Jackass... :r

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Jackass... :r

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 17:48

Ik fiets net terug naar huis en zie verderop op mijn route een paar scateboardende joggies waarvan er eentje in de struiken beland. Vervolgens wordt dat knulletje in elkaar getrapt, dus ik stop, samen met nog 2 andere mensen en ga er op af. "Stop daar eens mee! Vind je dat normaal ofzo?" Boos!
En wat krijgen we terug? "We zijn jackass aan het nadoen" En lachen dat ze moesten...

Tja, daar sta je dan met je goede bedoelingen. Ergens vind ik het toch niet normaal dat kinderen elkaar "voor de grap" in elkaar trappen Frusty
Wat vinden jullie?

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:50

tja ik vind dat hele jackass wel ERG ver gaan. Ik zag hem bij tom rhodes verleden week en die gozer is echt finaal verknipt.........
maar ja, als ze er zelf nu plezier in hebben??? plezier tussen aanhalingstekens uiteraard maar toch........

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:51

lol nouja als ze er zelf mee toe stemmen en niemand onschuldig getrapt wordt, en ze zijn zo stom, moeten ze het zelf weten Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:52

tss achterlijk hoor!

maar Jackass vind ik vaak wel leuk!niet als ze TE ver gaan, maar kan er vaak wel om lachen!

maar dan krijg je snel ja maar iedereen doet ze na(in dit geval was dat ook zo!) en dus is Jackass slecht, maar wat denk je dat ze in de tekenfilms Pokemon en Digimon allemaal zien?

dus ja ik vind t in dit geval echt te stom voor woorden dat ze jackass nadeden, maar ff vooruitlopend op misschien nog komende opmerkingen, ik vind niet dat hierdoor jackass enzo van de tv afmoeten, wat de gemiddelde tekenfilm laat ook veel geweld zien!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:58

Het gaat bij hun erg ver, maar het programma zelf vind ik wel lachwekkend....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:59

Clautje schreef:
Het gaat bij hun erg ver, maar het programma zelf vind ik wel lachwekkend....


Ik snap het niet, ze doen precies hetzelfde, maar alleen omdat zij er niet mee begonnen zijn en er niet bekend om zijn is het anders???

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:02

Nee dat ze het na gaan doen, zulke kinderen hebben toch ouders ofzo die er wat van kunnen zeggen? Die van jackass zijn volwassen en weten wel wat ze doen, die kids niet. (blijkbaar)

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 18:02

Misschien wordt mijn mening ook gevormd door het feit dat ik jackass zelf ook echt niet leuk vind. Ik zie de humor niet van elkaar of jezelf moedwillig pijn doen, op welke manier dan ook.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:04

Die gasten van jackass weten ook totaal niet wat ze doen, levensgevaarlijk. Het verschilt niets van wat die gasten doen, hun ouders zijn het er vast ook niet mee eens, sommige dingen zijn trouwens ook nog tegen de wet. Maargoed ik vind het allebei wel lachen, als zij zo stom zijn om het te doen, moeten ze het zelf weten, ik lach er alleen om.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:04

Een paar kinderen uit mijn klas hebben het ook al gedaan.
Het is tegenwoordig een spelletje. Wie gaat er mee "Jackassen"?

Ik heb het geloof ik maar twee keer gezien, maar toen dacht ik al: "Oh nee, diet gaan weer een heleboel kinderen/pubers na doen ".

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:10

Haha. Haha! Ik ken ook wel een paar mensen die het nagedaan hebben en ook opgenomen. Tong uitsteken

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:12

Tja, als die kinderen dat nou leuk vinden?
Laatst waren er ook 2 jongens die ik ken elkaar in elkaar aan het slaan, bewijzen wie de sterkte was volgens mij Knipoog

Ik vind Jackass trouwens wel grappig Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:40

Wmijn schreef:
Misschien wordt mijn mening ook gevormd door het feit dat ik jackass zelf ook echt niet leuk vind. Ik zie de humor niet van elkaar of jezelf moedwillig pijn doen, op welke manier dan ook.



Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 18:42

Ik vind Jackass ook wel grappig, maar gewoon veel te gevaarlijk. Tijdens mijn stage op de basisschool wou ik graag dat kinderen een formulier bij me invulde over wat hun bezig hield, hobby's, sport, en ook favoriete tv programma. Bij 9 van de 10 kinderen stond er Jackass. Snap niet dat ouders meer controle over die kinderen hebben.

