mijn verkering is uitgegaan op een nare manier!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
yorin

Berichten: 2279
Geregistreerd: 06-02-02
Woonplaats: Almelo :D

mijn verkering is uitgegaan op een nare manier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 12:14

hallo allemaal,
ik heb met eeen jongen gehad zon beetje een half jaar. We hadden laatst dus ruzie en ik vond dat niet leuk dus toen heb ik de deur voor zijn neus dichtgegooid omdat ik kwaad op hem was. De volgende dag had ik alles geregeld om naar hem toe te kunnen nou dan ben ik daar en dan zegt ie ik voel nix meer voor je enzovoort. Verward Die avond was hij heel erg lief tegen me. Ach gut Hij zei ook dat hij de eerst komende tijd geen ander zou nemen. Maar de volgende dag vertelt hij me dood leuk dat hij met een ander heeft gezoent over msn. nou ik begon dus over msn volgens hem te zeuren en dan begint hij me dood leuk uit te schelden voor slte een K*nker prutsmuts.(sorry voor dat woord) dus ik weet nu niet wat ik moet moet doen hij doet het telkens weer hij heeft deze week gevreen met en meisje van 14 hij is zelf dan 18.. en hij heeft alweer 5 anderen gehad.. ik zit hier heel erg mee dat hij zo tegen mij doet ik wou graag bevriend uitelkaar gaan maar hij geeft me nog een harde schop achterna. Nou en dan hor ik gisteren dat hij ook nog eens vreemd is gegaan bij mij. de wek voor dat hij het uitmaakte wat vinden jullie dat ik moet doen ik zit hier wel heel erg mee lissy van bokt weet er alles van zei heeft me getroost vinden juli dit normaal gedrag terwijl hij zegt een jongen van 18 dat hij respect voor meisjes heeft.. nou ik begrijp dat niet. hij gaat nu ook ineens met meisjes om die ik goed ken namelijk melanie en daisy en daar zegt hij ook zo dood leuk etgen van ja sabrina was een slet ik wee tniet wat ik in haar gezien heb allemaal dat soort dingen ik wol hem graag terug pakken maar hoe hebben jullie tips of wat dan ook zeg het dan even bedankt!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:17

maak het heel rap uit met deze jongen en laat je ajb niet zo vernederen door hem!!!!
En pak hem niet terug, laat je zelf in waarde deze jongen is het niet meer waard!!
sterkte en su6!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:17

Ik zou zo'n jongen ver achter je laten...

Iemand die zo snel is vergeten dat hij verliefd op je zou zijn en zijn wraak zo uit, is het niet waard om er überhaupt maar van wakker te liggen...

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:18

ik ben het helemaal met je eens tyrza!!
Laatst bijgewerkt door favorietje op 03-04-03 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:18

Meid, ik heb maar 1 tip voor je: Blijf zo ver mogelijk bij die gast uit de buurt... sorry dat ik het zo moet zeggen, maar hij is je niet waard. Jij bent veel sterker dan hem en als hij eerst dingen beloofd die hij niet waarmaakt en daarna je ook nog vierkant gaat uitschelden was het voor mij over en uit geweest..

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:20

Welkom in de wondere wereld van liefde. Laat hem gewoon maar dood vallen. OPROTTEN.... Wat een eikel. Dumpen. Je moet er niet eens meer over na WILLEN denken. Hij is de energie van het typen van je verhaal niet waard. Hmmmm is mijn mening duidelijk zo????? Sterkte hoor meid. Het is altijd lastig het verliezen van een verkering. Maaruh het komt wel goed. Je vind vast een leuke jongen die wel bij je past

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:28

Wat een gore eikel zeg Boos!
Ik zou die jongen echt gelijk dumpen. Maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.
Ennuh dat hij met je vriendinnen omgaat is heel vervelend. Maar als het echte vrienden zijn gaan ze ook niet met hem om.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:38

blijf lekker uit zijn buurt!
je bent te goed om je tijd met hem te verdoen!
laat het hem lekker zelf uitzoeken en maak je er niet druk over wat ie allemaal doet of zegt!
gewoon negeren!!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 12:46

Ik denk dat hij het zegt om jou te kwetsen en dat er niets waar van is. Lekker laten vallen opotten zoals de rest zegt. Niets meer van aan trekken.

yorin

Berichten: 2279
Geregistreerd: 06-02-02
Woonplaats: Almelo :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 13:04

ja het is heel erg moelijk... en die meisjes zijn niet echt vriendinen tenminste hun banketstaaf oook over lissy en mij dus daar heb ik zowiezo al een hekel aan.. en weet je wat dennis Mijn ex ook nog zij.. dat hij dat meisje had gezoent om te kijken hoeveel hij nog voor me voelde ik zeg zo tegen mhem van jaa jaa geloof je het zelf als je nog iets voor me voelden dan had je dat meisje ook neit gezoent..pppff heel erg bedankt voor al deze hulpzame reacties ik ga er cker wat meej doen ik ben het allemaal met jullie eens ook al is het heel moelijk voor me.. heel erg bedankt..

