De mensen van tegenwoordig :n

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

De mensen van tegenwoordig :n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 12:39

Gister weer, voor de zoveelste keer.
Liepen er tamme konijnen langs de weg bij Omar.
Omar staat aan een rustig landweggetje in de randstad.
Waarschijnlijk weer iemand die zijn konijnen aan de straatstenen niet kwijt kon Frusty en toen maar uit de auto geflikkert heeft. Van de omliggende buren waren ze niet (en van veel verder kunnen ze niet gekomen zijn (konijnen gaan noooit heel erg (kilometers) ver van 'huis' weg).
1 konijn was al doodgereden Verdrietig De andere twee, leuke flaporen hebben ze gevangen en in een paardenstal gestopt (die staan overdag buiten).
's avonds even een noodhok in elkaar getimmerd, want de paarden moesten ook weer naar binnen.
Ik kan daar toch zo woest om worden he... Boos!

Ze zijn heel lief Lovers, veel te dik en hebben hele lange nagels.
Laatst bijgewerkt door Sjimmy op 28-03-03 12:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 12:40

zoiets doe je toch niet? bied de konijntjes dat gratis aan voor een goed tehuis. heb ik bij die van mij ook gedaan en die is bij een bokker terecht gekomen.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 12:46

ik snap echt niet dat mensen zulke dingen doen, arme beestjes, gelukkig hebben ze nu een goed tehuis..

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:18

Zo kom ik ook aan mijn asiel-konijn...

Mister Floppy heeft het goed bekeken toen hij mijn veel te dierlievende schoonzuster tegenkwam... en hem meenam terwijl ze erop rekende dat ik vast wel nog een plekje had voor de hangoor.
ik moet toch eens leren Nee-zeggen... heb vandaag maar eens een ren voor Floppy in elkaar gezet, meneer zit nu in het gras Vork

En eigenlijk; met zijn bips in de boter!

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 15:21

Je wilt niet weten hoeveel van die konijnen wij altijd in het bos zagen... eruit gegooid vanwege vakantie? die beesten kunnen helemaal niet overleven en uiteindelijk ben jij weer in de weer om die dieren te vangen en een thuis te geven.... zou je zulke mensen niet? laat ze lekker verantwoording nemen voor dat waar ze aan begonnen zijn....

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 16:04

Ja zielig is dat.. Gelukkig hebben ze nu een goed tehuis Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 16:10

En ze zaten al ruim in de knijnen!
MAar id achterbaks, hier achter ons huis in de wei ben ik ook wel eens achter een grote witte hangoor aan geslopen,
maar die kon ik helaas niet te pakken krijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 16:12

Stelltje GRMBL. Ik vind het echt zooooo laag om zo van je konijnen af te komen. Laatst liep hier in het bos ook een heel mak langoor konijntje, kan niet anders dan dat hij ook was uitgezet.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-03 16:14

Er zijn nadat jij geweest bent een aantal knijnies doodgegaan aan myxomotose (ze hadden er nog 3 over). Dus op zich is het geen probleem, maar het is gewoon achterlijk van die mensen Boos!