Lovely...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 01:43

Ja ik eigenlijk ook! Wil of kan je niet meer mee??

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 12:31

Wat vervelend zeg! Ik weet wat het is om afhankelijk te zijn.

Ik heb het toch nog gevraagd aan degene van wie ik de trailer altijd leen of er eventueel een ander paard bij zou mogen, maar hij wil het liever niet, omdat het nogal een dure trailer is en als er wat gebeurd...

Bovendien is mijn paard nogal agressief en die trapt de hele trailer in elkaar (ze heeft 2x eerder een trailer behoorlijk beschadigt omdat ze met een ander paard stond, vorig jaar augustus nog) en dan komt ze er ook nog eens gewond uit (kapotte hakken enzo).

Ik voel me er behoorlijk schuldig over, omdat ik ongeveer langs jou rij, maar ik ben bang dat het echt niet kan!

Kan je echt niets regelen met iemand?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 15:18

Dat ben ik met je eens, voor mij is het eerlijk gezegd ook met mijn paard of niet. Als ik zonder paard zou gaan doe ik liever iets zonder paarden (Efteling ofzo), maar om nou op een ander paard te gaan rijden terwijl er 3 van mij thuis staan...nee. Ik zou trouwens niet weten wie haar zou kunnen verzorgen als ze niet mee kan. Nou ja, als ze echt niet mee zou kunnen neem ik Frulana misschien wel mee. Maar ik wil Jur gewoon mee.

Is zo'n vrachtwagentje niet te huren? Nou ja, dat zal ook wel heel duur zijn. Ik hoop dat je toch vervoer kunt vinden.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 00:53

Lovely, ik denk er precies zo over als jij. Hoewel ik ook de andere reacties snap, zo voel ik het ook. En oke, als ik Jur meeneem blijven er ook 2 paardjes thuis, maar Razinda gaat toch al elke ochtend los en ik zou haar alleen zaterdag niet kunnen doen, vrijdag en zondag wel. Dat geldt ook voor Frulana, en bovendien is zij niet mijn eigen paard en zou de eigenaar haar bijv. los kunnen laten zonder dat ik daar ongerust over hoef te zijn. Jur is mijn zorgenkindje en bovendien vind ik zo'n weekendje weg voor haar heel goed, omdat ik elk jaar met haar op vakantie ga en dit jaar blijft het misschien alleen bij dat weekend en dat heeft ze toch een keer het bos gezien. Jur is mijn maatje, die gaat echt overal mee naartoe en ik laat haar nooit achter (tenzij ik naar het buitenland ga, dan moet het wel!)

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Christina, ComscoreBot, Eskimo, Fenn, GoogleAdsense, History_, Joy_Mennings, LieZ_Horses, LilChar, noviceh, Pellelilly, scrabbel, Tucktuck, YandexBot en 152 bezoekers