wie kent 'Elephant Man'?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

wie kent 'Elephant Man'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 16:01

Een vriendin van mij is net op vakantie geweest naar Jamaica en daar heeft ze het nieuwste nummer van Elephant Man gehoord. Ze weet alleen de titel niet, maar wil nu in NL wel de cd aanschaffen als herinnering (was slimmer als ze die daar had gekocht, ik weet het, maar daar is ze nu te laat mee Haha!). Ze vroeg aan mij of ik misschien de titel wist, maar ik ken de hele Elephant Man niet. Wie kan mij (en haar) helpen, welk nummer kan zij bedoelen en op welke cd staat dat nummer?

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-04-03 21:18

Tenks! Zegt me helemaal niets, maar ik heb de link doorgemaild aan die vriendin en er meteen de link www.vergelijk.nl bij gedaan zodat ze 'm online kan bestellen. Ben wel benieuwd wat voor muziek het is, ongetwijfeld iets reggae-achtigs. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Femek2902, NogSteedsGek, Paardjes83, Waratje en 157 bezoekers