het echt zou doen.
Affijn slaan om wat voor reden dan ook is niet zielig, dat is gewoon een gebrek aan opvoeding en zegt meer over degene die zijn handjes oplicht dan degene die waarschijnlijk de klappen krijgt.

>>schelden begint waar de interligentie ophoud {quote citalover}
En inderdaad die Coen is maar een missleijk ventje!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:35

Goede quote Angelique *LOL*

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:36

YES EINDELIJK Lachen

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:44

Angelique18 schreef:
>>schelden begint waar de interligentie ophoud {quote citalover}


*grijns* Haha!

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 16:45

Back off Cita Haha! Je stalkt me

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 17:04

Vreemd he? Knipoog

Ik had ook een keer met carneval met een jongen gedanst (hij kwam naar mij hoor) en even later kwam er zo'n mens naar mij toe: Wat doe jij met mijn vriendje? Boos! hij is van mij!! Dus ik had echt zoiets van Verward
Maar ik ben erachter gekomen dat zij niet z'n vriendin was maar dat wel graag wou worden Knipoog

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 18:02

Tja.. sommige mensen! Niks van aantrekken of gewoon hard terug slaan.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 19:01

Ik was een keertje met mijn nicht en haar vriend op de Johann de Wittlaan in Arnhem. Voor hen die het niet weten dat is een hele drukke en brede weg in Arnhem bij 't Broek. Helemaal aan de overkant zwaait een meisje naar haar vriend. Zij op hoge poten naar de overkant door alle rijdende en inmiddels toeterende auto's heen en slaat zo die meid met de volle vuist in haar face. Op haar neus Haha!

Tja, je bent een Limbeek en dat zullen ze weten ook

Maar het was natuurlijk totaal onacceptabel gedrag. Zoiets kan niet . Maar ik kon er destijds wel smakelijk om lachen *LOL*

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:58

Zou dit het meisje zijn dat gister was neergestoken door een 16 jarig meisje die haar zag zoenen met haar vriendje in het park Clown Zoiets las ik vandaag op de voorpagina van de Telegraaf...

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:23

Dat soort types lopen hier alleen maar van rond Misselijk je moet echt uitkijken als je met een jongen flirt dattie geen jaloerse dametjes achter zich aan heeft..

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:28

Malabarista schreef:
Zou dit het meisje zijn dat gister was neergestoken door een 16 jarig meisje die haar zag zoenen met haar vriendje in het park Clown Zoiets las ik vandaag op de voorpagina van de Telegraaf...


Ja dat heb ik ook gelezen! Pff.. Het is wel waar wat er als commentaar bij stond, waarom gaat dat meisje niet eerst naar d'r vriendje? Die is tenslotte schuldig, hij is er zelf bij.. en bepaald of ie wel of niet met haar zoent toch?

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 16:44

Clautje schreef:
Dat soort types lopen hier alleen maar van rond Misselijk je moet echt uitkijken als je met een jongen flirt dattie geen jaloerse dametjes achter zich aan heeft..


Gelukkig maak ik dat nooit mee.. het wordt tegenwoordig toch echt erg. Al die verwende huppeltrutjes... pff Ik heb het wel een paar keer zien gebeuren.. dat er twee van die ordinaire trienen op de vuist gingen... en vrouwen vechten dan ook nog eens zo gemeen Scheve mond

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:29

Haha, ik zou dus nooit om mijn vriendje gaan vechten he.. Als hij wat beters kan krijgen moet ie dat lekker doen, moet alleen ff zeggen. Dan vind ik het allemaal prima..
Sowiso te lui om voor hem te vechten.. Andersom gebeurd alleen wel soms Bloos maar dan ist voor mij grappig om naar te kijken Haha! Extreme duivel

Maarre als ik jou was zou ik me er echt proberen niets van aan te trekken, laat maar lekker gaan ze zet alleen zichzelf voor L*L

laurie_oud
Berichten: 33
Geregistreerd: 16-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 22:12

Ik vind dat echt idioot idioot gedrag en heeft ze je echt geslagen?? Dat kind is niet echt goed bij der verstand!!!!!!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 12:52

Merel Blom schreef:
Haha, ik zou dus nooit om mijn vriendje gaan vechten he.. Als hij wat beters kan krijgen moet ie dat lekker doen, moet alleen ff zeggen. Dan vind ik het allemaal prima..
Sowiso te lui om voor hem te vechten.. Andersom gebeurd alleen wel soms Bloos maar dan ist voor mij grappig om naar te kijken Haha! Extreme duivel



Maar als het nou je vriendje is? En een andere jaloerse troela zegt dat het haar flirt is? En ze slaat jou? Ik zou dan echt hard terug meppen hoor

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 15:53

Haha, jah, dan ckers wel heel hard terug meppen.. Extreme duivel Extreme duivel