Hond last van diabetes??Nieren???Help!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Hond last van diabetes??Nieren???Help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 22:57

Hoi!

Ik heb echt even jullie mening en bedenkingen nodig.
Het gaat om mijn hond.Duitse herder teefje van 6 jaar.
Afgelopen dinsdag hebben we haar moeten steriliseren omdat mn andere hond een reu is.Ze is pas zolaat gesteriliseerd omdat we haar net uit het asiel hebben.

Alleen is ze er niet beter op geworden.
Het is logisch dat de hond dan suf is door de narcose.
Maar Zoé(de herder) drinkt echt liters water!!Echt niet normaal!!Ze zit af en toe zelfs verlekkerd naar de sloot te kijken Scheve mond
Logisch dus dat ze dan ook niet normaal veel plast.Ik moet regelmatig snachts dus mn bed uit om haar te laten plassen.
Ook als ze een dag minder heeft gedronken omdat ze minder van ons krijgt plast ze nog hele meren.

Donderdag was ik het zat en ben met haar naar de dierenarts geweest.
Die dacht aan een blaasontsteking en Zoé zit nu aan de antibiotica en krijgt pijnstillers omdat ik dacht dat ze pijn had.
Maar het klopt volgens mij niet dat ze een blaasontsteking heeft.Dat plas je toch geen hele sloten maar juist kleine beetjes.De urine ziet ook gewoon helder.

Nu hebben we een beetje zitten rondzoeken en rondgevraagd en er zijn 2 opties. 1 Diabetes..dat betekend 2 x per week urine opvangen en elke dag prikken Scheve mond 2 Iets aan dr nieren....NEE alsjeblieft niet!!

We wachten de antibiotica nog even af (wie weet..)en als het niet veranderd gaan we volgende week een second opion vragen.
Het is gewoon zo rot als je maatje ziek is Verdrietig Ze is gewoon echt niet lekker..is nog suf ..wil niet meer zo graag spelen en ligt ontzettend veel.
*zucht*
Wat denken jullie??

Groetjes
Janneke

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 23:42

Ahh hier heb ik wat aan!!

Thanx!We gaan maandag gewoon de dierenarts bellen met dit verhaal en vragen wat zei ervan zegt.

Dank je wel Cody!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 17:22

Hoi!

Vandaag hebben we onze dierenarts gebeld en die gaf als reden op dat ze zoveel plast en drinkt als bijwerking op de antibiotica.Huh? Verward Die antibiotica kregen we juist omdat ze zoveel plaste en dus volgens de da een blaasontsteking had.
Dus wij een andere dierenarts gebeld voor hun mening.
Hun mening was dat er zsm een urine onderzoek gedaan moest worden.Omdat hun het ook vreemd vinden dat je een antibiotica kuur voorschrijft zonder dat je zeker weet of het dier een blaasontsteking heeft.Volgens hun kan veel drinken en plassen geen bijwerking alleen zijn van een antibiotica kuur zijn.

Woensdag gaan we langs om een urine test en een bloed test te laten doen bij die second opion dierenarts.
Ik wil het gewoon 100% zeker weten wat er aan de hand is, niet dit zou het kunnen zijn..

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 130123, _Bonte_, afkepieteke, Amazonbot, Eleadoras, Facebook, Femek2902, Glenda, GrapeshotBot, inge_romeo, noviceh, Paardennamen, Suliko, Touchem, Yentaah, zuperzmoker en 118 bezoekers