ENG!! Onderduiken?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

ENG!! Onderduiken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 19:15

moeten we strax ook onderduiken Verward en......hoe zit het met onze pony's/paarden!!! HELP !! waar moeten die heen dan...ze mogen niet dood Verdrietig als het een wo3 word!
Verward Verward Verward Verward eng eng eng is deze oorlog! Misselijk Misselijk

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:26

Wij lopen nog zeker gaan gevaar hoor. Ach gut

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 21:02

Nee Carlos....het slagveld blijft in het midden-oosten...onze paarden worden gelukkig niet gevorderd...(gelukkig maar)

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:08

Ik vind het ook niet echt leuk die gedachte.
Hopelijk komt het nooit zover, want oorlog hier zou ik nooit willen meemaken..brrr...

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 19:56

Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje asociaal. Natuurlijk mag je bang zijn voor de oorlog, maar wat die mensen die nu in irak zitten moeten doormaken is veel erger! Maak je je dan niet druk om de mensen die daar in doodsangst zitten te wachten tot de volgende bom (misschien wel boven op hun huis) valt..?
Als het goed is pakken ze Saddam zo snel mogelijk, en zodra dat gebeurd is is de oorlog over. Dus maak je alsjeblieft niet druk om jezelf terwijl daar mensen doodgaan!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 20:04

Macario, beetje hele erge scheve redenatie. Ik weet zeker dat als Saddam verslagen zou zijn, er heel veel mensen juigen, waarom hebben die mensen gewoon niet met z'n allen eerder de mond opgetrokken? Dan had Saddam machteloos gestaan.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 20:09

Zoals jij het zegt Macario, zou je ook elke keer als je honger hebt moeten denken aan de mensen die helemaal geen eten hebben, want dat is erger.
Tuurlijk mag je bang zijn, vind ik ook wel begrijpelijk.
Ik hoop dat Nederland (Marine vooral) niet mee hoeft te gaan vechten.

Huertecilla

Berichten: 26851
Geregistreerd: 19-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 20:16

'Ik hoop dat Nederland (Marine vooral) niet mee hoeft te gaan vechten'
Euh... níemand hoefde daar te gaan vechten! Dit was een aanval door de VS/UK, zónder steun van de VN.
Hoop wel dat Sadam ten val komt, maar niet dat de VS hem te pakken krijgen.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 21:10

macario schreef:
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje asociaal. Natuurlijk mag je bang zijn voor de oorlog, maar wat die mensen die nu in irak zitten moeten doormaken is veel erger! Maak je je dan niet druk om de mensen die daar in doodsangst zitten te wachten tot de volgende bom (misschien wel boven op hun huis) valt..?
Als het goed is pakken ze Saddam zo snel mogelijk, en zodra dat gebeurd is is de oorlog over. Dus maak je alsjeblieft niet druk om jezelf terwijl daar mensen doodgaan!

Lezen mensen, ik zeg niet dat ze niet bang mag zijn. Maar in haar achterhoofd moet houden dat het nog lang niet zover is (en hoogstwaarschijnlijk het nieteens gebeurt) dat wij bij de oorlog betrokken worden (ik bedoel wij als burgers, als je begrijpt wat ik bedoel). Hier hoef je je gewoon (nog) geen zorgen om te maken!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 19:00

is wel super aardig gebracht macario. Had het zelf niet beter kunnen doen. Waarom nou weer zo'n antwoord ertussen. Als carlos daar bang van is hoef je niet meteen te roepen dat het asociaal is. En nu niet zeggen dat ik niet kan lezen, want iedereen leest hier het zelfde.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 23:21

HEt is logisch dat je bang bent. Tenminste dat vind ik!! Maar het zal hier niet gebeuren. Dat durf ik op mijn paard te zeggen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:55

Dat zou ik niet doen Chantalleke... het KAN in principe altijd... maar je moet niet bang zijn, je bent in feite nergens veilig. Er kan altijd iets gebeuren. Ook in Nederland... het is alleen de vraag, is het binnen 1 jaar of zal er pas over een aantal eeuwen weer iets aan de hand zijn hier..

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 15:43

Sypheron schreef:
Dat zou ik niet doen Chantalleke... het KAN in principe altijd... maar je moet niet bang zijn, je bent in feite nergens veilig. Er kan altijd iets gebeuren. Ook in Nederland... het is alleen de vraag, is het binnen 1 jaar of zal er pas over een aantal eeuwen weer iets aan de hand zijn hier..


Ik heb geen paard op mijn eigen naam Haha! Clown

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 17:11

Avanti schreef:
Wij lopen nog zeker gaan gevaar hoor. Ach gut


ik wil geen paniek scheppen.. maar ik denk toch dat je rekening mee moet houden dat nederland er zich mee gaat bemoeien..

k hoop het zelf van niet.. laat het ze lekker uitzoeken.. wat hebben wij daar nou weer mee te maken..

het liefst echt het allerliefst hoop ik dat saddam hussein morgen dood is..
het is ffe hard maar daarna is er wel weer vrede.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 23:16

Ditta"]
[quote="Avanti schreef:
Wij lopen nog zeker gaan gevaar hoor. Ach gut


ik wil geen paniek scheppen.. maar ik denk toch dat je rekening mee moet houden dat nederland er zich mee gaat bemoeien..

k hoop het zelf van niet.. laat het ze lekker uitzoeken.. wat hebben wij daar nou weer mee te maken..

het liefst echt het allerliefst hoop ik dat saddam hussein morgen dood is..
het is ffe hard maar daarna is er wel weer vrede.
[/quote]

Nou we hebben nog heel veel buurlanden die ons beschermen en rakketten halen ons toch niet Lachen