Ai Ai Ai... Wordt ik gemetamorfoosd?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ai Ai Ai... Wordt ik gemetamorfoosd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 13:53

Een goede vriend van mij.. heeft sinds kort weer een nieuwe lover.
En deze nieuwe lover... heeft zijn eigen Cosmo kapsalon...

Nou werd er wat gegeint... over metamorfoses... op zich hartstikke leuk.. totdat hij met het feit op de proppen kwam.. mij daarvoor te willen gebruiken. Lips are sealed Op zich ook niet zo verkeerd... ik wil best wel eens wat anders.. maar mijn haar toch wel wat langer laten, omdat ik er dan wat meer mogelijkheden mee heb (naar mijn idee).

Maar... ik geloof dat hij drastische gedachten heeft.... dus mijn haar weer kort... zoals een jaar of zes geleden. Lips are sealed En nog wat kleurtjes ofzo.. etc. etc. Hij zegt écht iets geweldigs voor me te weten....

Maar nu... twijfel ik dus... zal ik het doen? zal ik het niet doen? zal ik het doen? zal ik het niet doen?

Op dit moment heb ik even geen bloemetje voor handen waarvan ik de blaadjes af kan plukken..

Zal ik het doen? zal ik het niet doen? zal ik het doen? zal ik het niet doen?

Enerzijds.. heb ik zoiets: ... meid.. doe eens gek... en gooi je haar los Haha! Maar anderzijds... straks is het kort.. en bevalt het me echt voor geen meter... Scheve mond Ik plak het er niet zo weer aan..

Iemand suggesties? Of ooit ook zoiets gedaan?


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 13:59

Nou, zo... zie ik er nu dus uit Haha!

Afbeelding

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 14:00

Dees schreef:
En als het er niet uit ziet, kan je altijd nog voor de Coupe Militair gaan, immers!


Hahahaha.. hij wou me eerst al een coupe a la Sugar Lee Hooper aanmeten... daar was ie namelijk zelf ook al door besmet.. Haha!
Maar nee.. geloof niet dat dat nou zo'n goed plan is

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 14:02

Ahum.. ik heb hier wel eens wat foto's van me op bokt gehad.. met verschillende kapsels.. ik zal eens kijken.. of ik die er vanavond weer eens bij kan zetten.. kunnen jullie oordelen Haha! Kleurtjes ben ik overigens wel gewend.. daar heb ik niet zo'n probleem mee... zolang ik niet voor l*l sta. Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 16:14

Sterre schreef:
(even off-topic Knipoog : Jeetje Sandra, wat ben je afgevallen zeg Party!! !! Hardstikke goed !!!)


Huh? Ik ben me van niets bewust.. maar moet het dan ook al een ruime maand zonder weegschaal stellen.. Iemand die er nog eentje over heeft? IK zit naar mijn gevoel wel lekkerder in mijn vel.. dat scheelt natuurlijk ook een hoop.

Ik heb mijn haar wel gemillimeterd gehad, lang tot bijna aan mijn bips, rood, kort, bruin, wit, etc. etc. Ik zal zsm even wat oude pasfoto's en/of foto's opzoeken en hier even neerzetten Haha!

Ik heb overigens ook wel gezegd dat ik het liever wat langer laat, zodat ik er juist wat meer me kan doen... maar goed.. ik zie het wel.. aan drachtenboy (klaas) in ieder geval de taak.. deze 'lover' aan te houden Haha! In ieder geval tot ik mijn metamorfose heb gehad! Haha! LOL

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 16:55

Hier dan maar wat foto's uit het verleden en het heden... niet in de juiste volgorde... maar daar gaat het ook niet om toch? Knipoog



AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 19:54

susan"]
(alleen moet jeje niet meer zo'n bril laten aansmeren als op die ene foto *LOL* Lips are sealed )
[/quote]

Hahaha... ik kan je vertellen Haha! Dat ik die bril nog steeds heb en nog iedere dag op mijn neus zet als ik mijn bed moet vinden.. en 's ochtends als ik mijn lenzen weer moet vinden Haha! Het is echt al een antiek gevalletje.. *LOL*

[quote="Sterre schreef:
maar die zijn ook duidelijk nog uit de make-up-loze tijd Knipoog !


Make-up was in die tijd nog niet uitgevonden Tong uitsteken Al moet ik zeggen dat ik nu ook vrijwel nooit make-up draag.. maar tegenwoordig wel vrijwel altijd een foundation. Bloos

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 12:18

Sjuimpje schreef:
Ik vind dat je op die paar foto's waar je geen permanent hebt een veel natuurlijkere uitstraling hebt.


Dan doel je dus op de volgende foto's: Die met een bril rechtsboven, die op de markt met een roze t-shirt aan en die van mij voor een tent in luxemburg.
Ik moet er denk ik wel bij zeggen dat ik toen een jaar of 13 was. Zijn foto's van dus ook bijna 13 jaar geleden Haha!

Ik weet me nog goed te herinneren.. dat ik in die tijd vaak genoeg voor jongen uitgemaakt ben.

Ook weet ik... dat als ik mijn haar steil heb... (ik heb namelijk héél dun haar) je nauwelijks haar ziet... en vooral alleen mijn hoofd...
Vandaar dat ik daar een beetje huiverig voor ben. Lips are sealed

Zelf vind ik de onderstaande foto's nog het leukst.

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Maar goed, het is nog niet zover Haha! Ik wil best wel eens een gokje wagen, maar dan wel in overleg Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, BLEXBot, Brittneyx, criollo_yess, DotBot, Firebug, gerlienke, Ginny135, Milando, mriek1990, Niika, Pellelilly, Roosch, s1993, Saranghea, Selina, Snippergroen, StalNollie, veerledec en 67 bezoekers