Bokkers en hun persoonlijke verzorging

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 09:29

Hihi, groot verschil tussen werkdagen en paardendagen.
's Morgens eerst douchen, even haren wassen en de rest met zeep of Dove op een zachte spons Haha!
Daarna afdrogen, haren half uurtje aan de lucht laten drogen, in die tijd sapje drinken en boterhammetje naar binnen stoppen. Daarna haren in model fohnen en beetje gellac eroverheen, Dove hydraterende creme op m'n gezicht, ogen voorzien van een kohlstreepje, lippen in de Labello en een luchtje op (Coolwater, Noah, l'eau van Kenzo of J'adore)
M'n handcreme komt pas in de file uit m'n tas, en daar vijl ik ook m'n nagels (OMG ik ben echt fout)
M'n kleding is op werkdagen ook erg belangrijk, altijd keurig, meestal pantalon/blouse/jasje en hakken (als je langer lijkt compenseert dat de breedte een beetje Haha! )
Deo doe ik 's morgens meteen na het douchen op, en in m'n tas zit ook een flesje (tja, wat zit er niet in mijn tas....) en 's avonds voordat ik ga rijden spuit ik voor de zekerheid nog even een beetje want als ik ergens van over m'n nek ga zijn het wel mensen die naar zweet ruiken Misselijk !
Flossen doe ik maar 1x per dag, na het avondeten. (poetsen na ontbijt, avondeten en voor ik ga slapen) Eigenlijk mag ik uberhaupt niet flossen van m'n tandarts, omdat ik het niet zachtjes en subtiel genoeg kan doen met m'n linkerarm (die moet ik dan in zo'n vreemde hoek houden dat ik geen 'finetuning' meer heb) en dan kun je je glazuur erg beschadigen. Maar mijn tanden staan te dicht op elkaar voor stokers, en flos in zo'n boogje vind ik niet fijn, ik wil flos met wax en mintsmaak Haha!
In de winter pak ik twee tot drie keer per week (kort) een zonnebankje om in het voorjaar niet te veel last van zonneallergie te hebben en niet helemaal lijkbleek te worden.
's Avonds na het eten kleed ik me om in m'n paardenkloffie en dat boeit me niet hoe het eruit ziet. Trek ook gerust een zwarte spijkerbroek aan met een groen kolletje en een blauwe trui (bij wijze van spreken dan he)
Alleen als ik weg ga met de paarden of bv vanuit stal een buitenrit ga maken, zorg ik altijd wel dat alles er netjes uitziet omdat je toch een beetje een rijdend visitekaartje voor de stal bent (valt nogal op, zo'n "cowboy" door het dorp hier Haha! )
Na het rijden weer douchen en haren wassen. Ik ga gewoon met nat haar slapen trouwens, het moet 's morgens toch eerst kleddernat anders begin je d'r toch niks mee Haha!

Verder drink ik drie liter water op een dag, en twee glazen vruchtesap, verder niets. Dit om lekker door te spoelen. En op dit moment heb ik al bijna twee weken niet gesnoept, dus misschien word de dikke kont in de toekomst ook wel wat minder massaal, want snoepen is niks meer of minder dan alleen maar een hele vervelende gewoonte, heb ik ondervonden.

Pffffff wat een verhaal, en dat over standaard-dagelijkse handelingen...

Oh ja, m'n benen onthaar ik minimaal 1x per week onder de douche, want ik gruwel van haren of stoppeltjes op vrouwebenen Haha! en over okselhaar heb ik al helemaal geen goed woord te zeggen Haha! die doe ik wel twee tot drie keer per week. Als ik maar denk dat er een stoppeltje komt dan walch ik er al van (Dove deo kun je trouwens direct na het ontharen gebruiken, prikt niet Haha! )
Verder 1x per week een gezichtsmaskertje (Hema) en de haren in de conditioner (als ik dat vaker doe wordt het te zwaar Verward )
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-04-03 09:32, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 09:38

Angus schreef:
Heb geen handcreme in de tas dit vind ik alleen maar irritant spul (plakt zo)


Ik heb er eindelijk eentje die niet plakt: Sanex

Haha!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 10:10

Heb ik ook wel eens geprobeerd, zo'n epiladydinges, maar de pest is dat je dan eerst wat moet laten staan voor je het weer weg kan halen Haha! Ben toen dus maar overgestapt op mesjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 09:04

Hihi, als ik naar de onthaarschema's kijk, zitten er hier niet veel saunaliefhebbers Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Ashleytjuhh, chanelle14, GoogleAdsense, Googlebot, Ineke2, JackenJill, Jihama, kimberly1995, laran, linoleum, Niika, roosjenat, sinnekinne, xSimonee, YandexBot, Zick_Zack, zuperzmoker en 149 bezoekers