Hoe vonden jullie Indoor Brabant??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Hoe vonden jullie Indoor Brabant??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-03 20:34

Ik heb drie dagen op Indoor gestaan omdat ik moest werken en de eerste dag stond ik bij de loges in de Baroniehal en heb dus naar de hengstenparade en het springen kunnen kijken Haha! ! De dagen daarna heb ik nog een beetje van het dressuur en het mennen gezien. Dat was echt heel gaaf!! *LOL* Ook de standjes die er stonden waren leuk! Ik zou graag willen weten wat jullie van Indoor Brabant vonden!

Groetjes Arjette

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:38

Leuk!! Vooral Lingh kwijl kwijl en Lancet vond ik ook erg goed.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 22:32

De sport was prima !
Ik vind wel dat alles er omheen steeds minder wordt. Op IB verwacht ik leuke standjes met paardenspullen enzo, op bubbelbaden en serviezen zit ik niet zo te wachten Knipoog

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 23:42

Ik ben vrijdagmiddag naar de Talentenmiddag geweest. Ik vond net als Oscar de standjes niet erg veel aan. Te veel van die luxe dingen...
Het programma van de talentenmiddag had wat flitsender mogen zijn. Het springen vond ik vrij lang duren. Voor anderen was dit misschien niet zo. Maar ik vind het altijd wel gezellig om er naar toe te gaan!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 00:46

Ik vond er niet veel aan.
We zij ook maar een paar uurtjes gebleven.
De standjes waren echt 1000x niks, teveel luxe spul zoals jullie al zeggen.
Volgend jaar geen indoor Brabant voor mij.
Ik hoop dat Jumping Amsterdam niet op de luxe tour gaat !

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 00:51

Ik heb stukjes dressuur op de tv gezien.....zag er prachtig uit, maar jeetje wat lopen die beesten in de krul zeg!!! Zal wel spierpijn zijn de volgende dag....pffff. Geef mij maar lange teugel hoor!

Mar_Nimbus

Berichten: 4777
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 00:58

ik ben zaterdag en zondag geweest en inderdaad, dingen te koop die echt niets met paarden te maken hebben. althans ik doe mijn paard niet in bad, jullie wel.
en als er paardenspullen stonden waren ze wel behoorlijk duur. ik heb dan ook niks gekocht. er waren bijvoorbeeld ook geen leuke GOEDKOPE beurs aanbiedingen.

gestion lingh was inderdaad om van te kwijlen.
en zijn ruiter mag er ook best zijn. die twee samen stalen echt de show.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 08:55

Ik vond de sport geweldig om naar te kijken. Maar over de beurs heb ik dezelfde mening als de meeste anderen: te luxe en te duur. Veel te weinig paardgerelateerde spulletjes.

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 09:05

ik had precies hetzelfde, waar zijn de leuke snuffelzaakjes? wat moet ik nou met een antiek bureau? of beter gezegd, wat moet Tallie met een antiek bureau? Heb voor het eerst niks gekocht (ja poffertjes). En vond het ook belachelijk dat je voor ieder onderdeel voor iedere hal aparte kaartjes moest kopen. en jammer dat ik Lancet gemist heb, hoe had hij het gedaan?

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 09:27

kojack schreef:
Ik hoop dat Jumping Amsterdam niet op de luxe tour gaat !


Ehm.. Jumping Amsterdam komt toch niet meer? Of.. heb ik weer iets gemist. Verward Want afgelopen jaar zeiden ze dat Jumping Amsterdam afgelopen was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 13:47

Ik ben zondag geweest bij de dressuur en ik heb weer genoten!!! Vooral van Marlies van Baalen met haar Laurentianer. Geweldig, ik zeg het nogmaals; die meid kan echt fantastisch haar rondje sturen hoor.

Ik kon het niet laten het één en ander aan te schaffen van één van de vele stands. Bloos Tot grote ergernis van mijn vriend Haha! Maar ik heb iig een onwijs leuke en gezellige dag gehad!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 14:01

ik heb het springen bij de pony's gezien (vrijkaartjes Lachen ) vond ik wel leuk om te kijken. en ook nog een clinic van anky en coby, was ook wel leuk met die kleine ponytjes.
de standjes vond ik idd nie zo. veels te duur allemaal. en 1/2 had nix met paarden te maken.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 14:04

Oscar schreef:
De sport was prima !
Ik vind wel dat alles er omheen steeds minder wordt. Op IB verwacht ik leuke standjes met paardenspullen enzo, op bubbelbaden en serviezen zit ik niet zo te wachten Knipoog


Daar ben ik het helemaal mee eens!!!

Trouwens, deze keer was Hypodrama duurder met de Anky-lijn als de Anky-stand zelf... Balen, want nu heb ik mijn trui 5 euro Bloos te duur gekocht.
En Hypo-baas had mooi de beveiligingsbutton laten zitten, echt belachtelijk. Toen ik ermee terug ging, zei hij doodleuk dat ik die thuis ook wel door had kunnen knijpen. Naja, als ik wat meer lef had gehad.... Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 14:22

Ik vond de stands geweldig! Vooral de Anky-stuff, de kunst en de trailers....Ik vind het hartstikke leuk om daar rond te neuzen. En er waren toch ook een aantal stands met wat kleinere spullen en hebbedingetjes?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 14:30

de schilderijen van Marli Hommel vind ik altijd om te kwijel, zo mooi!!!

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 15:38

Super, Ik ben zaterdag avond naar dressuur geweest..
Waar Antionette faland met Jarwo had gewonnen. (grand prix)
Met daar tussendoor kur op muziek Z2.
Waar Moniek van Dijk met Now I'm Here had gewonnen.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 15:41

Jumping Amsterdam komt weer!
Alleen pas Januari volgend jaar

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 19:26

loulou schreef:
ik heb het springen bij de pony's gezien (vrijkaartjes Lachen ) vond ik wel leuk om te kijken. en ook nog een clinic van anky en coby, was ook wel leuk met die kleine ponytjes.
de standjes vond ik idd nie zo. veels te duur allemaal. en 1/2 had nix met paarden te maken.


hey daar was ik ook Haha! En Benneton van bokt reed in die clinic he, op die 3e pony.

Verder was de sport op zondagochtend dressuur wel goed, het springen van de pony's vond ik wat minder, maar ja.

en de stands, daar was ik in 10 minuten voorbij Haha!

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:03

liberty schreef:

hey daar was ik ook Haha! En Benneton van bokt reed in die clinic he, op die 3e pony.



Ja?!! dat wist ik nie, welke pony was dat ook alweer. was dat die grote?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:17

Ik zag het op tv echt die kuren zijn adembenemend om te zien Lachen De dochter van Coby van Balen kan trouwens ook ontzettend goed rijden werd ook 2e of 3e!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:29

Avanti schreef:
Ik zag het op tv echt die kuren zijn adembenemend om te zien Lachen De dochter van Coby van Balen kan trouwens ook ontzettend goed rijden werd ook 2e of 3e!


Euh, weet niet welke kür jij het over hebt....?
Marlies werd iig eerste in de Kür Intermediare I met 72,82%.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:39

Ik zie ook niet weten over welke kur in het heb hoor Knipoog Ze was in ieder geval hoog ge eindigt!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:41

ja, ze heeft aardig wat centjes verdient.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:42

Avanti schreef:
Ik zie ook niet weten over welke kur in het heb hoor Knipoog Ze was in ieder geval hoog ge eindigt!


Ik mis zeker wat???? Verward

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:42

Terecht hoor!!!!!!