meer mensen last van duizeligheid, misselijk etc?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

meer mensen last van duizeligheid, misselijk etc?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 14:54

Jeetje zeg, ging het net zo lekker allemaal krijg ik me toch steeds van die duizelingen.
Afgelopen donderdag begon het al.
Ik was lekker wat aan het internetten en opeens draaide heel de kamer om me heen.
Ik was gelijk heel misselijk enzo.
nou de volgende dag deden mijn spieren hartstikke zeer en echt zo lekker lamlendig weet je wel.
vandaag ging het wel goed maar nadat ik wat dingen heb gedaan (oa modellen gespoten) ben ik weer wat duizelig steeds?

griepje ofzo?

zijn er meer bokkers met zulke klachten?

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:10

ja mijn vriend heeft dat net gehad, is een week ziek geweest: duizelig, overgeven, last van zn maag, diarre en spierpijn....
het gaat gewoon rond

pmarena

Berichten: 48082
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:25

Aha , dat is het dus ! Haha!

Ik heb ook al een paar dagen braakneigingen gehad , maar ben geen overgeverig typ dus het blijft bij rap naar de WC rennen met het koude zweet op m'n rug Tong uitsteken

Ze vragen al of ik zwanger ben Tong uitsteken *nee Haha!*

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 17:39

welkom bij de club zou ik zeggen Haha!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:41

Ik ben ook erg duizelig en vreselijk moe de laatste tijd... wat blijk? Ik heb bloed armoede. Maar toch maar even naar de dokter denk ik om te kijken of er niet meer aan de hand is....

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:54

Ik heb bronchitis op dit moment, ben verkouden, heb spierpijn, heb het koud soms buikpijn.

Heb dus ook nog eens griep, maar niet de hele tijd koorts alleen af en toe
Duizelig ben ik al geruime tijd en als ik op school zit heb ik ook elke dag wel hoofdpijn.
Ik ben in ieder geval erg toe aan een paar goede dagen rust

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:56

ja, een kennis van ons had ook bronchitis, een beginnende longontsteking

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 17:56

het word hier nog gezellig zo.
Ja haagsemeid, ik ook dan weer buikpijn, dan weer ijskoud, dan het zweet weer op je rug.
dan denk je nu zal ik toch koort hebben maar nee hoor, hoogstens 37,4 ofzo.
een kop die voor je gevoel uit elkaar knalt en dan is het weer weg?
vreemd griepje hoor.

allemaal in iedergeval beterschap.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 17:57

bronchitis EN longontsteking? Dat is zeer vervelend, dan zal ik maar lekker thuis blijven!

Horse Pleasure->Ja heb ik ook, dan weer kramp, dan ijskoud en dan onwijs zweten en wat je al zegt dan denk je koorts? Nee iets verhoging
Ja koppijn is echt erg want daardoor kan ik dus echt niet slapen en ik ben al zo moe van het snotteren, niezen en veel hoesten

Ja jij ook beterschap

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-03 18:00

haagsemeid - ik ben gelukkig niet verkouden (kan nog komen) maar heb het gevoel of mijn hoofd uit elkaar knalt. En dan al die rare duizelingen, net of je elk moment van je stokje kan gaan.
dat vin dik nog het vervelendste eigenlijk.
En ook dat stres gevoel, net of je overspannen bent ofzo?

we hebben de zomer nodig jongensssssss

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:38

die duizelingen kunnen komen door de heftige hoofdpijn, spreek uit ervaring!! Paar jaar geleden heb ik een tijdje gehad dat ik constand van mijn stokje ging, echt creepy, kon het op een gegeven moment zelfs aanvoelen wanneer ik weer ging. Ben toen helemaal binnenstebuiten gekeerd in het ziekenhuis conclusie : ZO gezond als een vis. Snap je dat nou? Maar ja, nu bijna dagelijks hoofdpijn, varierend van licht tot zwaar bonkend achterin mijn hoofd. Laat je gewoon eens nachecken bij je huisarts (grinnek, zegt men ook tegen mij, maar ben eigenwijs)

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:44

Duizelingen heb ik niet echt, maar wel `s avonds vaak misselijk, heel erg moe de hele dag door. Spierpijn overal ookal heb ik niks lichamelijk inspannends gedaan, en hoofdpijn.. zwaar irritant.

Indies
Berichten: 694
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 19:46

Als ik opsta ben ik meestal misselijk..Na ontbijten gaat dat meestal over

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:49

Horse Pleasure schreef:
haagsemeid - ik ben gelukkig niet verkouden (kan nog komen) maar heb het gevoel of mijn hoofd uit elkaar knalt. En dan al die rare duizelingen, net of je elk moment van je stokje kan gaan.
dat vin dik nog het vervelendste eigenlijk.
En ook dat stres gevoel, net of je overspannen bent ofzo?


O nee!! dat heb ik dus ook. oliebol heb ik toch een of ander griepje ergens opgelopen.... Verdrietig En dat midden in me tentamen week, hoe slecht kan het uitkomen!!!
Ik zit nu met een keizware kop te leren....

Hoelang duurde het bij jullie? Zondag begon het bij mij, gisteravond was hte heel erg, shaken enzo, en vandaag is het gelukkig wel iets minder dan gisteravond maar nog lang niet over...

