schoonouders?!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

schoonouders?!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 16:44

ben ik nou de enige met zulke vreselijke schoonouders (naja moederlief) of zijn er veel meer mensen die zich aan hun schoonmoeder ergeren?
gaat dit na verloop van tijd beter of niet help me want wordt hier echt gek van


renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 17:34

ik erger me groen en geel aan dat mens krijg geen hoogte van dr dan weer super vrolijk en dan stront shago (ben zelf ook wel s shago maar dat is in de periode ) maar ze regelt echt alles voor pim (zo heet ie) pim moet dit pim moet dat jullie MOETEN daarheen op vakantie dan moeten jullie dit en moeten jullie dat op zich wel lief bedoelt maar ik heb altijd zelf moeten zorgen dat ik dingen voor mekaar kreeg en als ik iets wil moet ik dat zelf doen geen pappa of mamma die dat voor me regelt hoor ben dr oud genoeg voor volgens mn moeder en voor hem wordt alles geregeld oke hij wast zelf zijn kleren en die van mij worden gewassen (net zo makkelijk) mijn moeder smeert mijn brood (anders neem ik niks mee en ze smeert toch al voor paps en broer dus mijne kan daar wel bij) en hij moet t zelf doen doet ie niet dus koopt ie t maar ik begrijp t echt niet zijn zulke vage mensen wordt tijd dat we samen gaan wonen ben ik eindelijk van dat gezeik van zijn moeder af
mag toch nooit wat van dat mens!

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 17:40

verloochenen? was dat?
en na een jaar weet ze toch wel wie ik ben wat dat aan gaat was de moeder van mn ex (half jaartje geduurd) toch wel stukken beter lekker samen stadten en naar de kapper was echt een perfecte schoonmoeder maarja ik moet er maar mee leren leven
alleen vriendje snapt t niet dat ik me niet erg welkom voel bij hem thuis

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 17:58

kijk dat zijn betere berichten ik hoop dat t met mij en mn schoonouders toch ook die kant op gaat. Aan mij zal het iig niet liggen want ik doe super goed mn best als penny muts om een beetje stadsmens te worden (zwager noemt me penny muts omdat ik een paard heb)

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 18:01

naja weet je ik zal haar toch nooit begrijpen en zij mij waarschijnlijk al helemaal niet.
maar zo als ze tegen mn vriend doet ken ik gewoon niet bij zij bepaald alles voor hem das toch nie normaal meer? maarja ik heb daar waarschijnlijk hele andere gedachten over dan zij

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 18:28

ik leg me dr gewoon bij neer dat zijn moeder me nooit zal accepteren gewoon omdat ik te simpel voor ze ben einde verhaal (hoop ik)

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 21:07

schoonmoeders begin er niet aan
of volgens t liedje gooi je schoonmoeder uit het raam en de ijskast er achter aan!

renegade
Berichten: 387
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: ursem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 21:30

naja ben blij dat ik niet de enige ben met zon vage schoonmoeder (schoonpa is wel tof gaat altijd mee te stappen lekker in de mercedes Haha! )
heb het er ook met vriendlief over gehad die zei dat zn moeder nou eenmaal zo was en nooit zal veranderen maar hij ziet eindelijk ook in dat 9 van de 10 ruzies komen door mijn allerliefste ( Lips are sealed Schijnheilig Verward )schoonmoeder maarja moet er maar mee leren leven denk ik gelukkig zal ik haar niet teveel zien (hij zit lekker altijd bij mij)
en ik vind het juist jammer dat ik nooit mee mag naar zijn familie (veel aardiger en kleiner dan mijn hele familie ) maarja dr zijn zat dingen waar ik me aan erger en als ik dat allemaal moet zeggen naja dan duurt t nog wel even maarja ben niet de enige!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, Aeva, Amazonbot, amy495, Bnet, craiester, IASCrawler, Lagonda, Lalladidoo, marygoround, monica73, Snippergroen, soesie, Telpeva, Vuri, Xayah en 200 bezoekers