Wie is Saddam?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Wie is Saddam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 22:32

Niet dat ik niet weet wat deze man allemaal doet ofzo, maar het schijnt dat de echte Saddam al lang dood is, en dat dit allemaal dubbelgangers zijn Verward . Zo is er een Saddam mét moedervlek, en eentje zonder.
Ik vind het echt allemaal zo vreemd en eng!
Denken jullie dat deze (of één van deze) mannen de echte Saddam Hoessein is?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:46

Hij schijnt iets van 7 dubbelgangers te hebben.....rare vent hoor! Maar ik denk dat de 'echte' Saddam (als hij nog leeft) goed verscholen zit en ook niet verschijnt op TV. Anders zou hij wel heel makkelijk te vangen zijn.... Knipoog

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:59

Ik denk niet dat je de echte Saddam te zien krijgt, het kan ook zijn natuurlijk dat hij dood is.
Pas op het nieuws had hij (met aanhalingstekens) ook een filmpje gestuurd en daar had hij oppeens heel erge hangwangen en een witte kop!
Bij sommige dubbelgangers ku je dus goed zien dat het de echte niet is.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 23:40

Een Duitse wetenschapper heeft onderzoek naar Saddam en zijn dubbelgangers gedaan mbv punten in zijn gezicht, grootte van zijn oren etc. en daaruit bleek dat hij minstens 3 dubbelgangers heeft. De Saddam die gister op tv was met zijn toespraak schijnt trouwens wel de echte te zijn.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 23:42

Nou dan is de echte wel heel lelijk geworden na al die jaren!

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 00:56

ik heb het nooit een lekkerding kunnen vinden hoor Tong uitsteken

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 08:57

Het schijnt dat de dubbelgangers nooit in het openbaar spreken......

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 12:16

Dr zijn echt surieus heel erg veel dubbelgangers !! en ik denk niet dan Ssaddam dood is !! ik denk datty ergens diep in eenofandere schuilgrot is en vandaar al zijn dubbelgangers commandeerd...........

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 12:17

Dr zijn echt heel veel dubbelgangers !! en ik denk niet dan Saddam dood is !! ik denk datty ergens diep in eenofandere schuilgrot is en vandaar al zijn dubbelgangers commandeerd...........

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 13:02

Kayla schreef:
Een Duitse wetenschapper heeft onderzoek naar Saddam en zijn dubbelgangers gedaan mbv punten in zijn gezicht, grootte van zijn oren etc. en daaruit bleek dat hij minstens 3 dubbelgangers heeft. De Saddam die gister op tv was met zijn toespraak schijnt trouwens wel de echte te zijn.


wel de echte? maar sommigen beweren ook dat het een al eerder opgenomen filmpje is!

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 13:04

Vandaag stonden er 3 Saddammen naast elkaar in de krant. De een is ook veel ouder dan de ander. Als er steeds nieuwe komen, is er over 200 jaar misschien nog wel een (of meerdere) Saddam Hoessein!

MyRrIeJj

Berichten: 144
Geregistreerd: 16-03-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 21:09

Annetje schreef:
Nou dan is de echte wel heel lelijk geworden na al die jaren!



was hij ooit mooi dan... Tong uitsteken Knipoog hehehehe Haha!

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:17

Annetje schreef:
Nou dan is de echte wel heel lelijk geworden na al die jaren!


wis je dat nog niet, het enige wat leuk aan hem is dat ie rijk is maar daar heb je ook wel alles mee gezegd, niet dat ik een rijke man moet hoor, maar tis wel makkelijk voor mijn paardenhobby, moet toch een beetje aan jezelf denken

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:24

Zo woont er iemand in België hier die echt vet op Saddam lijkt !Die lieten ze op het nieuws zien maar die praat geen Iraaks Lachen.Dus is de echte Saddam niet.Volgens mij is er maar 1 echte Saddam hoor.Al die dubbelgangers moeten dan ook wel Iraaks kunnen praten hé...

