Zelfbruinende spray/creme?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Zelfbruinende spray/creme?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:05

Omdat ik nooit bruin wordt: rood/wit/rood/wit/rood dat ben ik in de zomer, lijkt het me wel eens leuk om en spray of creme te gebruiken. Zodat ik ook eens wat anders heb dan een stel melkflessen.
Tien jaar geleden heb ik dat ook eens geprobeerd maar toen zag het er streperig uit en was het niet mooi.

Iemand het wel eens geprobeerd met de nieuwe producten?

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:10

Er is een nieuw product op de markt waarbij je dus geen strepen zou moeten krijgen, eerlijk gezegt heb ik er een hard hoofd in!
Als je stukjes vergeet zit je toch maar mooi :S

Volgens een vriendin van me werkt t dus ook absoluut niet..

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:14

ik gebruik in de winter wel eens zelfbruinende crème (alleen op mn gezicht) omdat ik anders zo wit ben, dat helpt meestal wel alleen moet je het wel heel goed uitsmeren anders krijg je allemaal van die leuke vlekken Knipoog ik weet alleen niet of je dat wel zo makkelijk over je hele lichaam kan smeren, dalijk ben je er allergisch voor Tong uitsteken je zou het ook nog bij de drogist kunnen vragen, misschien dat ze je daar kunnen helpen? in ieder geval succes ermee! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:25

Ik heb het dus toevallig van de week gebruikt, omdat ik altijd spierwitte benen heb (tja, op het werk zijn blote benen not done hier, en in de vrije tijd loop ik tussen de paarden) maar bij mij zie je d'r helemaal niks van. Was bang voor vlekken, maar zelfs die krijg ik niet. Je ziet echt helemaal niks. Terwijl ik in 1 dagje strand pikzwart wordt Haha! Toch maar wat vaker "bedrijfsbezoekjes" in Noordwijk plannen dus... Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:28

Ik heb goede ervaringen met die van Delial, geen strepen. Je moet het natuurlijk wel heel gelijkmatig verdelen, maar dan is het ook 'net echt'. Overigens gebruik ik het alleen in het voorjaar en alleen op m'n benen, ik weet dus niet wat het met de rest van je lichaam en je gezicht doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:31

Tip van mijn collegaatje die af en toe gezellig even over m'n schouder meeleest: als je het op je gezicht gebruikt, vaag het dan op de haargrens en bv bij je wenkbrauwen een beetje uit met een watje, dan krijg je niet van die harde kleurlijnen in je gezicht. Ook op plaatsen waar je in de zon het eerste rood of bruin wordt, even uitvagen met een watje.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:32

Ik heb zelfbruinende creme gehad maar ik kreeg daar dus vlekken van omdat ik het niet goed uitsmeerde, en op sommige plaatsen weer ietsje dikker en dan was het daar donkerder. Maar die spray lijkt me wel wat, zit er aan te denken om die ook te kopen. Denk dat je daarmee niet zo heel veel kans hebt op strepen als je het goed uitwrijft.

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:16

Ik heb laatst "tantowel" geprobeert, die kan je kopen bij etos of boots. Maar ik was wel een beetje gevlekt Haha! Er is idd een nieuw produkt, is dat niet van Loreal ofzo?

x_eva_x

Berichten: 803
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Tholen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:30

ja van laborataire garnier( of hoe je dat ook schrijft) geloof ik

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 12:56

Ik heb ook altijd melkflessen maar laat het maar zo.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 13:02

Ik heb van dat zelfbruinende spul van Délial of Biodermal (weet het zo ff niet meer) gehaald en werkt eigenlijk prima. Mijn moeder heeft weer spul van een ander merk en ook die smeert heel netjes. Steeds meer mensen gebruiken die zelfbruinende crèmes.
Wat helpt om goed uit te smeren is eerst je benen (of waar je het ook op wilt smeren) een beetje insmeren met bodylotion oid, en daarna de zelfbruinende crème, dat smeert makkelijker.
En daarna je handen goed wassen.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 13:03

Ja idd je handen goed wassen, anders worden ze knaloranje. Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 13:07

bij de paarden in korte broek rennen?? ik loop hier in de zomer altijd met korte broek (op de tractor werkt ook goed) en allerlei klusjes en als ik moet rijden ff snel omkleden...en met die spray enzo?? ben niet graag een appaloosa Tong uitsteken