Discussie: deze oorlog voorloper van WO3

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marleentjevb

Berichten: 468
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:16

ik weet het niet, de stellingen die apple schrijft daar ben ik het volkomen mee eens!
tis een moeilijke zaak en laten we hopen dat dit gezeur zo snel mogelijk afgelopen is!
Irak zal terug vechten tot het laatste uur en Saddam heeft al gezegd: Het maakt niet uit waar we de oorlog houden, alles waar water, lucht en grond bevindt daar kunnen we gaan vechten, dat betekent dus dat hij de kans op een WO 3 niet uitstelt, en het is bekend dat hij geniet van oorlogen en als erg geen oorlog dan schiet ie wel zijn eigen volk neer.
Tis moeilijk te zeggen maar Bush en Saddam zijn absoluut niet te vertrouwen dus die 2 moeten zo snel mogelijk van hun positie weggejaagd worden of iets dergelijks!

Don't love me because i'm easy, love me because i'm me!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Bonte_, brittms, Cassia, Chita, ComscoreBot, Dana02, dolor, don110, Fly_high, GoogleAdsense, horzlover, Jet, kimmetje26, MaiMai, massiemas, Merileth, mika11, Mo_86, Mrskiwi, Paardjes83, pony33, ReadTheRulez, Saintelette, saltshaker23, sandra1312, xSalina, Zebrastreep, Zick_Zack en 71 bezoekers