Ben ik T Mobile?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:24

die van mij daar kwam T-mobile te staan vanaf de dag dat Ben T-mobile werd! de telefoon van mn zusje staat nogsteeds alleen maar Ben op....echt vaag!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 20:19

corinec schreef:
ik had ook ben en dan krijg je zo'n smsje met data en dan moet je hem helemaal uitzetten en dan weer aan en dan komt er pas t-mobile te staan


dat is raar! ik kreeg helemaal geen smsje dat ik hem aan en uit moest zetten, krijg wel af en toe van die reclame/info smsjes van hun, maar er stond bij mij gewoon ineens T-mobile ipv Ben, mn zusje heeft ook geen smsje gehad dat ze iets moest doen voordat er T-mobile kwam te staan(bij haar staat er ook nog gewoon Ben)
we hebben alle2 een prepaid telefoon, ik een siemens C55 en zij een Siemens Mt50 ofzo(die met dat blauwe display en verder lijkt ie wel op de C55)

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:35

Ik heb wel in februari een berichtje gehad dat Ben vanaf toen T-mobile heette, en vanaf toen stond er ook gewoon T-mobile op mn scherm, dat smsje heeft denk ik iedereen met een Ben-telefoon gehad, maar bij mn zus staat er nog gewoon Ben op t schermpje, echt vaag!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, 996981, Amazonbot, colinneke, Desireeeee, Eliine, Facebook, HighFly_, lina1998, linoleum, Mar_X, Raineri, RubyRed, Zebrastreep en 196 bezoekers