Oorlog in Irak

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:36

ach bush is al tijden op oorlogspad uit, die denkt echt dat ie wereldleider is en ff kan uitmaken wat irak wel en niet mag..bush WIL die olie en zn territorium vergroten...sadam is nog zon gek die een bom meer of minder niks uitmaakt, als ze aan de moslims komen, komen ze aan hem en bijt dus van zich af, wie weet wat die gek kan doen.....

de Vn blijft verstandig (mn frankrijk en belgie etc., nl is tegen maar balkenende durft helaas de rest(blair, bush) niet tegen te spreken en stemt in met de oorlog, ik ben toch blij dat we bij de vn zitten....

Bush houden we toch niet tegen, Sadam ook niet dus we moeten maar zien wie de sterkste is en of sadam bluft....ben bang van niet.....


missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 19:44

ja idd dat vind ik ook zo gek, hij is leider van amerika en bepaalt dat er oorlog met irak komt, ook al is de meerderheid van amerika ertegen.....

en het is maar te hopen dat wij niet met terroristische aanslagen worden belaagd, sadam riep iets anders maar als ze een atoombom op engeland gooien hebben wij ook een probleem.....

die olieprijzen vind ik het grootste probleem nog niet.....wel die onschuldige mensen die allemaal vermoord gaan worden

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:19

was er maar eens een amerikaanse volkert v/d G

en sadam had toch kanker? (en 6 dubbelgangers....)

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 20:57

ik vond oude bush veel liever overkomen dan jonge bush...met die rare grijns op zn gezicht...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CarpeDiem_, puntje, tengeltje11 en 19 bezoekers