Wie is er ooit in NY City geweest?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 17:34

Ik ben vorig jaar met de kesrt naar New York geweest.
Wij zijn 2x met zo'n sightseeingbus tour mee geweest en dan kun je dus ook overal uitstappen.
Ik heb het vrijheidsbeeld gezien,Ground Zero,Rockefeller Centre (met die grote kerstboom) en we zijn ook bij het heartrockcafe wezen eten.
Empite state building heb ik van buitenaf gezien en ons hotel zat aan Times Square.
Times Square is echt heel gaaf,met al die lichten en theaters.
Ik ben de laatste avond in NY naar de film the two towers geweest,heb dus ook een bioscoop van binnen gezien en die zijn groot!!!!
En Esme_27 ik heb het zelfde als jij ik wil echt supergraag terug!
Ik bene r maar 5 dagen geweest maar dat waren 5 supertoffe dagen!
Echt zodra ik het geld er voor heb vlieg ik terug en het liefste blijf ik er dan gelijk wonen.



Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 14:58

Prima"]
[quote="Jordy schreef:
Ik heb het vrijheidsbeeld gezien,Ground Zero,Rockefeller Centre (met die grote kerstboom) en we zijn ook bij het heartrockcafe wezen eten.



Hangt daar nog steeds een levensgrote afbeelding van Sai Baba? Met de tekst erboven: Who do we love? Een indiaanse man met een hele grote bos met haar en een oranje gewaad aan. Was ff benieuwd, hoop dat je het weet.
[/quote]

Nee volgens mij niet,Ik heb niets gezien.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 15:51

[quote="Dees"]

In NY vond ik Macy's leuk om te shoppen, quote]

Oh ja natuurlijk Macy's!! geweldig daar ben ik in die 5 dagen zo vaak geweest! Haha!
Heb geloof ik die halve winkel leeg gekocht,ben echt shopverslaafd Haha!
Echt groot is het daar.

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:48

sarabande schreef:
IK ga ook maar een weekje, eerst naar Boston, vorige keer eerst naar Washington. Maar zijn jullie dan niet verschrikkelijk van slag door dat tijdsverschil, ik lijk de eerste dagen terug altijd op een zombie


Ik heb daar dus ook altijd last van,Ben vorig jaar kerst dan in Ny geweest en in Hawaii en in washington en dat in 3 weken!
Heb 11 x gevlogen en iedere keer had ik last van een jetlag vreselijk!
Kon de week toen ik terug kwam niet m'n bed uit komen,ik was zo moe en van slag.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Utah_, amandananana, cent, Chita, Corelli, Dana02, dolor, Donkim, EliseXJoelle, IASCrawler, Kimmie25501, Ladypronk, lastig, MartinJJ, meiske04, milatje, nile, Piekosjj, PlukenKrul, pony33, Rox87, Suky, TessaxQuincy, tirzasarah10, Vithou, xMayo, YandexBot, Yom, Zick_Zack en 78 bezoekers