Wat een zieke geesten bestaan er toch ....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Wat een zieke geesten bestaan er toch ....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 23:33

Ik zat net Opsporing Verzocht te kijken en wat een afschuwelijke misdaad kwam er in voor.

Een vrouw van 79 was verkracht en op gruwelijke wijze doodgeslagen en als een hond aan een boom vastgebonden.
Dan heb je toch wel een erg verdorven geest. Ik ben niet voor de doodstraf maar in dit soort gevallen, zou ik de dader ook wel eens willen martelen Extreme duivel
Zo'n arme oude vrouw zo aan het einde brengen ..... gruwelijk gewoon.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:35

Dat snap je toch niet dat er zulke vreselijke mensen bestaan. Maar helaas worden we steeds meer met onze neus op de feiten gedrukt dat deze mensne daadwerkelijk bestaan.

Ik kan daar met mijn pet niet bij, dat je zoiets zelfs kunt verzinnen, dan is er toch echt iets niet in orde met je lijkt me.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:39

ja dat is redelijk sick. ik vraag me toch af wat de motivatie kan zijn. hoe iemand zoiets kan doen.

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:40

Ik heb het ook gezien en wat is zoiets toch walgelijk. Hopelijk krijgen ze die hufter te pakken en komt die nooit meer los!

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:45

Helaas zijn die 'zieke geesten' ook vaak mensen met een verschrikkelijk verleden en traumatische jeugdervaringen zoals incest of misbruik. Niet dat dit een excuus is of dat ik hier iets goed zit te praten hoor!!! Maar op 1 of andere manier vind ik ze niet alleen schuldig zeg maar.
Tuurlijk zijn ze ziek en zit er een ernstige kronkel ergens... of zo iets ooit goed komt kan je je afvragen.
Maar het is verschrikkelijk.. zo'n oude mevrouw.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:38

Ik heb het niet gezien,
maar kijk regelmatig Crime night op Discovery, wat je daar af en toe ziet voorbij komen met foto's en al... Echt ongelooflijk, laat de stoel dan maar dorkomen hoor!

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:44

Dat van die vrouw is hier in de buurt gebeurt. Had het er later nog met Greetje over dat we daar 's avonds maar niet meer langsrijden.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 08:46

Idd, Crime Night, mijn mams vind me al ziek dat ik er naar kijk, maar ik vind dat toch erg interessant. Gewoon om te zien wat voor manieren er zijn om zo iemand te pakken. You won't get away with it, daar ben ik echt zeker van. Als ze een goed sporen onderzoek doen en nagaan wie er allemaal langs geweest zijn dan is het raak. Dat er nog steeds onopgeloste moordzaken bestaan vind ik ook zo vreemd. Je moest eens zien wat een high-tech er bij komt kijken... echt amazing! En idd, hoe krijg je het in je bolle hoofd om zoiets überhaupt te bedenken, laat staan uit te voeren? Zo iemand is echt totaal ontspoort en die mogen ze onder de grond stoppen...

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 10:08

Walgelijk... ziek individu. Dat soort personen eindigen dan in een TBS kliniek, ipv onder de grond....

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 10:53

Elise schreef:
Helaas zijn die 'zieke geesten' ook vaak mensen met een verschrikkelijk verleden en traumatische jeugdervaringen zoals incest of misbruik. Niet dat dit een excuus is of dat ik hier iets goed zit te praten hoor!!! Maar op 1 of andere manier vind ik ze niet alleen schuldig zeg maar.
Tuurlijk zijn ze ziek en zit er een ernstige kronkel ergens... of zo iets ooit goed komt kan je je afvragen.
Maar het is verschrikkelijk.. zo'n oude mevrouw.


Hier kan ik dus echt niet bij..
Waneer je zelf misbruikt bent oid. weet je hoe erg het is en hoe het je leven beinvloed, dan ga je toch niet een ander hetzelfde aandoen?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 11:25

Ik denk miep, dat er een stukje gevoel van je is uitgevallen als je zelf aan dergelijke taferelen bent blootgesteld. Je hebt geleerd het normaal te vinden. Tsja, "wat jij niet wilt dat jou geschiedt, doe dat ook een ander niet" gaat voor dat soort mensen niet op. Ze missen iets. Maar wat er ook aan ten grondslag ligt; ze moeten uit de maatschappij verwijderd worden.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:15

Ik wordt al misselijk als ik het lees echt onbegrijpelijk dat soort mensen hebben behoorlijk wat kronkles in hun pan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:22

Yootha schreef:
Dat van die vrouw is hier in de buurt gebeurt. Had het er later nog met Greetje over dat we daar 's avonds maar niet meer langsrijden.


Juist, die sicko's kunnen net zo goed je buurman zijn, of een kennis waar je het nooooooit van zou vermoeden.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:25

Lovely schreef:

Juist, die sicko's kunnen net zo goed je buurman zijn, of een kennis waar je het nooooooit van zou vermoeden.


He, dat is nu echt een opmerking waar je helemaal vrolijk van wordt, Haha!

maar het is wel waar......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:30

Een gewaarschuwd mens telt voor twee en ik spreek uit ervaring. De meeste buurmannen en kennissen zijn vrij normaal, het aantal sicko's ligt niet zo heel hoog gelukkig. Maar sicko's hebben nu eenmaal ook buren en kennissen en wellicht wel goede vrienden???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:51

Jasses wat een vreselijk naar bericht is dit zeg. Ik heb het niet gezien, gelukkig. Ik vind het vreselijk dat zo'n vrouwtje zo aan haar einde moet komen. Die vent mogen ze opknopen! Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 14:02

echt verschrikkelijk, geen woorden voor te vinden.

En als ze de dader dan te pakken hebben, dan is hij zielig en minder toerekenings vatbaar en die kwats.

Die vent moet je ook aan een boom vastbinden, net als hij bij die arme vrouw deed.
alleen dan dat hij net niet met zijn voeten aan de grond kan!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 15:54

Ik heb het niet gezien. Maar heeft hij die vrouw aan een boom vastgebonden terwijl ze nog leefde of was ze toen al dood?

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:00

Maakt dat uit Desiree? Die vrouw wordt op 79-jarige leeftijd verkracht en daarna vermoord. Of ze nou voor of na die tijd vastgebonden is maakt toch niet uit?

Dan te bedenken dat ik wekelijks daar aan het paardrijden was. Lekker de bossen in...

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 16:01

Desiree, dat bleek niet echt duidelijk uit het verslag. Het was te gruwelijk om in detail te vertellen werd gezegd. Ik denk dus levend, maar dat is pure speculatie.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:22

Gatsie, wat een mongool! Boos!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 18:17

Die mensen zijn idd echt ziek. Ik ben tegen de doodstraf en geloof ook niet echt voor een volle 100% in TBS klinieken(sommige ter beschikking gestelden zijn zo slim dat ze hun therapeut laten denken dat ze zijn veranderd), maar walgelijk is het wel.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:02

Ik ben in slaap gevallen!!! Was zoo moe. Ik vind het echt zoo erg. Maar hoe is ze nouw om het leven gekomen??

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:12

ik heb het ok gezien echt zo ziek
ik moet er echt niet over denken bah...

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 20:13

Ik vind dat gruwelijk. Zo'n dader, daar moeten ze het gewoon precies hetzelfde meedoen als wat hij met zijn slachtoffer gedaan heeft.
Ik vraag me altijd af wat zo iemand beweegt. Hoe haal je het in je kop.