Na 8 jaar weer vrijgezel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Na 8 jaar weer vrijgezel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 12:10

Heel raar allemaal hoor. Na veel wikken en wegen hebben mn vriend en ik besloten een eind aan onze relatie te maken. De afgelopen 4.5 jaar woonden we ook nog samen. Na het weekend ga ik weer even terug naar mn ouders en daarna op zoek naar een huurflatje. En a.s. dinsdag komt er al een makelaar voor het huis. HEt is allemaal zo raar maar wel veel beter voor ons beiden.

Vorig jaar toen we terug kwamen van winstersport wilde mn broer zn vriendin niet meer met hem trouwen, terwijl alles al geregeld was. Dus die zijn nu een jaar uit elkaar en nu zijn we weer net 1.5 week terug van wintersport en nu zijn marco en ik uit elkaar. Mn ouders willen nu nooit meer met ons op vakantie. Kan het ze niet kwalijk nemen.

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:15

Ik heb hetzelfde gehad 2,5 jaar geleden. Wel onder andere omstandigheden waarschijnlijk, ex zwaar aan de coke. Ik vind dat er heel veel lef voor nodig is om een relatie te beeindigen. Hoeveel mensen zijn er niet ongelukkig samen.

Toch heel veel sterkte!!

Groetjes,

Lisette

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:21

Tssssk, hangt er wat in de lucht op stal?
Balen joh. hoop dat je je draai weer een beetje kunt vinden Ach gut

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 12:22

Mn ex zei ook al dat hij het heel knap vond dat ik er als eerst iets van gezegt heb. Maar ja je leeftmaar 1 keer en het is zonde om dan niet gelukkig te zijn en ik ben nog maar 23 joh.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:23

Hey mien,
Ja het zit ons erg mee,eerst ik na veel wikken en wegen,maar nu ook jij.
Maar het komt helemaal goed,want we zijn nu allbij vrijgezeeeeeeeeel Haha!

Nou spreek je strask nog dikke kus Lovers

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:25

nu 23 dus je was 15. ja dan is er nogal wat in je persoonlijkheid veranderd waarschijnlijk. maar komt dit zo opeens uit de lucht vallen of zat het er al aan te komen?

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 12:25

Billy schreef:
Tssssk, hangt er wat in de lucht op stal?
Balen joh. hoop dat je je draai weer een beetje kunt vinden Ach gut


Volgens mij wel ineke, maar ja het zijn altijd periodes dat ineens iedereen uit elkaar gaat of iedereen zwanger is.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:27

Jeetje wat erg. Maargoed volgens mij ben je wel bezig met het goed te verwerken en je hebt zo te zien ook de juiste beslissing genomen aan je taalgebruik. Je bent heel rustig in je schrift dus je bent zeker. Sterkte verder meid

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:28

Hmmm, het alternatief was dus een hoop zwangeren op stal geweest?
Laten we het dan toch maar bij de paarden houden Haha!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 12:30

Sypheron schreef:
Jeetje wat erg. Maargoed volgens mij ben je wel bezig met het goed te verwerken en je hebt zo te zien ook de juiste beslissing genomen aan je taalgebruik. Je bent heel rustig in je schrift dus je bent zeker. Sterkte verder meid


Dat zal ik nog wel nodig hebben hoor.
Mn nicht vond me ook al zo sterk maar ik was er ook al iets langer mee bezig en we zijn als vrienden uit elkaar dus dat scheelt ook wel denk ik.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:31

Zoiets is niet niks, ook al is het misschien beter het zal op sommige momenten best moeilijk zijn.

Sterkte.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:31

Ja idd beter paarden als dat we zwanger waren geweest Ach gut
Maar bij mij komt maandag de makelaar,we zijn zn beetje met alles tegelijk.

Maargoed we zijn nog jong,dus nog een heel leven voor ons,beter nu als over 10 jaar.

