Oleta Adams

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 20:58

Zijn er hier bokkers into songteksten?
Ik zoek de songtekst van "Window of Hope"van Oleta Adams maar kan m nergens vinden. Ben al op songteksten.pagina geweest, heb altavista al geprobeerd... iemand die m heeft??

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:37

Oh jee zij zingt zooooooooooo moooooooooooi...
Niet te geloven, ik las de naam en hups... prachtig die stem. Succes met het vinden van de songtekst, sorry dat ik je niet verder kan helpen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 22:15

Ja ze zingt echt fantastisch. Ik heb laatst een verzamelcd gekocht, het is trouwens ook geweldige muziek om bij te studeren.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 23:54

Naaaaahhhh... hoe kan dat nou??? Tot nu toe heb ik nog vrijwel iedere songtekst die ik zocht op internet kunnen vinden. In ieder geval van bekende artiesten, en Oleta Adams is toch niet zo zwaar onbekend? Net gezocht met google.com en dus ook noppes resultaat. Frusty

Als het goed is, heb ik bij m'n ouders thuis nog twee cd's van Oleta liggen (of ik moet ze inmiddels weggegeven hebben). Zal eens kijken of dit nummer daar op staat, er zitten vast wel teksten bij. Nog een paar daagjes geduld dus, of iemand moet 'm stiekum toch bij de hand hebben en hier neerzetten?