ik ben eigenlijk heel boos

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 12:12

mijn loon is NOG steeds niet overgemaakt,terwijl ik het allang had moeten hebben.ik zit momenteel alleen thuis,teun is weg en heeft natuurlijk ook zijn portomonnee mee en nu heb ikke geen geld mee wehhhhhhhhhhh.kl*te zooisorry ik moest effe uitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 12:15

Heb je gebeld waar het blijft? Is echt irritant ja als je geen geld hebt. Ik heb daarom altijd nog wel ergens 25,- verstopt voor het geval dat. Alleen vergeet ik het altijd dat ik het heb bewaard en dan kom ik opeens na een halfjaar die 25,= weer tegen in mijn brillenkoker Haha!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 12:21

ja ik heb net gebeld.maar ik zit momenteel toch ziek thuis vanwege die migraine en spanningshoofdpijn?dus mijn baas kan me wel schieten op het moment geloof ik,maar goed das zijn probleem ik wil gewoon mijn geld op tijd hebben!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 12:24

Deuh, dat jij thuis zit heeft er niks mee te maken. Hij moet gewoon betalen, al kan hij je nu wel schieten, hij heeft zich gewoon aan de regels te houden. Wat een irritant mannetje zeg.

_________________
<font color="blue" size="2"><i>"Wil je een gesprek onder vier ogen voeren, dan is een Korte Wandeling verstandiger dan met zijn allen te gaan Hossen"</i> -Eeyore </font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Katrien op 2001-08-01 12:25 ]</font>

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 12:37

Das niet eerlijk... Hoeveel te laat is het al? Gewoon bellen hoor.
maar wat wil je gaan kopen??? Lachen

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 12:38

Tjezus wat een rotbaas heb jij zeg.
Je werkt al op onmogelijke tijden en ook op zaterdagen en koopavonden en dan zit hij te zeuren als jij een keertje ziek bent?
Alsof jouw hoofd zijn aanwezigheid maandenlang aan zou kunnen *LOL* ....
En dan ook nog het geld te laat overmaken, schandalig. Hopelijk komt het nu snel binnen.
Mocht je nog een 'veilige' baan willen: bij Blokker Ede vragen ze ook regelmatig om personeel. Misschien in jouw omgeving ook wel?
Dan gaat het om een groter complex, meerdere bedrijven, en als de bedrijfsleider dan iets doet (te laat loon uitbetalen) krijgt hij van de rayonleider op z'n sodemieter haha. Peter wel waarschijnlijk.
Peter wordt trouwens door 'zijn meiden', de medewerksters dus, op handen gedragen.
Maar zou dat zijn omdat er een heerlijke Bakker Bart naast hun zit, en hij af en toe voor het personeel wat haalt?
Oh jee, daar gaat-ie...
Ik krijg al weer honger.... sjips *LOL* !!
Sanderijn sterkte hoor! Ik duim voor je dat het er snel is!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 12:41

Als het dan toch om nieuw werk gaat, Sanderijn, zou ik als ik jou was bij de Aldi gaan werken. Een vriendin van mij werkt daar ook sinds een half jaar en je verdient er hartstikke goed en je bonussen en winstdelingen enzo.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 12:42

ik had die winterdeken voor tinkie besteld dus die moet elk moment aankomen en dan moet ik katjsing wel 300 gulden in huis hebben

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 12:44

ja maar ikke ben ziehiek en kan niet werken Verdrietig

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 12:46

Niet dat je moet werken want je bent ziek, dat weet ik toch lieffie... Maar als je weer beter bent en iets anders zoekt... dat bedoel ik. Maar hij hoort je gewoon op tijd te betalen hoor...als je wit werkt.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-01 13:09

ja nou ik zie wel mijn contract loopt toch af 1 sept en daarna wil ik eerst beter worden.
ik heb wel een beetje een kl*te baas
daarom ben ik allleen al ziek geworden volgens de dokter,door mijn werk

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 16:17

maar lieve sanne: je baas kan er even niets aan doen nu, hoe zo'n *piep*-baas het ook is! Als je ziek bent, wordt je betaald door het GAK oid.

Hoop wel voor je dat je geld er snel is hoor!!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 16:26

Hoho Ten, effe terug naar je cursusboek *LOL* *LOL* *LOL* (*proest*) !
Als Sanne daar in eigen dienst is, dan valt ze nu onder de WULBZ (Wet Uitbetaling Loon Bij Ziekte) en dat duurt maximaal 1 jaar. Daarna is het vervolg mogelijk een WAO-uitkering (na keuring etc.)

Uitbetaling via het GAK geldt alleen voor onze (sorry mensen, zwaar offtopic, wij werken voor hetzelfde baasje) uitzendkrachten. Ook voor Detakrachten geldt de WULBZ, dus dat betekent dat de loonkosten tijdens het eerste ziektejaar voor rekening van de werkgever zijn....

Hihihi, je kan wel zien dat ik een dikke acht voor m'n Artra had he *LOL* *LOL* *LOL*

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 16:46

hihi
*proest*
*auw* *zere vingers van de tik erover die Sonja gaf!*
Sorry Sanderijn! Sorry collega! (ik heb de theorie nog niet gehad, begint pas in september, je kunt wel zien dat ik het nodig heb, of niet??!!!)

Nogmaals solly San! Ik hoop evengoed dat je snel geld hebt hoor!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 16:58

Hahahaha, 'k moest er effe goed over nadenken hoor! Heb in de praktijk niet vaak met regulier Arbeidsrecht te maken.

Die cursus is trouwens leuk hoor, die je krijgt! Als je maar wel braaf je huiswerk maakt voor de lessen, anders heb je er weinig aan en wordt het examen heeeeeel zwaar. 60% zakt voor de eerste keer, en de meesten gewoon omdat ze er te licht over denken!

Maar eh, Sanderijn:

Briefje naar de baas dat hij volgens de WULBZ verplicht is het salaris normaal en tijdig door te betalen????