tweelingen op bokt?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

tweelingen op bokt?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-03 20:44

hoi,

ik ben eigenlijk wel nieuwesgierig of er meerdere tweelingen hier op bokt zitten. ikzelf ben er ook een van de twee *LOL* (ik en Monique op bokt als Apollo) wij zijn zelf eeneiige tweeling. ik zou weleens willen weten (die tweeling zijn) wat hun ervan vinden om tweeling te zijn...
ik jheb ff een pasfoto van ons allebei geplaatst, en, lijk we op elkaar? Party!!

Linda

Afbeelding Afbeelding

links ben ik (2002), en rechts is monique (2001)

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:58

Ik ben zelf geen tweeling, (wel van sterrebeeld Knipoog ) maar ik ken echt onwijs veel mensen die tweeling zijn... me beste vriendinnen zijn ook 1 eiige tweeling en die lijken heel erg veel op mekaar (voor foto's zie profiel)

Maar ik zat net nog je profiel toevallig te kijken en ik dacht huh Verward zei is toch apollo Lachen jullie lijken echt heel erg veel op mekaar!

replika

Berichten: 992
Geregistreerd: 01-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 11:20

Ik ben ook een tweeling, maar mijn broer(tje) Tong uitsteken, zit niet op bokt ofzo. We lijken ook nie cht op elkaar vind ik (gelukkig!)
Ik weet niet beter dan een tweeling te zijn, maar volgens mij is het gewoon hetzelfde als een broer of zus ofzo hoor, niks geen voordelen!

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:21

ik ben geen tweeling maar er zijn een heleboel mensen die denken dat ik en me borer op elkaar lijken en er zijn zelfs mensen die durven te zweren dat we tweeling zijn, maar dat zijn we niet Lachen

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:35

En ja jullie lijken op elkaar. Ik kan jullie echt niet uit elkaar houden (het is maar goed dat ik wist wie op welk paard zat, maar als jullie hadden gewisselt had ik het ook geloofd hoor!)

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:37

Ik ben ook van een een-eiige tweeling!

Vroeger vond ik het echt niet leuk om tweeling te zijn. We moesten alle aandacht verdelen en we hadden ook echt vaak ruzie. Nu zijn we de beste vriendinnen en ik kan echt niet meer zonder haar Lachen

(Ik ben bezig goede foto's te zoeken, maar dat wil nog niet echt lukken *LOL*)

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 19:33

carlos? vinden ze jou op sergio lijken???? sjonge jonge die hebben dus echt een bril nodig. Ik moet van mijn vader vragen of ze daar geen Pearl hebben *LOL* nee ik vind jou niet op sergio lijken. En ik ben ook geen deel van een tweeling Haha!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 12:30

Oei dat word moeilijk bij de boktrit! Om jullie uit elkaar te gaan houden!
Jullie lijken best veel op elkaar! Dan moet 1 iemand maar haar haar in de staart doen en de andere los hihi.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 13:19

Ik ben ook een tweeling, maar dan twee-eiïg, want ik heb een tweelingbroer Tong uitsteken
Veel mensen zeggen dat ze wel kunnen zien dat we een tweeling zijn, maar dat zeggen ze vaak omdat ze weten dat we een tweeling zijn. We lijken gewoon als broer en zus wel op mekaar Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 13:41

Ik ben stiekem ook een tweeling (tweeeig)

Alleen mijn broertje of zusje kwam er als prutje uit, en ik bleef over Haha! Gelukkig maar, 2 van mij... pfff dat zou wat worden.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 16:08

Ben geen tweeling (maar wel sterrebeeld)...

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 16:25

Jessie88 schreef:
Ben geen tweeling (maar wel sterrebeeld)...

ikke ook...

en daar heeft mijn vader iedereen mee in de verwarring gebracht toen ik was geboren...
dachten ze een schattige tweeling te zien... lag ik daar

thegirl
Berichten: 52
Geregistreerd: 19-07-02
Woonplaats: aalten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 16:38

Ik ben ook een deel van een tweeling (tweeeig). Mijn zus is gerdien hier op bokt. We lijken totaal niet opelkaar!! Mijn zus is kleiner dan mij, iets steviger en heeft blauwe ogen en dik krullend donkerbruin haar. Ik ben lang, dun en ik heb groene ogen en dun steil donkerblond haar. Veel mensen zeggen dat we wel iets van elkaar hebben bijv. manier van praten en in het doen en laten. Ook ons gezicht zou veel op elkaar lijken qua trekjes maar dat is dan ook alles!! Ik heb nu geen foto om het te laten zien jammergenoeg maar ik ken eigenlijk geen een tweeling die zo verschillend zijn als ons. Misschien hier op bokt????

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 17:00

Ik heb wel een tweeling Knipoog Ze zijn nog wat te klein om op Bokt te zitten (want 6 jaar...) en bovendien zijn paarden niet cool Cool Knipoog
Het zijn twee jongens, 2 eiig, maar ze lijken behoorlijk op elkaar. Het zijn de dikste vrienden, dus je begrijpt dat ik het soms zwaar heb.... Pling

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 17:03

Oh ja dat lijkt me ook Suzanne Knipoog

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-03 22:42

ik zou zelf eigenlijk liever geen tweeling willen zijn, is soms wel lachen! (zoals afgelopen weekend in het maf(discotheek) dacht een jongen dat ik monique was, kwam hij mij iets vragen over iets wat eerder was gebeurt(ik kon die jongen nog niet) ik zeg zo, ik denk dan dat je de verkeerde hebt!!!!)
en we hebben nog steeds geregeld ruzie...hahaha

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 00:46

Suuz! Ze lijken helmaal niet op elkaar! Nigel lijkt op jou en eloy op Bob!
Of bedoelde je qua karakter? Hoe is het met de boefies?
Hoe is het met Liesbeth? (ja sorry hoor, dat vergeet ik dus nooit meer!!!)

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 01:04

Mijn man is de helft van een twee-eiige tweeling. Ze lijken totaal niet op elkaar. Maar vaak voelt Ed (mijn man) wel dat er iets is. Toen zijn zus lag te bevallen (wat wij niet wisten toen nog) liep Ed de hele ochtend met vreselijke buikkrampen.......