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 11:59

Ik heb erge pijn ergens in mijn hals/kaak.. ik weet niet precies waar het vandaan komt. Ik dacht eerst kiespijn ofzo maar dat is het geloof ik ook niet... ben bang dat het van mijn rechteroor vandaan komt. Heb vandaag ook al keelpijn en mijn neus snotterd. Lekker dit weer.. dan weer koud dan weer warm... ja daar word je ziek van. Hoop niet dat ik oorontsteking krijg Het doet pijn bij het slikken en als ik mijn hoofd naar rechts draai Lips are sealed

Misselijk en duizeligheid heb ik gelukkig geen last van Schijnheilig

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 12:03

Ik ben net beter verklaard van een bacterie achterin mijn keel. Ik ben anderhalve week ziek geweest Verdrietig Hoop dat het nu eens voor langere tijd goed gaat..

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 12:38

Manda"]
[quote="Horse Pleasure schreef:
haagsemeid - ik ben gelukkig niet verkouden (kan nog komen) maar heb het gevoel of mijn hoofd uit elkaar knalt. En dan al die rare duizelingen, net of je elk moment van je stokje kan gaan.
dat vin dik nog het vervelendste eigenlijk.
En ook dat stres gevoel, net of je overspannen bent ofzo?


O nee!! dat heb ik dus ook. oliebol heb ik toch een of ander griepje ergens opgelopen.... Verdrietig En dat midden in me tentamen week, hoe slecht kan het uitkomen!!!
Ik zit nu met een keizware kop te leren....

Hoelang duurde het bij jullie? Zondag begon het bij mij, gisteravond was hte heel erg, shaken enzo, en vandaag is het gelukkig wel iets minder dan gisteravond maar nog lang niet over...
[/quote]

Nou ik heb het al vanaf afgelopen woensdag denk ik. toen ston dik met knikkende knieen mensen te helpen in d eopvang.
donderdag opeens spierpijn in mijn schouder en toen savonds van die duizelingen zeg maar.
en dat heb ik nu nog.
het ene moment lijkt er niets aan de hand en vervolgens krijg ik druk op het hoofd, licht in het hoofd en sta ik zowat te trillen (inwendig)
mijn ouders hebben het ook al, de ene keer wel en dan weer niet en een kennis van ons heeft het al 3 weken maar die was er heel erg ziek van.
Het lijkt me gewoon en soort griep maar die komt niet echt door ofzo?

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:09

Nou van mij mag die nog een weekje wachten. Ik heb mezelf volgepropt met panadol en kom de dag wel door zonder in bed te gaan liggen en het leren voor de tentamens lukt ook nog wel.

Ik heb ook zo'n eigenaardig pijn in mijn nek/ hals uilopend naar mijn oren (lijkt net oorpijn). En ik lijk wat stijf in mijn nek... Verder niet snotterend ofzo...

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:35

Ik ben dus wel zaterdag opeens onwijs verkouden geworden en had er ook nog eens griep bij. Me griep is nu gelukkig (geloof ik) over (ookal heb ik nog wel spierpijn). Ik moet nog 3 dagen antibiotica nemen Boos!

Ik heb ook het gevoel dat ik overspannen ben ja, snel moe...tot half 3 red ik het ongeveer op school daarna stort ik half in en ben dan echt onwijs moe, voel me dan ziek en krijg hoofdpijn

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 15:54

Manda schreef:
Nou van mij mag die nog een weekje wachten. Ik heb mezelf volgepropt met panadol en kom de dag wel door zonder in bed te gaan liggen en het leren voor de tentamens lukt ook nog wel.

Ik heb ook zo'n eigenaardig pijn in mijn nek/ hals uilopend naar mijn oren (lijkt net oorpijn). En ik lijk wat stijf in mijn nek... Verder niet snotterend ofzo...


Dat heb ik dus ook Scheve mond Bah als het maar geen beginnende griep is... heb ook al sinds een week lichte hoofdpijn.

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 17:14

ja nou dat klinkt bekend in de oren...
zelf had ik iets opgelopen met misselijkheid, dat duurde 2 dagen....
mijn zus belde toen op en ook misselijk en SUPERDUIZELIG....het was een heersende griep...ze heeft wel anti duizeligheidstabletjes gekregen omdat deze griep het binnenoor aan tast tijdelijk...
maar omdat het even kan duren heeft ze dus die tabletjes gekregen....
misschien wat voor jou horselover???

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 17:14

sorry horselover is horsepleasure dus....

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 18:26

horsepleasure of horselover, ik luister overal naar hoor Knipoog

Ja dat idee heb ik ook dat het je middenoor of evenwichtssysteem aantast.
ik weet van mensen di ehet een poos geleden hebben gehad die er echt een week voo rin bed moesten blijven en op handen en knieen naar het toilet toe moesten.
zo erg heb ik het gelukkig niet, ik sta nog redelijk recht Haha!

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:38

Onee!!! Als ik dat maar niet krijg... Ik sfeer dat ik zelfs kruipend naar school ga om die tentamens te maken Scheve mond

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:13

Zwanger?Toen had ik het ook.