Hebben jullie dit ook weleens?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-01 14:20

Ken het heel goed ja. Mensen snappen niet waarom ik mijn paard niet weg doe. Oke ik ben dan wel Z met haar, maar waarom koop ik niet een beter paard waar ik veel verder mee kan komen?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 15:46

Hoi Madelein

Jo Willems geeft les bij ons op stal en al zit hij zelf niet erg netjes op een paard hij krijgt ze wel aan het lopen zoals bijna niemand dat kan, dus ondanks zijn houding zou hij wel heel hoog scoren. Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor!

Maar het is gewoon jammer dat veel mensen die toevallig een super goed paard hebben op anderen neerkijken die een iets minder goed paard hebben of gewoon helemaal niet van de sport houden. Gelukkig zijn er uitzonderingen.

Ik kende iemand die met een Bels dressuur heeft gereden, daar heb ik erg veel respect voor. Ook omdat zo'n paard daar helemaal niet echt voor is gebouwd maar dan is het jusit een prestatie om daar mee te kunnen dressuren.

Ik trek me het zelf altijd erg aan als mensen banketstaaf doen ofzo daarom vind ik het zo knap als mensen schijt aan de hele wereld hebben, dat ze het niets interesseert hoe een ander over ze denkt. Ik denk dat ik dat wel steeds meer leer naarmate ik ouder wordt (cliche maar volgens mij is het wel zo).

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie