Inschrijven bij een relatiebemiddelingskantoor?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 15:34

Kleuro-loog. Nooit van gehoord.............

Ik ga met Sterre mee. Waar vindt je nog een leuk man (in mijn geval) als je niet meer zo'n stappert bent, genoeg leuk vrienden hebt maar dat ook een vast clubje is. Paardrijden is een hobbie die veel tijd in beslag neemt en op de maneges/stallen waar ik kom/kwam liep niet echt wat van mijn smaak tussen.

Als het een goed, serieus en dynamisch bureau is zou ik me daar zeker laten inschrijven. Waarom niet? Ik heb mijn vriend via internet ontmoet via Love@Lycos) en ik ben gewoon super gelukkig met mijn vent van internet.

Waarom alleen zoeken naar de man van je dromen als iemand je daar graag een handje mee wilt helpen??
(nieuwe slogan voor je relatiebemiddelingsbureau misschien?? Haha! )

En je kan wel zeggen dat je zelf prima instaat bent om contacten te leggen, maar als het nu alleen blijft bij contacten leggen?? En als tussen de contacten die je legt nou net niet de man van je dromen vindt??

En trouwens, waarom wel een paard kopen/zoeken via internet en de contacten die je via Bokt legt, maar waarom niet een evt toekomstige partner???

Op zoek naar de zon!!!



Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 19:50

Ik ben wel eens benieuwd wat de mensen die hier heel stellig zeggen dat ze zich niet bij een bureau zouden laten inschrijven, denken van anderen mensen die dat wel doen.

Ben je dan zielig, wanhopig of een watje?? Of toon je noujuist wel lef om je daar in te schrijven. Ik ben van mening dat er genoeg mensen eenzaam zijn omdat ze zich niet durven in te schrijven. Dat is gewoon zonde. We leven wel in 2003, en niet meer in 1870 hoor! Kom op zeg, mensen durven er voor uit te komen dat ze graag een relatie hebben, iemand om alles mee te delen en geborgenheid bij te zoeken.

Het is ook niet zo dat een relatie zaligmakend is. Soms verre van dat Haha! , maar ik kan heel eerlijk van mijzelf zeggen dat ik geen mens ben om tot mijn 85e alleen te blijven. Ik vind het prettig om de wederhelft te kunnen zijn van iemand, iemand die mij aanvult, en waarbij ik weg kan kruipen als ik het even niet zie zitten en zo. En voor mijn gevoel vind ik dat echte gevoel binnen een relatie.

Stel dat je ouders zijn gescheiden en je vader of moeder is aan een relatie toe maar komt niet zo veel meer op sociale gelegenheden dan is zo´n bureau toch perfect?? Of vinden jullie dat ook wanhopig??

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:35

Leuk om te lezen dat naar mijn mening Knipoog de jongere doelgroep aangeeft dat ze via soicale contacten wel een partner tegen komen en er gewoon af op stappen.

De oudere doelgroep, lees Bokkes }> , staan er toch minder sceptisch tegenover.

Waar ik wel benieuwd naar ben of dat jullie vinden dat er verschil tussen zit tussen iemand ontmoeten via internet, chatten en zo. Of via een bureau??
Even naar mijzelf kijkende. Mijn Pagina op Lycos is als grapje begonnen, maar omdat ik toch vrijgezellig was stond ik er ook niet sceptisch tegenover. Van het een kwam het ander en voordat ik wist was ik hoteldebotel.

Zien jullie dat anders??

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 09:03

Ikke ook niet hoor! Ik vind hem wel oke!

Maar aangezien ik toch ziek thuis ben heb ik de hele dag om iets pakkends te verzinnen

I´ll be back..............

BTW, Johan, ik weet allang wie jij bent hoor! }>

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:57

Ik was druk aan het nadenken, toen ik weer in slaap viel Gaaaap Haha!

Maar, het ligt er denk ik ook een beetje aan op welke leeftijdsgroep je je richt he! Wil je alle leeftijden zien te pakken zullen we toch op zoek moeten naar een algemenere slogan. Wil je je meer richten op de jongere doelgroepen dan kan een beetje mysterie geen kwaad. Iig iets om de angst en de taboe rondom een RBB door te breken.

Wie weet moeten we eerst op zoek naar een vervangende naam voor RBB, zodat het al minder ´eng´ overkomt Knipoog

Gewoon effe Googlen............ Tot later/weltruste *LOL*

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 15:35

´Wil jij ook roofvogels in je buik?´
(vlinders zijn ook weer zo gewoon!) Haha!

Of zoals ik al ergens op blz 1 vermelde.....

´waarom alleen zoeken naar de partner van je dromen/ prins(es) op het witte paard´

Op zoek naar de zon!!!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 10:59

Slogan, wil niet echt lukken. Maar ik zal mijn lief eens vragen die is altijd redelijk crea. Straks zitten we 1,5 uur in de auto op weg naar zijn huis dus redelijk veel tijd om iets te bedenken *LOL*

En euh Johan, ga jij eens effe lekker je profiel invullen en zo!! Ik stem voor Tong uitsteken

Op zoek naar de zon!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie