klote dutchtone

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

klote dutchtone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 15:13

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaagggggggggggggggggggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik word helemaal gek!!!!!!!!!!!!
wat een klote provider. ik heb ze nu al 4 jaar en nu ben ik sinds een paar maanden super ontevreden over mijn abbo. ik heb gewoon nooit ontvangst!!!!!!!! echt belachelijk. ikke telkens bellen. maar ze doen niets. geen abbo-ontbinding geen ander toestel. helemaal niks. ze laten me dus gewoon verrekken.

iemand meer klachten?

x yvon

[/quote]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:28

neej ik niet sorry !

Hendrik

Berichten: 234
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: Loon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:36

Ja!! Ikke. IK heb er ook altijd problemen mee. Slecht ontvagst en gesprekken vallen weg.

Iedereen van het werk heeft Flutstone gekregen en er zijn veel klachten over.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:38

Ik heb er nooit prblemen mee.
Ik heb ook abbo, en mem oeder ook.
Dezelfde mobiel, en hetzelfde aboonement.
Maar wij hebben nooit dat we geen bereik hebben, of dat ie uitvalt.
Zelfs in Schotland niet Knipoog.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:41

Ik hoor mijn moeder nooit klagen Verward Hier in de regio is de ontvangst super Party!!

Maar misschien wordt het per 31 maart beter als Dutchtone overgaat in Orange Verward Ik hoop het voor je *LOL*

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 20:58

Ik heb sinds 3 maanden abo en ben er heel erg tevreden over. Zeker over de service die Kaj me heeft geboden hier Lachen. Maargoed de enigste plaats waar ik geen bereik heb ik bij Ilona thuis, maar dan wel binnen. Zodra ik naar buiten stap heb ik meteen vol bereik.

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 21:07

het kan ook aan je telefoon zelf liggen, heeft mijn broer ook gehad. even teruggaan naar de winkel en misschien wordt hij dan naar de fabriek opgestuurd. kan wel een paar weken duren, mn broer kreeg een leen telefoon van de winkel mee, weet niet hoe dat bij die winkel zit.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 22:34

Nou zoals de meesten hier al weten werk ik bij ducthtone.

Maar wat is precies het probleem?
Want je zegt dat je sinds een paar maanden pas problemen hebt?
Nou dan ligt het dus in ieder geval niet aan het netwerk.
Het netwerk wordt nog telkens verbeterd en dus niet verslechterd mag ik hopen.
Het kan dus aan je simkaart liggen of aan je toestel.
Om dat uit te proberen kun je het beste eens proberen of je simkaart in een ander toestel wel werkt.
zo ja dan weet je zeker dat het aan het toestel ligt.
Dan ligt het eraan of je nog garantie hebt of niet.

Verder is het met een verlenging altijd mogelijk een ander toestel te krijgen.
Om welk toestel en om welke prijzen het gaat is geheel afhankelijk van je klantwaarde en welk abonnement je hebt.

Dat je meerdere malen hebt gebeld en telkens niet goed bent geholpen klinkt me erg vreemd in de oren?
Natuurlijk kun je weleens de verkeerde persoon treffen maar het lijkt me stug dat je telkens dezelfde persoon hebt.
Bij de klantenservice wordt er zeer streng gelet op klantvriendelijkheid en vooral op one call and done.
dus in principe moet je na 1 keer bellen een oplossing hebben.
Ik werk zelf op de afdeling klantenloyaliteit en houd me dus niet bezig met kapotte toestellen en dergelijke.

Wat ik je adviseer is dus toch nog eens te bellen met de klantenservice en dan het liefst nadat je hebt geprobeerd of je sim wel werkt in een ander toestel.
Dan moet je zeker verder komen.

Ik zou een en ander wel voor je na willen kijken mbt het netwerk maar ik vermoed dat dat niet het probleem is.
En je kent toch wel het gezegde:
Bent u tevreden zeg het anderen, bent u niet tevreden vertel het ons Haha!

