meer mensen last van duizeligheid, misselijk etc?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 10:59

Ik heb erge pijn ergens in mijn hals/kaak.. ik weet niet precies waar het vandaan komt. Ik dacht eerst kiespijn ofzo maar dat is het geloof ik ook niet... ben bang dat het van mijn rechteroor vandaan komt. Heb vandaag ook al keelpijn en mijn neus snotterd. Lekker dit weer.. dan weer koud dan weer warm... ja daar word je ziek van. Hoop niet dat ik oorontsteking krijg Het doet pijn bij het slikken en als ik mijn hoofd naar rechts draai Lips are sealed

Misselijk en duizeligheid heb ik gelukkig geen last van Schijnheilig

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!



AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 14:54

Manda schreef:
Nou van mij mag die nog een weekje wachten. Ik heb mezelf volgepropt met panadol en kom de dag wel door zonder in bed te gaan liggen en het leren voor de tentamens lukt ook nog wel.

Ik heb ook zo'n eigenaardig pijn in mijn nek/ hals uilopend naar mijn oren (lijkt net oorpijn). En ik lijk wat stijf in mijn nek... Verder niet snotterend ofzo...


Dat heb ik dus ook Scheve mond Bah als het maar geen beginnende griep is... heb ook al sinds een week lichte hoofdpijn.

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, callass, GoogleAdsense, MirjamRobin, Nicje87, Queijo, teunis001 en 50 bezoekers