tequila is gestorven

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

tequila is gestorven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 22:51

uit de vorige topics wisten enkelen onder jullie al dat ik een jack russel pup zocht en een naam... die uiteindelijk tequila werd. we mochten tequila overmorgen komen ophalen maar vandaag belt de fokker dat ze gestorven is Huilen. ik keek zo naar haar komst uit! alles staat klaar en dan hoor je dit Huilen . gisteren was ze nog naar de dierenarts geweest voor een chip en een vaccin. kan dit er iets mee te maken hebben? Ik heb haar nog maar1 keer gezien maar toch vind ik het ontzettend jammer. ik zat al heel de tijd met het beeld van haar in m'n hoofd en nu is ze dr niet meer.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 22:53

O, wat erg. Dat is dan echt een teleurstelling, ik kan me voorstellen dat je er toch naar van bent.Volgens mij heeft de chip er niks mee te maken, en het vaccin alleen als ze al echt ziek was, maar ik ben geen dierenarts.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 23:51

Het is aan de ene kant heel sneu, aan de andere kant was het dan waarschijnlijk niet zo'n sterke pup. Wees blij dat je haar niet in huis hebt gehad, dan is het gemis om zo groter.

Tequila zal plaats hebben gemaakt voor een andere pup, of een ander hond die het heel erg nodig heeft om een goed baasje te vinden.

Er gebeurt niets zonder een reden....

Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 08:35

Nou wij hebben een keer een pup gehaddie allergisch bleek voor een bepaalde enting Scheve mond . Als de nieuwe eigenaar er niet optijd bij was geweest had ze het niet gehaald het was toen op het nippertje. Dus ja het zou aan de enting kunnen liggen...

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 09:37

He wat vervelend zeg...Dat is idd een domper dat dit gebeurt. Maar heb je niet met de kennelhouder/fokker er goed overgesproken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Een hond gaat toch niet zomaar dood?

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 10:32

Clien schreef:
He wat vervelend zeg...Dat is idd een domper dat dit gebeurt. Maar heb je niet met de kennelhouder/fokker er goed overgesproken hoe dit heeft kunnen gebeuren. Een hond gaat toch niet zomaar dood?


Wel ze weten het ook niet. de dag drvoor zijn ze dus naar de dierenarts geweest en die heeft ze onderzocht en een vaccin en chip gegeven maar heeft niets abnormaals aan tequila gezien. enn de dag drna lag ze s'ochtends te bibberen. De fokker heeft ze bij een lamp gelegd en een spuitje gegeven. Maar in de namiddag lag ze dood Verdrietig .

ze was wel inderdaad de zwakste puppy van het nest. ze was de kleinste en ok de minst levendige. maar toch zag ze er volkomen gezond uit. misschien was ze toch te zwak om te blijven leven Verdrietig .
Laatst bijgewerkt door nathalieke op 11-04-03 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

nathalieke
Berichten: 608
Geregistreerd: 28-07-02
Woonplaats: Waregem (West-Vlaanderen / België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 10:34

Cassidy schreef:
Het is aan de ene kant heel sneu, aan de andere kant was het dan waarschijnlijk niet zo'n sterke pup. Wees blij dat je haar niet in huis hebt gehad, dan is het gemis om zo groter.

Tequila zal plaats hebben gemaakt voor een andere pup, of een ander hond die het heel erg nodig heeft om een goed baasje te vinden.

Er gebeurt niets zonder een reden....


normaal gingen we ze bij de dierenarts afhalen wanneer ze haar spuit had gehad en de chip. Dus ik ben blij dat het niet zo verlopen is want dan ging ik er inderdaad nog slechter van geweest zijn Verdrietig

ze hebben nog een zusje over die nog geen baasje heeft gevonden dus ga ik zaterdag maar eens naar dat puppytje gaan kijken. maar toch vind ik het heel erg jammer dat het zo is moeten gaan Verdrietig