De afgelopen twee jaar hebben we het aantal klachten per maand kunnen terugdringen naar maximaal 2 klachten per maand!!! Dus jouw probleem zou toch ook opgelost moeten kunnen worden. Knipoog

madelien

Berichten: 1669
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 23:24

ja ik heb soms dat mijn telefoon gewoon aanstaat, maar als je me belt krijg je me voicemail :S... ligt misschien aan me telefoon want eerst had ik dat niet en ik heb mijn simkaart al iets van 3 jaar...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 12:13

Maar wat is precies het probleem? never nooit geen ontvangst terwijl ik dat eerst wel had met de 3310 nu heb ik een 5210 en daarmee is het onvangst klote.
Want je zegt dat je sinds een paar maanden pas problemen hebt? sinds ik die 5210 hebNou dan ligt het dus in ieder geval niet aan het netwerk.
Het netwerk wordt nog telkens verbeterd en dus niet verslechterd mag ik hopen.
Het kan dus aan je simkaart liggen of aan je toestel. ik ga uit van het toestel
Om dat uit te proberen kun je het beste eens proberen of je simkaart in een ander toestel wel werkt. jep. stop ik hem in een ander toestel dan is mijn ontvangst 30% beter
zo ja dan weet je zeker dat het aan het toestel ligt.
Dan ligt het eraan of je nog garantie hebt of niet. garantie tot juli 2003. maar dit is inmiddels al mijn 3de toestel. had er 2 met softwarefout.

Verder is het met een verlenging altijd mogelijk een ander toestel te krijgen. verlenging kan pas in juli 2004. en als ik zo slecht behandeld blijf komt er dus geen verlenging
Om welk toestel en om welke prijzen het gaat is geheel afhankelijk van je klantwaarde en welk abonnement je hebt. 20euro per maand. maar die man zei ook al van o je heb er vaak genoeg rekeningen van 125 euro bijzitten. nou mag er dan iets meer klantvriendelijkheid???

Dat je meerdere malen hebt gebeld en telkens niet goed bent geholpen klinkt me erg vreemd in de oren? krijg iedere keer hetzelfde te horen. komt voorlopig geen nieuwe paal, kan niet ontbonden worden het contract en er kan geen ander model telefoon komen
Natuurlijk kun je weleens de verkeerde persoon treffen maar het lijkt me stug dat je telkens dezelfde persoon hebt. nee telkens een andere persoon
Bij de klantenservice wordt er zeer streng gelet op klantvriendelijkheid en vooral op one call and done.
dus in principe moet je na 1 keer bellen een oplossing hebben. nou ik denk na 15x bellen nog niets

Wat ik je adviseer is dus toch nog eens te bellen met de klantenservice en dan het liefst nadat je hebt geprobeerd of je sim wel werkt in een ander toestel.
Dan moet je zeker verder komen.

Ik zou een en ander wel voor je na willen kijken mbt het netwerk maar ik vermoed dat dat niet het probleem is.
En je kent toch wel het gezegde:
Bent u tevreden zeg het anderen, bent u niet tevreden vertel het ons Haha!

De afgelopen twee jaar hebben we het aantal klachten per maand kunnen terugdringen naar maximaal 2 klachten per maand!!! Dus jouw probleem zou toch ook opgelost moeten kunnen worden. Knipoog[/quote]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 12:13

ho zo overdreven was eigenlijk niet mijn bedoeling!!!!!!!!! sorry!!!!!!!!!!!!!!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 12:47

even een tip, je kan berichten na het plaatsen nog altijd wijzigen met de wijzig knop, naast waar normaal de quote knop zit. Dan kan je dus de lettergrootte ook nog veranderen Lachen

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:25

haha ik schrok al!!

Als het aan het toestel ligt dan heeft een nieuwe mast in de omgeving ook weinig invloed.
Is het toestel via ons verkregen (opgestuurd door ons dus) want dan kun je gewoon een ander toestel krijgen hoor.

Ik kan je niet vertellen wat er mis is gegaan in jouw geval maar normaal is het toch niet zo heel moeilijk om dit op te lossen.

De omruilgarantie via ons betekend dat je binnen 72 uur een ander toestel hebt.
als je garantie hebt via de winkel dan is het een andere zaak want dan loopt het niet via ons.
Nou ik ga nu werken maar als je nog wat wilt weten hierover dan hoor ik het wel!