Waarom zijn sommige mensen zo jaloers???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Waarom zijn sommige mensen zo jaloers???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 18:21

En dan vooral op mij???? Ik snap t niet helemaal...

Gisteren is er dus iets voorgevallen, ik moest me echt inhouden.. Anders hadden we echt gevochten en normaal ben ik dus absoluut geen vecht-iemand... Ik was aan het poolen bij ons op school, komen er twee gastjes bijstaan.. P. en een vriend. P.is dus de jongen die K. zo leuk vond/vind waar mijn andere topic dus overging Lachen Op een gegeven moment sta ik recht voor hem, om te poolen, zegt ie opeens: "Ik heb zin om te vechten, iemand eens wat normen en waarden bijbrengen. Vies varken!" Ik keek die vriend echt zo aan van gaat dat over mij? Hij keek echt meteen weg.. Dat was dus duidelijk... Echt de hele tijd dat soort opmerkingen, aankijken etc. Ik werd er gek van! Ik hield mn mond, maar ondertussen kon ik hem wel verrot schelden. Aan de andere kant vind ik t wel schattig dat ie zo jaloers is, maar moet dat op deze manier??? Afgelopen twee weken negeerden we elkaar gewoon, maar hij wil dus echt ruzie ofzo? Het jammere is dus dat we met dezelfde groep meiden omgaan. Ze zitten bij mij in de klas en ken er een paar heel goed. Ik heb gewoon veel lol met ze. Hun vinden het erg jammer dat hij zo jaloers is, maar kunnen er ook wel om lachen.

En daarnaast ga ik erg veel om met een meisje bij mij in de klas, we vertellen elkaar heel veel. Zij heeft dus een vriend en die dacht eerst dat ik homo was. Maar nu dat met K. voorgevallen is word ie bang en is ie ookal jaloers ofzo.... De hele tijd is ie argwanend over mij en dat meisje.. ZUCHT

Elke keer als ik iemand leuk vind en ontvang iets terug is er wel iemand stinkend jaloers! Waarom? Ik ben maar een simpele jongen....

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 19:22

Mensen zijn altijd jaloers op iets wat zij niet hebben denk ik.......
Misschien vind hij het stoer ofzo als hij met iemand kan vechten?? Hoopt hij zo dat de meiden hem leuker vinden of wat dan ook. Persoonlijk zou ik geloof afknappen dan, maar er zijn er vast die het geweldig vinden.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 19:30

Echt lomp zijn dat soort gastjes man!! die kan ik echt niet uitstaan!! Scheve mond

maar ik kan alleen niet echt uit je verhaal opmaken waarvoor die jaloers op jou is...? Lachen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 19:34

iemand zei het al eerder tegen je in je vorige topic, ik weet alleen niet wie het was die dat zei, i quote "jij hebt meer smaken om uit te kiezen" in iedergeval iets in die trant ennuh ik denk dat dat het is...........

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:09

Als iemand het antwoord weet, dan mag je het ook even aan mij vertellen.
En verder, wat een sukkel zeg. Lekker in zijn vet laten gaarsmoren. Je moet maar zo denken, jij hebt kennelijk iets dat hij graag wil hebben.
Het zal niet makkelijk zijn, maar ik zou hem negeren, denk ik. Aan zo'n mensen heb je dus echt helemaal nikskeniet.

En wat dat:
Ik ben ook maar een simpele jongen,
betreft Ach gut Ach gut Ach gut Ach gut

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:15

tja sommige mensen zijn wat jaloerser dan anderen. Jaloersheid komt ook in verschillende categorien voor natuurlijk.
Ben blij dat ik niet zo erg jaloers ingesteld ben, daar tegenover weet ik wel weer dat er mensen jaloers zijn op mij Scheve mond
Het geeft geen prettig gevoel hoor en ik voel mezelf al helemaal niet
geweldig, maar goed mensen gaan dus al snel over je oordelen terwijl je ze amper kennen (of daar niet de moeite voor nemen)

Niks van aantrekken joh en gewoon negeren.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:45

Leon, kom op joh. Je hebt goed gehandeld! Laat die gozer maar, je bent veel meer waard dan hij.

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:58

Dat is niet zo leuk. Ik vind het ook nooit leuk als er iemand jaloers op mij is. Maar er is 1 meisje(een goeie vriendin) die heel snel jaloers op mij is en dan gaat ze een beetje raar doen. Dat is niet zo leuk. Zelf ben ik gelukkig niet snel jaloers!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 21:07

[AM] Grrr zit t n keer mee, word ik niet verliefd!

t topic waarnaar ik verwees, in t kort: Er is iets ontstaan tussen een meisje en mij, maar hij vond haar al eerder leuk en zij had gezegd dat ze na 1 avond niet iemand leuk kon vinden (had ze dus gezegd om zo nee tegen hem te zeggen)

Verder ben ik hem vandaag nog niet tegengekomen, gelukkig!

Henla

Berichten: 2099
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:09

Vervelend zeg, maar daar ga jij je toch niks van aantrekken!!!