Herbalife?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:41

Er is uiteindelijk maar 1 methode en dat is gezond leren eten!!!!!!!! veranderen van je eetpatroon inderdaad
ik zit bij de weight watchers en ik vind het fantastisch!!


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 08:45

Carys schreef:
Ik zit nu te twijfelen over de Weight Watchers maar dan via de cd rom.
Kun je dan gewoon eten of moet het via de (lastige) recepten?


zie mijn uitleg over de weight watchers bij 'voedertijd' een topic over de weight watchers


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 08:50

hmmm ik ben het niet eens met honeybee, of in zoverre.....ze zegt het eigenlijk zelf al; als je stopt met die shakes MOET JE EEN ANDER EETPATROON LEREN KRIJGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus wat staat daar eigenlijk; je valt wel af van de shakes (tuurlijk, kan niet anders, je krijgt niets binnen) maar als je daarna je oude gewoontes weer oppakt kom je weer 3 dubbel zoveel aan. Gevolg; jo-jo effect.
Ik ben echt heel erg anti, want je leert er dus gewoon niet anders en dus gezonder van eten, en dat is toch echt waar het om gaat.
En ja, runninkawa, tuurlijk val je af met alleen andere eetgewoontes en meer bewegen (en die wordt nogal 'ns vergeten)
Als je gaat shaken val je af, daarna kom je weer aan want ja, je hebt geen nieuw eetpatroon geleerd, dan ga je maar weer shaken, etc etc, en het kringetje is rond. Jo-Jo-en en dat is ZOOOOOOOOOOO ongezond.

Mensen, wees wijs, houd je geld in je zak en ga gewoon lekker extra sporten en kies magere, gezonde produkten.
Bovendien heeft herbalife een ERG agressieve verkooptechniek (althans; sommige die het verkopen, dus ik bedoel niet perse jou, honeybee)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AnnetteFlame, Anoukjuuuhh, Brandje_04, Cappi, Christina, ComscoreBot, Dabo, Flippertje, Ies_, Jet, lissssan, Loreke2, Moon_light94, Muiz, N_B_N, Pommier, purny, Room_Soesje, SentiBot, sorayamagic2, Suliko, Vavane en 146 bezoekers