Ik HAAAAAAAAAT mijn ex(mijn hond verkocht)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Ik HAAAAAAAAAT mijn ex(mijn hond verkocht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-03 21:45

ik ben zooooooo kwaad!!ik kan hem wel zn nek omdraaien ik moet hem echt niet meer tegenkomen!!wat een banketstaaf!!!

en het gewoon ACHTERAF pas zeggen!
ja want anders had je je klote gevoeld zegte ie dan, ja nu niet zeker!

en t stomste is, onze jongeste hond heeft slechte heupen, zo erg dat er aan inslapen wordt gedacht en er dus een nieuwe hond moest komen, juist ja dan had ik MIJN hond bij hem vandaan kunnen halen! maar nee nu zit ze in deventer....via een advertentie want ze moest ineens weg....

ff voor de duidelijkheid, toen ik bij hem woonde had hij 2 duiste herders, 1tje bleek hd te hebben en kon hij niet mee fokken, toen was ik jarig en kreeg ik een duitse herder van hem, op voorwaarde dat hij er 1 nestje mee mocht fokken, ze kwam op mijn naam, en hij zou mede eigenaar worden(ivm gebruik van zijn kennelnaam ivm fokken)

toen hadden we ruzie gehad en heeftr ie achter mn rug om bij de fokker mn naam van t papier laten halen, die fokker is kennis van hem en hielp hem ermee, was zogenaa,md wat fout met chipnummer....dus nieuwe papieren, zonder mijn naam maar zijn naam als eigenaar!

toen mocht ik niet meer uit van hem, hij was achterdochtig beheerste mn hele leven, ik ben weggegaan en mocht mn hond(en zn 2 andere honden) niet meer zien

oen mailde hij dat ik ze voor 500 euro kon kopen, daarna mcht ik haar ineens niet meer kopen en dan nu krijg ik een mailtje dat ze in deventer zit...al een tijdje....

ik haaaaaaaaaat hem!!!!

sorry ik moest het ff kwijt!ik kan wel janken! ik miste die 3 honden zo erg en dan nu zit ze ineens zo ver weg!

dit is ze toen ze 7 weken was, ik heb ook helemaal geen nieuwere foto's!
die zijn er wel, maar die heeft die en die krijg ik niet van hem...
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 13-03-03 22:20, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-03 17:29

bedankt voor jullie reacties!

ik ben echt nogsteeds zo kwaad!!

maar het vervelende is, hij heeft alleen gezegd dat ze naar Deventer is, sinds een paar weken, maar hij wil geen naam geven van die mensen!
hij heeft zn andere 2 honden nog wel, maar Amour heeft ie dus verkocht, paar maanden geleden kon ik haar voor E500,- kopen, maar toen ineens mocht ik haar niet kopen en hield ie haar zelf, toen zou ze naar een goede vriend van hem gaan, die heb ik 1x gezien die kent ie eigenklijk sinds het tussen hem&mij uit is, en die woont in Belgie, Overpelt, bjorn(mn vriend)woont ook in Overpelt, dus als ze daarheen ging, mocht ik van Victor(die jongen waar ze heen zou gaan) haar gerust ff opzoeken of mee naar t bos nemen, dus ik had zoiets van oke, ze krijgt een goed huis en ik kan haar nog weleens zien(zonder mn ex te zien, want toen ze bij hem zat kon(en mocht) ik haar niet opzoeken, hij leeft in zn eigen wereld, en kan ineens kwaad worden&echt helemaal flippen en reageert dat dan op mij af dus blijf er uit de buurt)
toen ineens mocht victor haar niet kopen en ik al helemaal niet en hij hield ze zelf, en dan nu ineens zit ze al sinds een paar weken in deventer, bij een heel goed huis, en hele aardige mensen die er goed voor zijn en die hebben nog 1 of meerdere honden dat weet ik niet precies.

maar hij kent die mensen alleen via mail, ze hadden op zn advertentie gereageerd(hij had geeneens laten weten dat ie advertentie ging plaatsen hij had gezegd dat ze bij hem bleef tegen mij!) en toen zijn de mensen haar op komen halen, dus hij weet niet eens of die mensen er wel echt zo goed voor zijn, maar ja aan de andere kant, als hij weer eens een van zijn 'buien' had, dan was het voor de honden ook niet fijn, en hij woont in een rijtjeshuis met hele kleine tuin en dan daar 3 grote honden in....ze zal het dus denk ik wel beter hebben bij die mensen, maar het is gewoon mijn hond! en ik heb geeneens een beetje recente foto's van haar! heb foto's van haar als pup en foto's van haar van 7 maanden maar die staan op mn computer de originele heeft hij, en nieuwere foto's heeft hij ook, en krijg ik niet.
ik zou haar gewoon zo graag nog een keer zien en dan zelf ook kunnen zien dat ze het goed heeft en dat ze echt bij fijne mensen thuis zit

maar ik heb alle bokkers die in deventer wonen al een pb gestuurd...misschien dat die iemand weten die sinds een paar weken een hond hebben....ze is nu 2 jaar, is vrij groot voor een teefje, heeft een hele dikke vacht en ze heet volledig Amour vom Dooleghoeve, ze is in Reusel gefokt door John Penson en zijn kennel heet vom Dooleghoeve(dat staat dus op haar papieren)

ik heb echt wurgneigingen! heb al 10000 dingen bedacht om hem terug te pakken, maar ja ik kan het beste helemaal nix met hem te maken hebben wantr hij si echt gestoord, toen het uit was tussen hem en mij ben ik nog wekenlang achtervolgd door zn neef, om te controleren of ik al een nieuwe vriend had....of hij reed ineens met zn auto helemaal vanaf bergeijk(daar woont hij en daar werkte ik toen nog, bjorn werkte daar ook dus die zag ik daar en dat wisten hun gelukkig niet) achter me aan naar hoogeloon, dan is 15 km met de brommer, grootste gedeelte over onverlichte landweggetjes, en dan was het echt eng dat hij of zn neef steeds ergens opdook met de auto!had gewoon aangifte moeten doen toen, en meteen alles van mn hond uit moeten leggen, dan was ze nu van mij geweest, maar dan was mn ex jhier thuis komen vervelen, en hij heeft zo vaak geroepen dat ie onze stal in brand zou steken, en als hij weer eens had gedronken of gebruikt, dan was hij gek genoeg om dat ook te doen, dus ik durfde hem niet aan te geven...hij had er alles voor over om mij kapot te maken en het enige wat mij echt zou raken was als er iets met mn paarden zou gebeuren, en dat wist hij

pff t is weer een heel lang verhaal geworden!

maargoed, mocht iemand dus horen dat mensen uit deventer sinds kort een nieuwe hond hebben, dan hoor ik het graag!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amber_anne, claudtje, Cloud, Diddykong, Duhelo, Ellen_ov, evita2, gerlindie, HELder, Jorex, JoyenUnory, Maanon_, Melanie_D, MiVita, Mondy, r0bijn, rien10, SentiBot, Slmt9, stella92, Steppe, Switch2016, Zoe_85 en 82 bezoekers

cron