MyRrIeJj

Berichten: 144
Geregistreerd: 16-03-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:34

ja duhhhh dat doen ze ook... Verward Verward want het zijn toch meestal wel irakeze dubbelgangers... Haha!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 20:36

Ja maar die hier in België die op Saddam lijkt praat geen Iraaks zeg ik toch Lachen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 00:17

Anne"]
[quote="Kayla schreef:
Een Duitse wetenschapper heeft onderzoek naar Saddam en zijn dubbelgangers gedaan mbv punten in zijn gezicht, grootte van zijn oren etc. en daaruit bleek dat hij minstens 3 dubbelgangers heeft. De Saddam die gister op tv was met zijn toespraak schijnt trouwens wel de echte te zijn.


wel de echte? maar sommigen beweren ook dat het een al eerder opgenomen filmpje is!
[/quote]

ja daar waren ze nog niet helemaal over uit....

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 21:01

Ik dacht nochthans ook eens gehoord te hebben dat de echte sadam dood was en het nu die dubbelgangers zijn, die vent maakt het zo ontzettend moeilijk dat als je 3 sadammen doodschiet je nog steeds de kans loopt dat er 1 zijn hoofd naar boven steekt>

Hoe kunnen ze nu weten of ze de goede hebben? Verward

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 21:42

Samen is mishandelt en verwaarloost nou dan zal hij wel een paar hele flinken knallen tegen die kop hebben gehad dat die hersenen het niet meer doen zeg. Vraag ze af of dat er nou iets mee te mkaen kan hebben Verward of word zo'n moster gewoon geboren?
Was gister op t.v een psyge over hem, best boeind

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 09:55

Het zit zelfs zo erg dat als saddam een been breekt, van alle dubbelgangers ook een been wordt gebroken. Van de goed lijkende dubbelgangers is zelf een stukje plastische chirurguie er bij komen kijken, het gebit enzo. En de zoon van saddam mist een vingertopje.... gevolg? alle dubbelgangers missen nu ook een vingertopje. Nee prettig als je z'n dubbelganger bent!

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 19:25

isabelle schreef:
Hoe kunnen ze nu weten of ze de goede hebben? Verward


Dat kunnen ze niet weten, en daarom is het ook zo moeilijk om Saddam uit te schakelen.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-03 19:27

sherwood schreef:
Het zit zelfs zo erg dat als saddam een been breekt, van alle dubbelgangers ook een been wordt gebroken. Van de goed lijkende dubbelgangers is zelf een stukje plastische chirurguie er bij komen kijken, het gebit enzo. En de zoon van saddam mist een vingertopje.... gevolg? alle dubbelgangers missen nu ook een vingertopje. Nee prettig als je z'n dubbelganger bent!


Er is geen haar op mijn hoofd die erover denkt om deze taak op me te nemen, al verdien ik daar nog zoveel geld mee.

Het blijven vreemde mensen daar!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 07:51

Nou lekker zeg, ik snap niet wat die mensen bezield daar om dubbelganger te worden van Saddam Hoessein. Ach ja moeten ze ook zelf maar weten.. Ik hoop dat ze hem snel te pakken krijgen (inclusief de dubbelgangers) en dat Irak weer normaal opgezet wordt en beter voor zichzelf kan zorgen, dan krijgen we hopelijk ook geen oorlog meer daar.

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 12:55

Helemaal met je eens Summertje!

Maaike_
Berichten: 464
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Wereldstad Tiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 16:07

Er is een 'oren-deskundige' die zegt dat hij al 3 jaar Saddams oren niet meer op tv heeft gezien (oren zijn, net als vingerafdrukken, bij elk mens anders). Dat zou dus betekenen dat de echte Saddam allang dood is en wij alleen nog dubbelgangers zien.
En als reactie op Summertje: Je kiest er in Irak niet zelf voor om dubbelganger van iemand te worden. Ik ken een boek over een man die erg op de broer van Saddam leek, en hij werd opgehaald en helemaal tot de broer van Saddam 'ge-restyled'. Volgens mij is dat dus niet jou keuze, maar zodra je op iemand lijkt wordt je gewoon zijn dubbelganger.
Verder zijn die Amerikanen echt niet zo slim bezig, maar ik zal er niet over beginnen, want dan blijf ik heel lang doorgaan.....