Enschede: iemand er ook bij betrokken geweest?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Enschede: iemand er ook bij betrokken geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 21:45

Ik was bijna 3 jaar geleden bij de vuurwerkramp in Enschede;
gelukkig neit wonende daar, maar heb er nog steeds wel last van :
Ben nu behoorlijk claustrofobisch, alerter, schrik meer van harde kallen, bang voor vuurwerk, geen disko meer in te krijgen, enz.

Maar daar gaat het hier nu niet om: Ik maak een werkstuk over Enschede, een practische opdracht voor maatschappijleer in Havo 4, en ik behandel het deel waarin de "slachtoffers" naar voren komen.

Ik zoek mensen die hen verhaal willen vertellen (mag best beknopt en oppervlakkig en ook via pb en/of mail: merel19@hotmail.com ). Het gaat er om waar je ongeveer was, in welk opzicht je er bij betrokken was, maar voornamlijk wat de gevolgen er van zijn en welke hulp je erbij gehad hebt. Ik moet namelijk wat meer info hebben dan alleen mijn eigen verhaal.

Je kunt er zeker vanuit gaan dat alle info die ik op welke wijze dan ook krijg vertrouwd behandelt wordt!!!!!!

Ben ook bereid om geen namen ed te noemen, uiteraard komt je verhaal wel in het verslag, maar mocht je daar bezwaar tegen hebben en het wel wil vertellen, is het ook prima, dan heb ik wel een beter indruk van het geheel!!

Iedereen in ieder geval alvast bedankt!




Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 13:22

Thanx!! Anya, heb ik aan zitten denken, maar om dat direkt te doen? Denk dat ik dat toch wel ga doen nu, ik ken het ja, maar je weet nooit wat er bij mij nog los komt..misschien wel goed als dat gebeurt, wie zal het zeggen?
En Miep, ja, ik geef je gelijk, dat denk ik ook! Maar na enige navraag bij de leraar, bleek dat mijn eigen verhaal en zo'n algemene opmerking niet voldoende waren: het gaat om getuigen! Echte verhalen, maar ik vind niet dat je die af kan dwingen! En d8 daat iemand hier wel zou willen reageren...
Op internet is ook idd info te vinden, maar voor mij is het maken van dit werkstuk ook een deel van de verwerking, hoe veel minuten ik al wel niet heb zitten janken achter de computer, maar het gaat al veeeeeeel beter nu,

Bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, _chou, Anoukjuuuhh, Facebook, herous, Hicaria, Joy_Mennings, Kirsha, Lalidan, Lau07, Laura82, maitestar23, MissMarije, Muronia, ontherun, Symke en 155 bezoekers