acteurs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

acteurs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 00:02

Aan de ene kant zie je dus die vreselijke bombardementen en uitleg over alle nieuwe high tech wapens

Aan de andere kant een knullig propaganda filmpje met zeer slechte acteurs van z.g. irakies die zich over geven aan de Britten.

De irakies waren iets betere acteurs, alleen vergiste een zich en zei bijna dat hij Engels sprak Haha!

De propaganda machine rolt weer in optima forma

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 00:08

En ik vond die Iraakse vlag die vervangen werd door een Amerikaanse toch ook wel erg fout! Het was toch de bedoeling om alleen Saddam+consorten te verdrijven en de wapens te vernietigen en niet om Irak te gaan bezetten??

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 09:05

Het is een "traditie" om dat te doen. Ze hebben de vlaggen ook snel weggehaald. Idd omdat ze komen bevrijden en niet om te bezetten....

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 19:54

Dat filmpje met die acteurs was toch bedoeld als instructiefilmpje om de Irakezen te leren hoe dat ze moesten overgeven? Of heb ik het dan weer fout Verward

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 20:12

joostvangestel schreef:
Dat filmpje met die acteurs was toch bedoeld als instructiefilmpje om de Irakezen te leren hoe dat ze moesten overgeven? Of heb ik het dan weer fout Verward


Nee Joost dat werd ons verkocht in het journaal als overgave van Irakezen. Nu hebben ze ook een Nederlandse officier als oficiele vertegenwoordiger van de Nederlandse meewerkende regering opgevoerd.

Ach ook de beste films komen uit Amerika , toch

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 21:37

Aha slechte journalistiek dus, als ze niet eens het juiste filmpje kunnen laten zien. Ik hoop toch wel dat de betreffende nieuwsorganisatie de Amerikanen toch wel even op hun nummer heeft gezet?