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 13:05

even doorbijten meid! Iedereen maakt zoiets wel mee, maar er zwemmen nog veel meer vissen in de zee!

yorin

Berichten: 2279
Geregistreerd: 06-02-02
Woonplaats: Almelo :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-03 13:09

ja daar heb je helemaal gelijk aan lissy zei ook al miss is het wel beter zso dat het met ruzie is gegaan dan kom je er makkelijker over heen mar toch het is en blijft moelijk..

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 13:13

natuurlijk. Je hebt je hart verpand aan een jongen en het gewoon moeilijk om er in 1 keer afstand van te doen. Je leert er wel van, en wordt kieskeuriger met de volgende...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 15:15

Lekker laten zitten die gast!
Laat je niet kennen, hij is je niet waard!

Ik snap dat het niet leuk is dat hij ineens zoveel nieuwe meiden heeft maar probeer je er niets van aan te trekken. Je maakt jezelf kapot.. Verdrietig

Ga lekker op zoek naar een leuke jongen die jou WEL waard is!!
Geen hand vol maar een land vol zegt mij baas altijd! Cool

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:50

Idd, laat die jongen lekker stikken! Geen aandacht meer aan schenken en gewoon doorgaan met leven.
Natuurlijk mag je wel verdriet hebben, maar gun het hem niet dat hij dat ziet. Uit je verhaal blijkt dat hij je erg l*llig heeft behandeld, en dat verdien je niet. Jij kunt echt wel een jongen krijgen die eerlijk en lief is voor jou.
Sterkte.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 16:53

Ga lekker leuke dingen doen met mensen die je aardig vindt, daar knap je echt van op en heb je wat anders aan je hoofd. TOen het uitging met mn ex, ben ik ook heel goed opgevangen door mensen hier van Bokt. Zij zorgden ervoor dat ik het ontzettend druk kreeg met leuke dingen en zo heb ik me er doorheen geslagen. En dat gaat jou ook vast lukken!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 18:53

Gewoon een playertje! Maar ach, als je 18 bent denken bijna alle jongens aan maar 1 ding. Trouwens ook als je ouder bent als 18.......Je bent dus weer een ervaring rijker, dus doe er je voordeel mee voor de volgende keer!

Trouwens, kan iemand me leren hoe je kunt zoenen over MSN? lijkt me wel gaaf!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:04

Tyrza schreef:
Ik zou zo'n jongen ver achter je laten...

Iemand die zo snel is vergeten dat hij verliefd op je zou zijn en zijn wraak zo uit, is het niet waard om er überhaupt maar van wakker te liggen...


Nee idd, ik ben het helemaal eens met Tyrza,
die komt zichzelf nog wel tegen, moet jij niet mee zitten....
En terug pakken, is hij werkelijk die tijd van jouw leven waard?
Denk aan de veel leukere dingen die je kunt doen...

Maar zoenen over MSN? hoe doe je dat....

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:44

Players....Been there, done that.... Misselijk

Je bent beter dan ze, echt waar! Laat hem dus maar lekker stikken en hij komt er vroeg of laat echt zelf wel achter dat hij fout is, daar is geen wraak voor nodig. Ooit gehoord van Karma? 'What you give is what you get returned'. Hij krijg z'n portie echt wel...

Kop op he! Ach gut

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 18:18

DUMPEN DIE GOZER!!!
Kom op joh, laat je niet zo vernederen en hou de eer aan jezelf!
Het is duidelijk dat hij iets om je geeft (sorry...). Dump hem en zoek een jongen die wel om je geeft.


Hihi, dat zoenen over MSN vond ik ook een beetje vaag. Maar ze heeft het verkeerd opgeschreven...hij had haar op MSN gezegd dat hij met een ander had gezoend.... (Geloof ik)

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 18:21

Wat een klootzak zeg Frusty Boos!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 23:19

MarianneR schreef:
DUMPEN DIE GOZER!!!
Het is duidelijk dat hij iets om je geeft (sorry...)


Stom typefoutje van mij....ik bedoelde in plaats van iets dus Niets.....

Ik hoop echt dat je een liever vriendje vindt dan deze knul, want als iemand je zo respectloos behandelt

Lon
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 00:23

Zo'n domme l*l is jou niet waard. Ik zou m keihard dumpen en als ie nog eens terugkomt kan ie een schop in z'n *piep* krijgen. Hoezeer je ook voor m gevallen bent, dit kan ie echt niet maken. Nu niet, morgen niet, nooit niet!