Overledene geeft signalen? Waar of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 19:34

Ik geloof er ook wel in hoor. Hebben jullie char gezien op rtl4??? Ik wel, en als je dat ziet dan geloof je er wel in hoor!!:D
Ik vind het niet echt eng ofzo. Maar er zijn wel meer onverklaarbare dingen.
Zoals ineens de deur van de computerkamer open gaat terwijl ik hem toch echt dicht heb gedaan. en de gordijnen die wapperen terwijl het raam niet open staat.

Geloven jullie in aura's?? ik heb aura foto's gezien en die heb ik hier ook al een keer op het forum gezet! Maar toch vind ik hhet raar ik kan ik er niet echt in geloven dat aura'a echt bestaan.


wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:18

Ik zal ff wat aura foto's neezetten. Best wel scary hoor
maar ik geloof er ook in. Waarvoor kunnen andere mensen dan van die voorspellende dromen hebben. Ik heb er ook 2 gehad.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En??? hoe vinden jullie ze?? (best eng he!!) Haha!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:32

neej. Zijn foto's gewoon gemaakt. en het is niet getuceerd Haha!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 22:16

MarianneR"]
[quote="gliss schreef:
neej. Zijn foto's gewoon gemaakt. en het is niet getuceerd Haha!


Maar aura's zijn toch aleen te zien door bepaalde mensen die daar 'aanleg' voor hebben? Zelf kan ik ze niet zien (ben ook niet paranormaal begaafd). Maar dan snap ik niet dat die dingen wel op foto's gezet kunnen worden en dat dan wel iedereen ze kan zien....

Volgens mij is het wel een trucje. Maar als dat trucje is gemaakt door iemand die wel aura's kan zien, vind ik het best geloofwaardig. Ik ben zelf wel benieuwd naar hoe zo'n aura er dan uitziet, en de enige die dat kunnen vertellen/ nabootsen zijn mensen die ze kunnen zien.

Ik denk dus dat die foto's wel een trucje zijn, maar wel geloofwaardige trucjes.
[/quote]

Hoeft niet. Je kunt aura'a leren zien. De 1 is meer ontwikkeld in het zien van aura's en dus noemen wij die 'paranormaalbegaaft'. Maar die kan het al zonder te leren. Die heeft er zegmaar aanleg voor. Pling

Persoonlijk geloof ik er wel in. Maar ja tis natuurlijk wat je zelf vind Haha!
(heb trouwens mijn spreekbeurd over paranormale gaves gehouden. hand volgensmij een 8,nogwat heh heh )

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 18:19

Ik weet niet of ik er wel voor open zal staan. Maar in iedergeval toen ik mijn spreekbeurd over 'het paranormale' hielt kwam er aan het eind een hele discussie over ervaringen in de klas. En ik en mijn vriendin stonden echt paf! we dachten dat heel veel er niet in geeintreseerd waren maar juist allemaal. Zelfs die 'stoere' jochies van de klas.

En heel veel hebben ook ervaringen gehad daarmee. Zelf mijn moeder. Dat had ze me laatst vertelt . Maar dat is een beetje ingewikkeld om hier uit te leggen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Callisto04, DDD3, Es_ther, Jara, Karlijn_dv, katinker, Lijsken, Mo_86, Roosch, Sica, SteffiiY, Tango1979, Valerie93 en 182 bezoekers