Zielsverwanten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Zielsverwanten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 00:01

Hebben jullie het wel eens meegemaakt dat je helemaal op dezelfde lijn zit met iemand?

Hier hadden we het gister op stal over... Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 00:04

Af en toe wel ja, maar dan wordt je weer bruut wakker geschud en dan blijkt dat je er toch naast zit...

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 00:08

Haha! tja, ik sta wel eens op de middellijn, samen met mijn paard. Bedoel je dat? Knipoog

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 00:10

en hebben jullie ook wel eens dat het lijkt alsof het is voorbestemd dat je iemand leert kennen?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 00:35

Nou met Xono en Lis wel he Tong uitsteken
Nee serieus, iedereen die je leert kennen is voorbestemd en heeft een bepaalde reden. En ik heb wel eens met mensen dat we aardig op dezelfde lijn zitten, over veel dingen hetzelfde denken, maar gelukkig niet over alles, dat zou wel heel saai zijn Scheve mond En dat is ook niet echt realistisch denk ik.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 00:36

Niets is toeval.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 00:37

orri schreef:
Niets is toeval.


idd kort maar krachtig Haha!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 00:40

Ik heb het weleens dat ik aan iemand denk en dat dan net diegene belt.
Of dat ik tegelijk met mijn moeder of vriend aan 1 ding denk, echt heel vaag !

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 00:44

Kayla schreef:
Nou met Xono en Lis wel he Tong uitsteken


Altijd gezellig op de lijn.

Ik heb wel een paar vriendinnen, waarmee ik echt op één lijn zit. Eén vriendin is juist precies het tegenovergestelde van mij. Dat vind ik eigenlijk ook wel leuk, zoiemand. Moet wel zeggen dat ik niet vaker dan 1 x per week met haar om moet gaan, anders krijgen we ruzie Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 00:49

In je gehele leven doorkruis je paden van anderen. Soms loop je even parallel met levenslijnen van anderen waarvan sommige zich weer van je verwijderen en anderen parallel blijven lopen. Degene die geestelijk bij je passen onthou je, ook al verdwijnen ze misschien weer uit je leven. Maar er is geen mens gelijk, dus 100% op 1 lijn zitten kan denk ik niet. In het diepst van je geest ben je alleen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:02

Met de meeste vriendinnen is er wel een soort van "klik", en met mijn vriendje ook wel. Met één vriendin dacht ik een heel bijzondere band te hebben; we dachten min of meer hetzelfde, zaten vaak op één lijn qua mening etc etc. Helaas is dit allemaal toch misgelopen en is onze vriendschap beeïndigd, ik heb hier heel veel last van gehad. Ik weet het niet, ik denk dat ieder mens uniek is en dat je nooit over álles dezelfde mening en gevoelens kan hebben. Maar wie ben ik? *LOL*

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:04

Tessebes schreef:
Af en toe wel ja, maar dan wordt je weer bruut wakker geschud en dan blijkt dat je er toch naast zit...


mijn idee Haha!

behalve met Flootje volgens mij zitten we samen ook behoorlijk
op 1 lijn, hoop niet dat ze mij ook bruut wakker schud Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 15:22

Ben het eens met Orri, toeval bestaat niet!!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 15:23

Tessebes schreef:
Af en toe wel ja, maar dan wordt je weer bruut wakker geschud en dan blijkt dat je er toch naast zit...


Als je niet ervaart wat het niet is, kun je ook niet ervaren wat het wel is,
je zou het verschil dan namelijk niet weten....

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 15:26

Met een paar vriendinnen heb ik dat wel; met Janita met de paarden, we hebben elkaar leren kennen op de basisschool en een dikke 15 jaar later zijn we nog steeds vriendinnen. Veel meegemaakt ondertussen...
En Marijke.. we kunnen elkaars zinnen afmaken, denken precies hetzelfde. Bijna irritant Haha! Voor haar vriend helemaal, die wordt af en toe een beetje gek van ons. Ik mis haar nu wel heeeeel erg, zit nu al twee maanden in Wales en zij in Amerika Verdrietig Niemand om mee te kletsen

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 19:31

Ik heb een zielsverwant......

