Lovetroubels :'(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 12:24

Ik heb vanacht voor het eerst geslapen sinds een week, gisteravond nog gepraat met een paar mensen.

Ik heb de raad gekregen me maar in iets nieuws te storten, maar daar denk ik dat ik nu even echt niet klaar voor ben.

En toch is snap hem niet, gisteren wilde hij nog steeds niet gezegd hebben dat het gedaan is. Volges mij is afstand nemen +/- hetzelfde als er een punt achter zetten. Anders heb je toch nog geen id van waar je staat.

Volgens hem is het slechts tijdelijk ... wat moet ik daar nu mee?
Ervanuit gaan dat hij dat meent?

Mannen é! Koe

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 12:34

Wat wil jij? Weet je zeker dat je zonder hem verder wil? Stort je nog niet meteen in iets nieuws, grote kans dat het fout gaat... Ga gewoon lekker met vriendinnen stappen ofzo, even nergens aan denken, zeker even niet aan hem, en kijk dan over een tijdje nog eens wat je wil. Sterkte meid!

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 12:56

Syph voor de moment wil ik eigenlijk nog steeds dat ie voor de deur staat met traantjes in zijn ogen en sorry zegt Haha! .

Ik ga me nu gewoon maar weken amuseren en dan zie ik wel weer

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 15:00

Ik denk dat stappen met je vriendinnen idd het beste is, heb ik gister ook gedaan, kwam hem ook tegen hebben heel lang gepraat, komt nu definitief niet meer goed, maar hebben wel heel erg leuk en gezellig gepraat.
En als het uit is he,is het niet zo dat je ook ruzie hebt, ga aub als vrienden uit elkaar,dat bespaart je echt eeb hoop ellende en vooral verdriet

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 11:02

Het is dus sinds zaterdag echt uit ... en hij heeft al een ander


Weet niet hoe ik me nu moet voelen, voel me weggesmeten ... gewoon

Verdrietig

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 11:11

Belsje Wijffie ...
Komt wel goed *Arm om belsje heen slaant*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 12:51

Pardon??? Hij heeft al een ander??? En hij was degene die niet duidelijk was overzichzelf, en dacht dat het tijdelijk was... Sorry maar dat vind ik niet kunnen... Sterkte meis!

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:14

Sterkte meissie ik weet hoe je je voelt....
Ik kan je alleen zeggen treur niet telang dat is ie niet waard Scheve mond

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 13:16

Ik begin nu dus helemaal gek te worden ....

Net met een vriend van hem gesproken. Die verklaarde me gek dat ik dacht dat ie een ander had ... Ik zag spoken en blablabla (en volges hem heb ik alles dus nu weer verkeerd begrepen)

Ex voelt zich ellendig, belabberd en miserabel en heeft van de week gezegd "ik ben nog verliefd, maar een relatie zie ik niet meer zitten" ... die jongen snapte er dus ook niets meer van.

Ik weet niet meer wat ik moet denken ... woensdag had ik probleempje met computer en kon ik m bellen, hij klonkt zo ver weg en moest ineens afhaken ....

Ook blijft hij erbij dat hij net hetzelfde wil doen als toen we nog vreeën, alleen het lichamelijke dan niet ...


Ik wordt gewoon GEK! Lips are sealed

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:29

Maar Belsje, hoe kwam jij aan de informatie dat hij een ander heeft dan?

Sterkte meissie, weet hoe je je voelt.

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 13:39

Andere vriend ... ik heb te snel conclusies getrokken uit namen die samen voorkwamen Frusty .

Maar dan nog ...

Het is gedaan en dan zegt ie tegen zn vrienden dat ie wel nog verliefd is ...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:57

Moeilijke situatie meid. Wie nam het initiatief om er definitief een punt achter te zetten?

Belsje

Berichten: 3506
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 14:00

Zaterdag wilde hij nog eens komen praten ... ik veronderstelde om er een punt achter te zetten. En ik heb toen gezegd dat ik hem liever niet meer zag.

Ik kan het niet meer, zijn ouders hebben mij in de 13 maand geen enkele keer graag zien komen. Als hij met mij wegging moest hij om zo laat thuis zijn en geen vijf minuten later, hij mocht niet blijven slapen, ... er werd mij gezegd dat ik me deftig moest aankleden als ik eens mee naar zijn grootmoeder ging (doe ik anders ook hoor!) en ik ben geboren in een VLD-nest (de liberalepartij hier in België).

Het werd mij ook teveel, ik zie die gast nog steeds doodgraag, maar die situatie heeft voor mij veel te lang geduurd.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 14:11

die ander is misschien al langer in het spel geweest en heeft misschien wel de aanleiding gegeven. ik weet er alles van. ik kan maar 1 ding zeggen, uit het negatieve cirkeltje stappen en verder gaan en kijk niet achteruit, sterkte ermee!

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 16:18

Aj zo pijnlijk zit momenteel in gelijkaardige situatie, we zijn er ook nog helemaal niet uit, we nemen ook gewoon even afstand. Ik hoop nog steeds heel sterk dat het goedkomt, maar dat kan alleen de toekomst uitwijzen. Gods wegen zijn namelijk ondoorgrondelijk.