De telefilm 'Loverboy' op ned. 3.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

De telefilm 'Loverboy' op ned. 3.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 00:46

Ik heb net de telefilm Loverboy op ned. 3 gezien.

Ik had gister Barend & van Dorp gezien en daar van dus o.a. de hoofdrolspeelster te gast. toen ik datr verhaal en beetje had aangehoord ging in de film toch maar kijken. Ik vond het nog best wel een leuke (?) film, om dan te bedenken dat dat in het echt ook gebeurt! alleen het einde van de film kwam best wel onverwacht..

Maar wie heeft de film nog meer gezien, en wat vinden jullie nou van die
zogenaamde Loverboys?!

---------
Ik heb even de zoekfunctie gebruikt en zo'n 2 maanden geleden was ook een topic over dit onderwerp, maar die heb ik geloof ik een beetje gemist..
---------
Maar ik toch nog wel benieuwd wie de film heeft gezien, en wat je ervan vond! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 00:52

Hee, wat jammer dat ik dat nu net gemist heb, ik wist niet dat het zou komen.
Wat vond jij er eigenlijk zelf verder van behalve dat je het leuk ( Knipoog ) vond? Leuk is het niet, maar misschien wel boeiend??

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 01:11

Ja, ik ha niet meer de tijd om de film aan te kondigen.... Scheve mond

Ik had me er eigenlijk nooit echt in verdiept ofzo, maar het zet je wel aan het denken. Wat ik niet begrijp is dat zo'n meisje dat ook echt doet! Ik zou dat niet voor mn vriend over hebben, ook als geeft ie me nog zo veel cadeaus! Ik vond de film dus zeker wel boeiend, en het is weer wat anders dan die yorin en v8 films. (Die soms ook heel leuk kunnen zijn hoor).
Iki vond dat er nog best wel goed wrd gespeeld door een 'soapie'. Maar het is ook wel echt een film met een duidelijke boodschap, maar dara is verder niks mis mee.
Het is ook een telefilm, ik geloof dat dat een aantal weken 1 nederlands-talige film is ofzo, maar dat weet ik eigenlijk ook niet zeker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 01:26

Geeft niet, ik was toch al pas laat thuis Knipoog.

Een film met een boodschap is niet erg en al helemaal niet als de boodschap ook overkomt. Zo te horen heeft het wel indruk op je gemaakt en daar is het ook voor bedoeld Lachen. Goed onthouden hoor, ik hoop dat je er nooit mee te maken krijgt.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 09:17

Ik was van plan hem ook te kijken, maar ik heb hem gemist.. Leek me wel leuk.

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 09:28

Ik heb hem ook gezien.
Kan me moeilijk voorstellen dat een meisje zich inderdaad zo in laat pakken door haar 'vriend'. Echt walgelijk!
Het vreemde vond ik dat ze het op het laatst echt zelf wilde.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 09:33

Dit is misschien wel een beetje wat meer "overdreven" gemaakt zeg maar, maar dit gebeurt in het dagelijks leven ook hoor. Je hebt van die naieve meisjes die door de "liefde" voor hun vriend zulke dingen doen..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 10:28

Ik heb hem ook gezien. Heb alleen het laatste kwartier gemist: ben in slapp gevallen. Baalde ik wel van, want ik vond het wel goede film.
Kan iemand mij misschien vertellen hoe het afgelopen is?

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 12:06

Ehm, even denken. Nou, Denise hoorde Michael met zijn 'vrienden' praten over dat ze dus al die meisjes eerst een mobieltje gaven etc. Dus Denise boos en zei dat het allemaal nep geweest was, maar Michael zei dat hij echt van haar hield. Maar dat geloofde ze dus niet.
Toen ging Denise weer naar huis en het eindigde dat Denise over straat liep met haar tante (?) en haar baby en dat toen Michaels vrienden langs reden en zeiden dat ze moest komen omdat Michael een cadeautje had voor hem. En ik geloof dat ze toen een snee in haar wang maakten, maar ikzag het niet zo goed. En toen was het afgelopen ...

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 15:16

Ik vond het einde echt raar, ik had het niet verwacht. En om eerlijk te zijn begreep ik het ook niet helemaal.

Maar het was inderdaad echt vaag dat ze het op het einde ook echt zelf wilde doen. Maar ze was wel haar hel leven erg arm geweest en als je dan met dat zoveel geld verdient...
Maar nee, hoe arm ik ook was!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:23

Ik kan me ook niet bepaald voorstellen dat mijn vriend het goed zou vinden als ik met een ander in bed duik, al kreeg ik er nog zoveel geld voor...
Ik geloof niet dat Maikel echt van haar hield...

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 21:18

Het was zijn werk/baan, meisjes ronselen om in de prostitutie te gaan werken.
Pas later werd hij verliefd op haar en dat maakte het een stuk moeilijker voor hem. Een gewone vriend zal dat natuurlijk ook helemaal niet goed vinden als je met een ander naar bed gaat en als het goed is ook nooit voorstellen, maar dit was met voorbedachte rade, voor zijn idee stelde de verkering niet echt wat voor (in het begin dan).

