Zijn hier ook Jean-Michel Jarre liefhebbers?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 14:15

Ik ken hem wel. Met Oxygen toch? Volgens mij ken ik Oxygen 5 ofzoiets Tong uitsteken Maargoed, ben nooit echte aanhanger geweest ofzo, heb de nummers wel eens gehoord, verder niets eigenlijk Haha! Ik heb meer met Mike Oldfield Lachen



Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 14:23

Inderdaad, tubular bells (tune die heeeeel vaak gebruikt wordt, oa ook in bassie en adriaan *LOL*). To France (laatst nog gecovered door Novaspace). Shadow on the wall, vind ik zelf ook een mooie. En dan nog Islands, five miles out, en in dulci jubilo Lachen Moonlight shadow is trouwens ook een paar keer gecovered al een tijdje geleden, door oa Groove Coverage, en nog een andere groep.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 17:34

haha had ik toch gelijk, ik dacht al: die is niet van Jarre. Maar toen ik ging zoeken op Kazaa kreeg ik wel in 80% van de gevallen Jarre.. dus ik dacht oh, dan zal het toch wel zijn. Maar niet dus Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Buxy, ComscoreBot, jesss_amigo, Kimberly520, Lau07, laura22, Laura82, lillylover, MaanNaam, MightyMike, Paardennamen, Pferdchen, Pieke_Gwen, pluklief, Schrompeltje, Thjalfy, xxmichellexx, Zilkesteyn70 en 133 bezoekers

cron