Balkenellende

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 16:00

ik heb ook medelijden met die man, maar vooral omdat hij absoluut niet capabel is!

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen


ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 21:35

Balkenende neem ik absoluut niet serieus......een volkomen niet capabele goedwillende amateur die onbegrijpelijk genoeg nog een kans krijgt, terwijl hij al als een beginner gefaald heeft

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:23

Desiree schreef:
Ten tijde van Wiegel knapte de economie wel op. En hij was van de goede partij.

Het is toch algemeen bekend dat Wiegel vice-premier was in het slechtste na oorogse kabinet voordat Jan-Peter en zijn vriendjes lieten zien dat het nog wat slechter kon....
N.B. ik vind wiegel wel amusant om naar te luisteren hoor, maar hij bakte er zelf ook geen kloot van toen hij het mocht laten zien.....

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:36

Wat me ook nog even van het hart moet, is het huichelachtige praatje van Wouter Bos. Nu de oorlog begonnen is kiest hij partij voor de geallieerden. Is het nou echt zo moeilijk om rechtlijnig te zijn en dan ook de oorlog te veroordelen. Bijna even erg als die zogenaamde "lijder" J-P.

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, boeflover, friezenfan2, Googlebot, Joy_Mennings, Ladypronk, Liselot, LWDaisy, neline11, sterregoud, winnetou4502, xxxmh, YandexBot en 106 bezoekers