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 23:54

Ik vond het erg goed dat er zo'n film gemaakt is.
Je wilt niet weten hoe vaak het gebeurd !
Er heeft een meisje bij me in de klas gezeten vlak voordat ze 18 werd kreeg ze wat met een gozer, ze had problemen thuis en trok bij die vent in. Toen ze 18 werd ging ze van school af we hoorde niks meer van haar, na een half jaar hoorde we verhalen over haar dat ze in de prostitutie zat, het was net als het verhaal in de film.
Ik snap dat liefde blind maakt, maar zo blind !
Als ik soms op het jeugdhonk kijk zie ik ook veel meiden die alles voor hun vriend over hebben, ik hoop toch dat ze niet zo ver gaan !

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 13:01

Het einde vond ik echt te vaag Verward en niet leuk, ik zat net zo lekker in de film en toen ineens bats boem klaar snee afgelopen!
Iig heeft die film ook wel enigzins indruk om mij gemaakt, ik kende die zgn loverboys wel, maar het blijft moeilijk voor te stellen dat meisjes zoiets doen. Ze had al een paar keer het idee dat er iets niet goed zat en toch ging ze verder met hem en deed ze wat hij vroeg, zou ik dus echt noooooit doen Tong uitsteken

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 09:23

Ik weet dat dit een oud topic is, maar deze film was gisteren ook weer op tv.

Nog meer mensen die em hebben gezien?

Hij heeft bij mij ook echt wel wat indruk gemaakt. Ongeloofelijk hoe die jongens dat zo tactisch kunnen doen. Ik kan ergens best begrijpen dat die meisjes 'erin trappen'.

MiGzi_MiQ

Berichten: 744
Geregistreerd: 22-05-04
Woonplaats: Amsterdam!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 10:30

Ik heb hem gister ook gezien, vond hem best een beetje freaky, maar erg realtistisch! Lachen .. Alleen het einde is ook erg vreemd, Bapp.. Snee in der gezicht en einde film! Verward ..Terwijl die vriend aan het huilen was achter in de auto! Verward ..Snapte het ff niet helemaal!

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 10:31

Ik heb em gezien!
Ik had ooit, lang geleden al een stukje gezien (vanaf dat zij hun betrapt, dus
echt maar een heel klein stukje)
Maar ik vond dat stukje zo super dat ik overal ben wezen vragen voor die
film, maar nergens hadden ze em omdat hjet een telefilm is Verward

Maar gister dus weer op tv. Vind het nog steeds een leuke film, alleen jammer
dat het een nederlandse is, als hij engels geweest was, was die denk ik
beter geweest Haha!

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 10:32

MiGzi_MiQ schreef:
Ik heb hem gister ook gezien, vond hem best een beetje freaky, maar erg realtistisch! Lachen .. Alleen het einde is ook erg vreemd, Bapp.. Snee in der gezicht en einde film! Verward ..Terwijl die vriend aan het huilen was achter in de auto! Verward ..Snapte het ff niet helemaal!

ja die vriend is toch van haar gaan houden en omdat ze weg is gelopen
uit dat wereldje is dat zijn en haar straf, die snee.
Dat is wat ik denk iig Lachen

Leo

Berichten: 50107
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 10:38

Ik heb hem de eerste keer gezien, gister was ik te moe.

Inderdaad veel indruk achtergelaten...

Die snee was ook zodat ze verminkt was en niet meer voor haarzelf en eigen verdiensten de prostitutie in kon gaan, naar wat mij verteld is.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 10:50

Ik heb de film al ooit eerder gezien. Maar heel realistisch was hij nou ook weer niet. Zoals al eerder gezegd, Denise wilde het uiteindelijk zelf heel graag (zelfs toen haar vriend haar waarschuwde niet met die dronken studenten mee te gaan deed ze het toch), en haar vriend was heel bezorgd over haar, hij gaf echt om haar. Zo gaat het meestal niet denk ik. Want meestal zouden die meisjes er liever uit willen stappen en eerder weigeren om met iemand mee te gaan. En zo'n jongen dwingt ze dan en die geeft er echt helemaal niks om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 11:00

Nou ik weet niet of je kan zeggen dat het niet heel realistisch is.
Dat ze het uiteindelijk graag willen komt veel vaker voor. Ze zijn zo in de ban van die jongens, geloven al hun mooie praatjes, dat ze er alles voor over hebben.
Als er maar lang genoeg op de juiste manier op je ingepraat wordt, dat het goed is wat je doet, dat je zo kan laten blijken hoeveel je van houd, dan ga je het vanzelf geloven
En ze weten precies welke meisjes ze hier voor uit moeten kiezen, de zwakkere meisjes.

En idd die snee, als ze niet van hun is, is ze van niemand, nu is ze verminkt voor de rest van haar leven..

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 11:23

ik heb geloof ik alleen het laatste uur gezien maar ik vond m best heftig!
er lopen echt knettergekke mensen op deze wereld rond... ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als jongen zó ver gaat om aan je geld te komen..

Whoops

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 11:48

Ik heb hem ook gezien, boeiende film, maar was een kl*te-eind zeg. Echt verschrikkelijk dat dit in het echt ook gebeurd. Je zou bijna 'lovergirl' willen worden om zulk soort jongens zelf eens zo te vernederen, door ze aan oude vieze mannen mee te geven!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 14:36

ik vond het ook erg indrukwekkend, knap meisje trouwens!

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-04 17:09

Ik vond het echt een goede film.. Zeker dat laatste stuk. En ik vond het ook wel een soort van waarschuwing naar andere jonge meiden.