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:00

Ik vind dat Rom het erg mooi verwoord en zal het niet beter kunnen dus ga ik met hem mee!
(toen een beetje zielsverwant misschien Knipoog )

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:28

Ja hoor, met één hartsvriendin die ik in '98 via het Lowlands forum heb leren kennen. Wij zijn 4 handen en 4 voeten op 1 buik met een kritische blik naar elkaar en veel wederzijdse liefde.
Lovers Haha! Lovers

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:34

Ja hoor met mijn beste vriendin we zijn zo ongeveer Siamese tweelingen Haha! Ik Lydia en niet is zij er ook niet en anderom Haha!

Verder kon ik vandaag eigenlijk weer ff op de manege langswippen (paardje's waren al gedaan enzo Lachen ). En ik was niet echt lekker hoofdpijn enzo dius ik ging ff bij een paard staan knuffelen geven, nou hij echt helemaal terug knuffelen Lovers ik voelde zo'n sterke band zomaar tussen ons.
Ik ging ff met hem spelen wat de vorige eigenaar met hem deed, hij kan op commando tong uitsteken enzo Cool dus ik de tong proberen te pakken echt een spel. Daarna ff meegenomen naar buiten ff lekker gepoetst! Hij ging helemaal hinneken toen in wegging Lovers

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:39

Tigger schreef:
Ik heb een zielsverwant......


Die heeft iedereen...

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 20:56

Ik heb het walgelijk vaak met Steef.. af en toe wordt ik er weleens gek van. Dan zit ik in een topic te kijken en denk ik er wat bij, dan stuurt Steef me een link met commentaar erbij en dan weet ik zonder naar de link te kijken al dat het het topic was waar ik wat bij dacht...

Zo met nog meer dingen, echt irritant Haha!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 00:38

Ik ken mijn man ruim 18 jaar. We hebben, vanaf het moment dat we gingen samenwonen, heel vaak, dat ik of hij iets zegt dat de ander het op het zelfde moment denkt. Verward Of op het gelijke moment het zelfde zeggen. We hebben dus ook eigenlijk nooit ruzie. Lovers

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 08:49

Dat heb ik dus ook met mijn moeder,zij denkt het en ik zeg het altijd!

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 08:56

SmithsGirl schreef:
en hebben jullie ook wel eens dat het lijkt alsof het is voorbestemd dat je iemand leert kennen?

Jah, met Sofionna 3 jaar geleden in een chatbox ontmoet

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 10:14

Het komt bij mij weinig voor dat ik iemand tegenkom waar ik volledig mee op 1 lijn zit, geen mens is hetzelfde en iedereen heeft wel z’n eigen denkwijze ontwikkeld. Sommige denkwijzen van verschillende mensen komen echter heel dicht bij elkaar in de buurt en als je elkaar dan ‘toevallig’ een keer tegenkomt in het leven en met elkaar gaat praten dan merk je door bepaalde opmerkingen (zoals het praktisch hetzelfde reageren op een bepaalde gebeurtenis) dat je elkaar wel heel dicht benadert wat de zienswijze betreft. Ik durf alleen niet te zeggen of je dat bij 1 bepaalde persoon hebt, want er zijn immers zoveel dingen waar je over nadenkt, dus misschien zit je wat de ene denkwijze betreft op 1 lijn met die persoon en wat de andere denkwijze betreft met iemand anders. Ik denk dat als je over een zielsverwant spreekt dat je wat alles betreft op 1 lijn zit en volgens mij heb je zoiets maar met 1 persoon (want volgens mij is de kans zeer klein dat er meer dan 2 mensen met exact dezelfde gedachtengang rondlopen op deze aardkloot Haha! ) hey!! Doe mij ff zo’n persoon! Haha! Lijkt me best wel Cool