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:45

Fijn als je als vrienden uit elkaar kunt gaan, het is al erg genoeg als je na zo'n lange tijd erachter komt dat je niet samen verder wilt. Mijn vriend en ik zijn drie weken geleden na meer dan 3,5 jaar uit elkaar gegaan. Wij zouden gaan samenwonen en waren al bezig met het plaatsen van de paardenboxen. Nog steeds is hij voor mij degene waar ik oud mee worden wil maar onze manieren van leven zijn zo verschillend dat we daar samen niet meer uit kunnen komen en ik besloten heb voor mezelf te kiezen.

In ieder geval wil ik je heel veel sterkte toewensen!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:21

sjonge jonge./ Echt idereen maakt het de laatste tijd uit. Ik hoor daar ook bij. Ik had nog niet zo lang (19 mnd)

heel veel sterkte Ach gut
En je weet dat het beter voor je is, maar verdriet zul je vast wel hebben.....

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:29

Wat een verdrietig nieuws allemaal. Ik vind dat je inderdaad er vrij nuchter tegen aan kijkt. Dit komt waarschijnlijk, omdat je weet dat het beter is... Toch zal het komende tijd niet makkelijk voor je zijn.
Mij valt het ook op dat er de laatste tijd veel mensen uit elkaar gaan.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:39

Oei meis.... wat naar voor je! Heel veel sterkte, en als je je hart wilt luchten, hier kan dat altijd.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:44

Ik las in je profiel dat je 23 bent, en de relatie duurde 8 jaar. Dat is lang zeg, want je bent op jonge leeftijd begonnen. Eigenlijk op te jonge leeftijd. Jullie zijn natuurlijk allebei veranderd en uit elkaar gegroeid. Je kunt nu beter eens een tijdje vrij zijn, je bent nog zo jong (ruilen?).
Je zult ook wel heel verdrietig zijn nu, maar dat gaat over hoor, alleen, dat heeft tijd nodig. Je zou nu kunnen wensen dat de tijd snel voorbij ging om die reden. Veel sterkte.

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:30

Waarom zijn jullie nou uit elkaar gegaan dan? dat heb ik er niet helemaal uit kunnen halen..

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 18:07

twee jaar geleden maakte ik hetzelfde mee
maar toen kwam ik maurice tegen
en nu woon ik hier!
maar goed dat doet er eigenlijk niet toe,wat ik eigenlijk wil zeggen is heel veel sterkte en ookal is het nu moeilijk alles komt goed!!!vraag maar aan wendy!sterkte!

Suzanne F.

Berichten: 49213
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 18:49

Sterkte! Das een lange tijd hoor 8 jaar. Lijkt me heel moeilijk. Wel goed van jullie beiden dat jullie deze stap hebben durven ondernemen. Maar ook al gaat alles in goed overleg, dan nog is het een zware stap.

Succes verder en voor beide een gelukkige toekomst gewenst!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 20:33

8 jaar is idd een hele tijd samen. Maar aan je bericht te zien heb je de juiste beslissing genomen. Gelukkig kunnen jullie als vrienden uit elkaar gaan. Dat zou mij al heel wat waard zijn.
Sterkte.

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 12:39

Bedankt allemaal voor alle lieve berichten. Dat doet me wel goed. Ik zal het zeker zwaar krijgen denk ik. Maar ja wat iedereen zegt ik ben nog zoooo jong. Word eind van deze maand pas 24. Ik moet op 70 paarden passen, 3 koeien, 3 kalven, bijna 80 schapen met lammen dit weekend dus ik zal me niet vervelen en niet veel tijd hebben om na te denken. Ik heb hem gister nog gesproken want hij vertelde dat de makelaar dinsdag al komt voor het huis en dat ging ook allemaal goed en de spullen verdelen ging ook heeeeeeel goed onderling dus ik ben blij dat we nog als vrienden uit elkaar zijn want anders is het helemaal zo'n heisa.

En Ilsejee, waar om wij uit elkaar zijn is niet echt te beschrijven., veel redenen. Ander toekomstbeeld, geen gezamelijk interessen. Te veel verschillen. Uit elkaar gegroeid zijn, ga zo nog maar door.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 12:42

Je moet maar zo denken: je bent er niet slechter uit gekomen en je hebt weer veel over jezelf geleerd. je hebt er niet alleen maar mee verloren maar ook gewonnen.