Verder is er bij ons in het dorp ook eens Jackass nagespeeld, waarvan een jongen 2e graads brandwonden opgelopen had Nee, het is niks.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:11

Ik snap ook niet dat ouders niet ingrijpen, die kijken natuurlijk ook naar jackass.

Jackass is een programma voor de iets oudere jeugd die al wat verstand heeft. En de makers van jackass zijn volwassen kerels en geen los geslagen pubers, alhoewel ze daar soms wel op lijken Haha! .

Maar ja wat al eerder werd gezegd: ze nemen alles over van tv.
Zo liepen ze laastt bij ons in de straat(schat een jaar of 9 a 10) in volledige militaire uitrusting, inclusief nepgeweer, elkaar 'dood' te schieten. Ja sorry hoor.... dat vind ik nog erger als jackass 'nadoen'
Laatst bijgewerkt door Cowgirl op 15-04-03 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:11

Ja, ik vind jack ass ook grappig maar ze zijn gewoon dom. En dan helemaal om het na te gaan doen.
Ik snap aan 1 kant wel dat ze dit nadoen, hun hebben succes dus moet het goed zijn.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:21

Ik vind jackass echt VRESELIJK en vind het erg risky als het zomaar na wordt gedaan.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 20:09

Jackaas (jee, zonnesteek ) was in het begin nog wel grappig. Omdat het zo onwijs outrageous was. Nu vind ik het wel erg ver gaan. Helemaal omdat jonge kinders het dus na gaan doen (hoewel ik vroeger ook al met een winkelwagentje door de AH gescheurd ben en het onwijs cool was om dan tegen een klasgenoot op te botsen en zelf uit het karretje te donderen enzo).

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 21:04

In deze situatie vroeg ik me overigens ook nog af in hoeverre alle joggies het leuk vinden. Kijk, het knulletje dat geschopt werd (al dan niet hard, dat was niet in te schatten) was wel de jongste en de kleinste. Wie zegt mij dat hij het ook wilde? Die mannen van Jackass, die doen het zelf, kiezen er zelf voor. Maar in dit geval kan het ook zo zijn dat de oudste bedacht hadden Jackassje te spelen en dat de jongste de pineut was.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 21:09

Ik ken het hele programma niet en mijn kinderen heb ik er ook nog nooit over gehoord Verward Verward
Nu kijken mijn kinderen ook vrijwel nooit TV, eigenlijk alleen jeugdjournaal en klokhuis en heel af en toe wat Pokemon.
Maar op welke dag, tijdstip en zender wordt dat programma uitgezonden?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 21:57

's avonds rond half 10 op MTV/TMF en in Belgie was het laatst ook al iets vroeger op tv, gisteravond zag ik het, maar dat was ook tegen 9 uur, dus niet echt heel vroeg, ik snap ook niet dat vrij jonge kinderen er naar kunnen kijken, zolang ik op de basisschool zat werd er bij ons thuis geen tv gekeken behalve jeugdjournaal en klokhuis en dan soms GTST en goudkust, maar zelfs dat keek ik niet dagelijk, laat staan dat ik rond half 10 zoiets als Jackass had mogen zien!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 22:05

Nu komt het al om half 7 op MTV!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 23:06

wij hebben hier geen MTV op de kabel Boos! en geen Veronica!

maar vind dat ze dit beter om half 10 kunnen uitzenden, want t is logisch dat er ook niet-nadenkende kinderen om half 7 naar jackass gaan kijken ent dus ook sneller zullen nadoen dan degene die om half 10 ofzo kijken!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 01:13

Clautje schreef:
Nee dat ze het na gaan doen, zulke kinderen hebben toch ouders ofzo die er wat van kunnen zeggen? Die van jackass zijn volwassen en weten wel wat ze doen, die kids niet. (blijkbaar)


of die van jackass volwassen zijn betwijfel ik wat vind ik dat een stelletje maloten Verward Lips are sealed

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:28

Sypheron schreef:
Het verschilt niets van wat die gasten doen, hun ouders zijn het er vast ook niet mee eens

dat is dus het rare: die ouders vinden het volgens mij niet eens zo vreemd. je ziet vaak familie van Johnny Knoxville (of hoe je het ook schrijft) die meedoen en heb je wel eens de afleveringen gezien van de "relatie" tussen Bam en z'n Pa? (jaja, ik kijk Jackass Schijnheilig ) Die vent slaat zijn eigen vader voor de tv en laat hem met een grasmaaier in een gat rijden Bloos . de jongens van jackass zijn al geen 'voorbeeld', maar de ouders van hun al helemaal niet