In een halve depressie om een auto...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

In een halve depressie om een auto...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 22:17

Ik heb altijd pech met auto's. Ik heb al 2 auto total loss gereden en m'n kever staat al maanden bij de garage omdat de bodem en de vooras er van narigheid onderuit valt.

Nou heeft mijn vriend een hele gave Cooper. Hij had wat roest en een paar kleine deukjes en krasjes, dus hij besloot hem eens serieus aan te pakken. Alles laten lassen wat nodig was, deukjes glad gemaakt, enz.
Om dezelfde dag dat hij de auto naar de spuiter zou brengen reed hij ermee tegen de vangrail, toen hij in een slib raakte. Heel de voorkant in elkaar! De voorkant heeft hij dus vervangen en weer alles strak gemaakt. Maandag heeft hij hem naar de spuiter gebracht en vandaag heeft hij hem weer opgehaald.

Hij ziet er dus echt niet uit. Verdrietig

Hij is in een te fele kleur rood gespoten en hij is helemaal niet strak meer.
Ik ben zwaar zwaar zwaar teleurgesteld en ik voel me machteloos. Ik had verwacht dat hij er weer helemaal super uit zou gaan zien, maar nu schaam ik me er gewoon voor. Het heeft mijn vriend echt maanden en maanden tijd gekost, om over het geld nog maar te zwijgen. Nu ziet hij er nog 10x slechter uit dan dat hij was. Ik baal als een stekker en ik kan me er maar niet overheen zetten.

O ja, kom nou niet aan met: "het is maar een auto", want dat gaat er bij mij niet in.

ikke

Berichten: 37541
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 23:53

Het ligt er natuurlijk maar aan wat je hebt afgesproken, maar voorop gesteld dat je hebt afgesproken dat ie goed werk moet leveren, retour spuiter en opnieuw, nu wel netjes. En geen rekening erachteraan natuurlijk, had ie het maar in een keer goed moeten doen.

Ben ik blij met mijn Defender, die hoeft tenminste niet strak te zijn, zo komt ie niet eens uit de fabriek *LOL*